Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016

🎅 My secret Santa 🎁





Παρούσα και φέτος στη συνήθεια που έγινε λατρεία, στη μυστική και χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή δώρων που διοργανώνει η Μαριλένα.






Παρών και ο secret Santa μου και ο ενθουσιασμός μου! Για μένα έκπληξη δεν ήταν μόνο το περιεχόμενο, αλλά ο αποστολέας, που δεν γνώριζα και γι' αυτό θα σας τον παρουσιάσω.








♪Τι να ‘ναι άραγε αυτό
Που μπαίνει ανάμεσά μας
Και σβήνει απ’ την καρδιά μας
Κάποιο προορισμό♪

Υποδέχομαι, λοιπόν, τη μυστική Αγιοβασιλίτσα μου με ένα τραγούδι. Που ερμηνεύει ο γιος της!




Το μυστικό μου ταίρι πιστεύει πως "ό,τι καλό μας συμβαίνει και το μοιραζόμαστε, πολλαπλασιάζει την χαρά μας και πως ... ό,τι άσχημο μοιράζεται, πονάει λιγότερο...".




Ανάμεσα στα πολλά που έχει φτιάξει, ξεχώρισα (λόγω αδυναμίας!) αυτόν τον Μικρό Πρίγκιπα, από πηλό και γυψόγαζα.

Το μυστικό μου ταίρι είναι η Άσπα από τη Ναύπακτο κι από την "Κατάθεση ψυχής".





Ένα κομψό κουτάκι παρέλαβα χτες που έκρυβε μέσα:





Μια υπέροχη κάρτα, τέλεια για σελιδοδείκτη, αλλά και για στολίδι!

(Ζητώ συγγνώμη για τις φωτογραφίες, έχασα το φως της μέρας...)









Δυο πανέμορφα ρόδια, τόσο αγαπημένα για μένα διακοσμητικά για τα Χριστούγεννα, αλλά και κατάλληλα για να συγκρατούν τα πολλά μικρά χαρτάκια που σκορπίζονται στο γραφείο μου!




Ένα όμορφο κολιέ, πάντα απαραίτητο, γιατί πάντα κάτι λείπει από τα κοσμήματα...!


Άσπα μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Για τον κόπο που έκανες και τη χαρά που μου έδωσες!






Σου εύχομαι καλές γιορτές, γεμάτες δημιουργικές στιγμές!








Μαριλένα μου, σε ευχαριστώ και σένα πολύ, γιατί κάθε χρόνο μας περιμένει μια έκπληξη και γιατί γνωρίζουμε bloggers!


📦 Καλή συνέχεια στην ανταλλαγή μας! 🎅








39 σχόλια:

  1. Τι ωραίες διασταυρώσεις δώρων! Η Άσπα ήταν και το δικό μου μυστικό ταίρι στο παιχνίδι της Μαριλένας. Έξοχα δώρα, με φινέτσα και γούστο! Το κολιεδάκι είναι αριστούργημα και με πολύ ωραία χρώματα!
    Με γεια σου Αλεξάνδρα μου όλα και του χρόνου εύχομαι να είμαστε όλοι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το είδα το δωράκι σου, έτσι είδα για πρώτη φορά την Άσπα.
      Σε ευχαριστώ, Μαρία μου! Και του χρόνου με το καλό!

      Διαγραφή
  2. Πω πω! Τι τέλεια που είναι! Το ένα ομορφότερο από το άλλο!

    Να τα χαρείς, να τα χαρείς, να τα χαρείς!!!

    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλεξάνδρα μου,και εγώ ένοιωθα ιδιαίτερα χαρούμενη που με την ανταλλαγή δώρων επιστρέφω σιγά σιγά στην γειτονιά. Η ανταλλαγή και η ίδια η Μαριλένα είναι από τα πιο αγαπημένα της γειτονιάς που άφησα... Δεν περίμενα ποτέ όμως ότι το μυστικό μου ταίρι θα με "έψαχνε" τόσο πολύ...και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο συγκινήθηκα ...μα να βρεις ακόμη και τον Νικόλα!!!Είσαι απίστευτη!!Σε ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου για την τόσο όμορφη παρουσίαση και εύχομαι πράγματι να τα χαρείς τα δωράκια μου...είναι ένας συνδυασμός του κάτι παλιό, κάτι καινούργιο και κάτι που νόμιζα ότι θα ταίριαζε στο άτομο που έπλασα στην σκέψη μου διαβάζοντάς σε... Έχεις τις πιο θερμές ευχές μου για τις γιορτές και όχι μόνο...Χάρηκα πάρα πολύ που ήμουν το μυστικό σου ταίρι και ελπίζω πως δεν θα χαθούμε....Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσπα μου, σε... έψαξα καλά, γιατί δεν σε ήξερα. Πολλά βρήκα που ξεχώρισα, αλλά αποφάσισα να βάλω αυτόν τον τυπάκο, γιατί τον λατρεύω.
      Κι όντως, τα δωράκια σου μου ταίριαξαν πολύ!
      Δεν πρόκειται να χαθούμε, Άσπα μου, θα τα λέμε.
      Φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  4. Αυτά είναι τα ωραία..! (εκτός των άλλων!)
    Πολύ χάρηκα που συμμετείχες, να τα χαρείς όλα!
    Ωραία τα λόγια της Άσπας και ταυτίζομαι :)

    Καλή Κυριακή να έχεις Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί όμορφα δώρα!
    Δεν την ξέρω την Άσπα, μα μου φαίνεται πολύ όμορφος άνθρωπος, με ψυχή γεμάτη καλούδια!
    Να τα χαρείς όλα, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω κι εγώ την ίδια υποψία για την Άσπα!
      Να είσαι καλά, Γιάννα μου! ❤🎄❤

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα δώρα κι υπέροχες κινήσεις
    Να τα χαρείς τα δώρα σου Αλεξάνδρα μου

    Σε φιλώ και σ' αγαπώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Ελένη μου! (Και για τα περάσματά σου από 'δω.)❤ Καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. Να τα χαρείς!!!
    Καλή Κυριακή Αλεξανδρούλι μου ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια! Έχουν αρχίσει οι παραλαβές λοιπόν! Τι καλά!
    Ανυπομονώ για το δικό μου!
    Να τα χαρείς Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλεξάνδρα μου να χαρείς τα υπέροχα δώρα απο τα χεράκια της Ασπας,την έχω γνωρίσει στην Ναύπακτο και πίστεψέμε είναι ωραίος άνθρωπος.Να είσαι καλά καλές γιορτές ,φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, τι καλά που την έχεις γνωρίσει! Με το καλό να βρεθούμε κι εμείς! Καλή εβδομάδα! ❤

      Διαγραφή
  10. Πόσο όμορφα είναι όλα!!!
    Πάντα τέτοιες στιγμές και δωροκινήσεις :)
    Φιλάκια πολλάαααααααααα 💋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφη κίνηση Αγάπης αυτή η συναλλαγή δώρων, να τα χαρείς Αλεξάνδρα μου γιατί τα αξίζεις!!!

    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια σου στέλνω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ♥♥ Αλεξανδρούλα!! Η χαρά μου είναι διπλή γιατί μου γνώρισες και τον Νικόλα!!! Πόσο τρυφερά μας παρουσίασες τα δώρα σου!! Την Ασπα, αν και δεν την έχω γνωρίσει από κοντά, μπήκε από την πρώτη στιγμή στην καρδιά μου, θες η σεμνότητά της, θες η αγάπη της και το ταλέντο της για δημιουργία!! Μακάρι να μας χαρίζει πιο συχνά την καλλιτεχνική της παρουσία και την ευαίσθητη ματιά της στην γειτονιά!!
    Να τα χαρείς τα δωράκια σου καρδούλα μου!! Σας ευχαριστώ τόσο πολύ γι αυτές μας τις διαδικτυακές συναντήσεις!!! Με το καλό και του χρόνου!!
    Σε φιλώ γλυκά και καλή βδομάδα να χεις!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ ευγενική, με την πρώτη επαφή το καταλαβαίνεις.
      Να είσαι καλά, Μαριλενάκι μου! Και του χρόνου! ❤🎄❤

      Διαγραφή
  13. Αυτός ο άγιος Βασίλης έφερε έναν ολόκληρο σάκο δώρα και όλα τόσο ξεχωριστά!! Αλλά έφτασαν και σε έναν ξεχωριστό άνθρωπο που τα αξίζει με το παραπάνω!
    Με γειά σου Αλεξάνρα μου και καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Νίκη μου! Τι όμορφο σχόλιο! Καλές γιορτές να έχουμε! 🎄🍭🎄

      Διαγραφή
  14. Υπέροχα δώρα, υπέροχη όμως και η παρουσίασή σου Αλεξάνδρα μου!
    Μπράβο σου που"έψαξες" τόσο πολύ τη νέα φίλη και της έκανες τέτοια ανάρτηση !
    Και του χρόνου!
    Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την ήξερα καθόλου, Αριατέα μου και μου αρέσει να ψάχνω καλά όποιον γνωρίζω.
      Και του χρόνου, Αριστάκι μου, να είμαστε καλά και να μας χαρίσουμε όμορφες στιγμές! ❤🎄❤

      Διαγραφή
  15. Ναι αυτό το πηγαινε ελα των δώρων και των ευχών δεν υπαρχει Αλεξανδρα μου ποσο ομορφα είναι ολα αυτα!!!!
    λυπηθηκα που δεν είδα φετος εγκαιρως την αναρτηση της Μαριλενας οπως αλλες χρονιες...!! να χαρεις τα ομορφα δωρακια σου .. και του χρονου .. !
    να περνας ομορφα καλες γιορτες να περασεις φιλάκιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέλεια, τέλεια!! Να τα χαρείς, Αλεξάνδρα μου! Φιλί! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πραγματκός Άγιος Βασίλης σε επισκέφτηκε, Αλεξάνδρα μου!
    Να χαίρεσαι τα κομψά δωράκια σου!
    ΚΑλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάρα πολύ όμορφα όλα!
    Να τα χαρείς Αλεξάνδρα μου!
    Και το τραγούδι πόσο ωραία έκπληξη!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για μένα ήταν έκπληξη και το τραγούδι!
      Καλή εβδομάδα, Μαράκι μου!

      Διαγραφή
  19. Μικρές όμορφες εκπλήξεις. Να είσαι καλά Αλεξανδρα να τα χαρείς και να περάσεις όμορφες γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι όλα υπέροχα. Ο Μικρός Πρίγκιπας όμως ότι πιο όμορφο. Είναι και εμένα αγαπημένος. Πόσες φορές έχω πεί θα τον πλέξω αλλά ακόμα δεν το έχω κάνει. Καλές γιορτές και όμορφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης