Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Μια ευκαιρία για τον Παύλο - Ενιαία κίνηση bloggers


Μια ευκαιρία; Δεν θα έπρεπε όλες οι ευκαιρίες χαλί κάτω από τα πόδια του να απλώνονται; Αφού πρόκειται για ένα παιδί!
Ένα τυχερό παιδί μάλιστα, που η οικογένειά του το νοιάζεται και είναι ικανή να του συμπαρασταθεί, και το μέρος που ζει δεν το 'χει χτυπήσει πόλεμος ή κάποια φοβερή καταστροφή. 
Όμως δεν αρκεί να είσαι ένα από τα τυχερά παιδιά.



Στην πραγματικότητα που ζούμε απαιτούνται χρήματα για να έχεις αυτές τις ευκαιρίες. Πολλά χρήματα!
Γιατί ο Παύλος πάσχει από επιθετική λευχαιμία τύπου Τ κι αφού ο οργανισμός του απέρριψε το μόσχευμα του αδερφού του, πρέπει τώρα να πάει στη Βοστώνη. 
Πώς; Μόνο με τη συμβολή όλων μας. 


Αν σας θυμίζει κάτι η ιστορία του Παύλου, είναι γιατί τα περισσότερα παιδιά αυτού του κόσμου χρειάζονται καθημερινά τη συμβολή όλων μας, για να επιβιώσουν, αλλά και για να ζήσουν.

Αν τα αφήσουμε να γελούν, θα κάνουν ομορφότερο τον κόσμο μας. Κι αν τους δώσουμε ευκαιρίες στη ζωή, θα μας δώσουν ελπίδα για το μέλλον. 

Αν σας συγκίνησε η ιστορία αυτού του παιδιού, δεν αρκεί να προσφέρετε από το υστέρημά σας εδώ: 

ΣΩΤΗΡΙΑΔΗΣ-ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ-ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΣΟΥΣΑΝΑ
ΑΡΙΘΜ.ΛΟΓ.428/537100-79
ΙΒΑΝ GR8101104280000042853710079
ΚΩΔ.SWIFT ΤΡΑΠΕΖΑΣ (BIC) ΕΤΗΝGRAA
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
(Τηλέφωνο Επικοινωνίας Σουζάνα Κυριακίδου Μαμά Παύλου
6986789490)

Πρέπει ακόμα, μόλις βγείτε από την τράπεζα, να θεμελιώσετε δομές αλληλεγγύης.
Να συζητήσετε με φίλους, γνωστούς και συγγενείς τους τρόπους με τους οποίους η αλληλεγγύη θα προσπερνά εύκολα γραφειοκρατία, ντροπή, άγνοια, βαρβαρότητα και αποξένωση και θα βρίσκει στόχο με τη μία!
Γιατί ακόμα και τα τυχερά παιδιά μας, μπορεί να τη χρειαστούν...

***

"Μες στην αυγή τής ανέφελης νιότης μου,
ξάφνου απρόσμενο ήρθε σκοτάδι,
σ’ ένα πηγάδι πεσμένος ο ήλιος μου
και η ζωή μου απέραντο βράδυ.

Πριν να μ’ αδράξει η μαύρη απόγνωση,
δίπλα μου έσπευσαν φίλοι πληθώρα,
απ’ το πηγάδι τραβούνε τον ήλιο μου,
δρόμο καινούριο μ’ ανοίγουνε τώρα.

Φαίνεται πάλι το φως στον ορίζοντα,
τόσα εμπόδια γίνονται σκόνη,
μια σιγουριά πλημμυρίζει το είναι μου
με το ξεκίνημα για τη Βοστώνη.

Με τη θερμή σας τη συμπαράσταση,
φεύγω για νά ’ρθω γερός στην πατρίδα,
δύναμη μέγιστη είν’ η αγάπη σας,
μέσα στο αίμα μου ζει η ελπίδα."










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης