Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

(♪Θαλασσινές♪) Ιστορίες του καλοκαιριού




"Αχ ! Είναι θάλασσα η καρδιά 
στα ρεύματά της σαν παιδιά παρασυρόμαστε" 



***
  "Μια λυπημένη θάλασσα κοιτούσα όλη μέρα
μικρό καράβι ασάλευτο και συ μες στον αγέρα" 

***
 "Η θάλασσα μου ’πε τραγούδια με τ’ άστρα
βαθιά να σου πω, στο γιαλό.
Σ’ τα είπα και βρίσκω τον κόσμο κοντά σου,
κι η ζωή μου αστράφτει, στο γιαλό." 

***
 "Θάλασσες μας ζώνουν, κύματα μας κλειούν,
σ' άγριους βράχους πάνω τα νιάτα μας φρουρούν,
στείλε του λαού μας τ' άξια τα παιδιά,
για να τα λυγίσουν σε δεσμά βαριά.

Στων φρουρών το πείσμα θα σταθούμε ορθοί,
στις καρδιές ατσάλι φλόγα στην ψυχή" 





Ήταν ένα μικρό μουσικό αφιέρωμα στη θάλασσα για το δρώμενο της Μαρίας, που μας κρατά σε δημιουργική εγρήγορση και το καλοκαίρι!




Με την καρτ ποστάλ, που έφτιαξα για το άλλο δρώμενο της Μαρίας κι έστειλα στη Ρούλα, σας εύχομαι καλό μήνα! Δροσερό, δημιουργικό κι όπως τον λαχταράτε! Να έχετε ένα όμορφο υπόλοιπο καλοκαιριού!

Μέχρι να τα ξαναπούμε... τολμήστε όπως ένα παιδί!
Δείτε εδώ το πώς!





31 σχόλια:

  1. Μια ποιητική καλοκαιρινή ιστορία!
    Επαναστατική και θαλασσινή.
    Σ΄ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλεξάνδρα μου,
    ταξίδεψα με την ανάρτηση σου!
    Το τραγουδάκι δεν το είχα ξανακούσει και μου άρεσε πολύ, σε ευχαριστώ!
    Υπέροχη και η card-postal!
    Να έχεις ένα όμορφο βραδάκι και έναν χαρούμενο Αύγουστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έναν όμορφο και δροσερό Αύγουστο να έχουμε, Παλομάκι μου!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Αλεξάνδρα! Εύχομαι να απολαύσεις τη θάλασσα στο μεγαλείο της! Φιλιάαααα
    Σωτηρία
    mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλόν Αύγουστο κορίτσι μου
    Να ακούς τι σου λέει το κοχύλι πάντα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα... το προσπαθώ, Ελένη μου! Οι στίχοι σου βοηθάνε πάντα! ♥

      Διαγραφή
  5. Καλοκαίρι, θάλασσα και ζωή είναι έννοιες αληλένδετες. Καλά να περνάς Αλεξάνδρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εσύ Αλεξάνδρα μου να έχεις ένα όμορφο υπόλοιπο καλοκαιριού, δημιουργικά ποιητικού και γαλήνιου!

    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά και χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ αυτή η θάλασσα!!!!
    Καλό μήνα, Αλεξάνδρα μου και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!
    Πολύ ωραία όλα όσα έστειλες στην Ρούλα μας!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "a button on the sea" μας το έκανες το μαγαζί Αλεξάνδρα μου!
    Τουτέστιν καλοκαιρινό και δροσερό σαν αεράκι πελαγίσιο.
    Να'σαι καλά και ν' ακούς αυτό που σου λέει η Ελένη πιο πάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. A, τωρα μολις περασα και απο της Pουλιτσας μας!
    Πηρα κ απο εδω την θαλασσινοκολοκαιρινη αυρα, τι αλλο να ζητησω;;;
    Καλο μας μηνα, κουκλα μου!
    ΣΣΣΣΣΣMOYTΣ πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα άλλο, για το καλοκαίρι έκλεισες, από φθινόπωρο πάλι!!!
      Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού, γλυκό κορίτσι! ♥

      Διαγραφή
  10. καλό μήνα!!! και γω στης Ρουλίτσας την είδα την καρτα που έφτιαξες!! πολύ ωραία!!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θάλασσα γαλάζια, θάλασσα πλατειά,
    πότε Λαιστρυγόνες, πότε απανεμιά.
    Στόχος η Ιθάκη, ρότα σταθερή,
    στις καρδιές ατσάλι, φλόγα στην ψυχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, τι όμορφοι στίχοι, Άρη μου! Για μια ακόμη φορά, σ' ευχαριστώ που τους αφήνεις εδώ να πουν όσα έχω ανάγκη να πω!!!

      Διαγραφή
  12. Καλό καλοκαίρι, για πολλοστή φορά.
    Μετά τις ευχές για την υγεία, είναι η ευχή που μου αρέσει περισσότερο να επαναλαμβάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μας καλοκαίρι, λοιπόν!!!! Ας μας ακούσει η υγρασία, τουλάχιστον, γιατί μου έχει σπάσει τα νεύρα...

      Διαγραφή
  13. Ωραίο το τραγουδάκι, δεν το είχα ξανακούσει! Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βρε θηρίο έφτιαξες μόνη σου card postal;; Πολύ ωραία!!
    Και η συμμετοχή σου η καλοκαιρινή επίσης!! Ξεχώρισα τους δύο τελευταίους στίχους.. ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, ναι! Είπα να το προσπαθήσω, για να είναι λίγο πιο προσωπικό!
      Καλά να περνάς, Κατερινάκι!♥

      Διαγραφή
  15. Εστω και στα μεσα του μηνα περασα να αφησω τις ευχες μου για τον υπολυπο Αυγουστο..Αλεξανδρα μου..και βλεπω στιχους θαλασσινους να αφήνουν το στιγμα τους στις καλοκαιρινες ιστορίες στο δωμενο της Μαρίας..να περνας ομορφα .. φιλακιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έστω και στα... τέλη του μήνα (σε ξεπέρασα!!!!) μπήκα κι εγώ!
      Καλό μήνα να έχουμε, Ρούλα μου!

      Διαγραφή
  16. Πάντα όρθιοι και με θετικη διαθεση!!!!!!
    Φιλια

    υγ: Τι ωραια θαλασσινη εικονα ηταν αυτη στην αρχη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης