Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Ακόμα και τώρα η ζωή είναι ωραία!




Τώρα, που για πάντα κλείνουν τα ματόθυρα,
ακόμα και τώρα η ζωή είναι ωραία!




Τώρα! Που έμαθα τα γινάτια και τα χούγια σου. Που ανακάλυψα σε ποια σοκάκια κρύβονται οι πίκρες σου και σε ποιες αυλές ανθίζουν οι χαρές σου. 
Τώρα! Που έμαθα τι λαχταράει το κορμί και τι ποθεί η καρδιά μου. Που ανακάλυψα σε ποια σοκάκια παρηγοριέται η ψυχή και σε ποιες αυλές γεμίζει η αγκαλιά μου.
Τώρα, βρε ζωή, πάμε άλλη μια παρτίδα; Στα ίσα αυτή τη φορά!



Τις ομορφιές σου τις χάρηκα. Για τις στεναχώριες μετανιώνω. Εγώ ήθελα να γράφω στίχους κάτω από το φεγγάρι, μα χάρισα όλα τα νυχτέρια μου στα μοιρολόγια. Δώσε μου μιας Κυριακής απόγευμα και μια έρημη ακρογιαλιά, να ουρλιάξω τον πόνο, να φύγει από μέσα μου το σκοτάδι. Και ύστερα ενός Σαββάτου βράδυ και μια πανσέληνo, να γράψω το πιο όμορφο ποίημα για σένα και το φως σου, ζωή!




Τώρα! Που για πάντα θα κλείσουν τα ματόθυρα, φέρε μου όλους τους ανθρώπους που πολύ αγάπησα. Ένα τελευταίο "σ' αγαπώ" με τα μάτια ν' αφήσω γι' αποχαιρετισμό στα δάκρυά τους. 











Αφιερωμένο στο Συμπόσιο Ποίησης της Αριστέας. 



Αφιερωμένες στο Συμπόσιο και στην Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης οι αναρτήσεις του Woman's magazine μέχρι τις 21 Μάρτη:











35 σχόλια:

  1. Τι υπέροχο ποίημα! Πολύ με συγκίνησε , Αλεξάνδρα μου!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα το έγραψα για ποίημα πάντως!!!
      Να είσαι καλά, Μαριάννα μου!

      Διαγραφή
  2. Τόσο συγκινητικό κείμενο που δεν έχω λόγια να αφήσω.... Παρά μόνο ♥♥♥

    Αλεξάνδρα μου... με έλιωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάμε λοιπόν για ακόμα μια παρτίδα. Πάντα έτσι πρέπει να το βλέπουμε. Νομοτελειακά.
    Μπράβο Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η πιο ωραία αφιέρωση στο Αριστάκι και στο Συμπόσιο που οργανώνει, αλλά κι ένας κορυφαίος απολογισμός ζωής που ταυτίζεται με την πορεία των περισσότερων ανθρώπων.
    Εξαίσιο Αλεξάνδρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυνατά λόγια, συγκινητικά, μια κραυγή. Υπέροχη αφιέρωση Αλεξάνδρα μου!
    Φιλιά πολλά και καλό υπόλοιπο Κυριακής να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι όμως είναι λόγια ποιητή!!!!!

    Καλό απόγευμα Αλεξάνδρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βαριά ήταν τα χούγια σου, πληθώρα τα γινάτια
    και μοιρολόγια μού ’γραφες σε άξενα κιτάπια.
    Μ’ αυτά τα παραμέρισα κι έψαξα τις χαρές σου
    σε ώρες κυριακάτικες στις κρύφιες αγκαλιές σου.
    Για τις λαχτάρες τού κορμιού, για της καρδιάς τους πόθους
    ποιήματα σου έγραψα και νίκησα τους φόβους.
    Μ’ αυτούς που σ’ αγαπήσανε πορεύομαι γενναία.
    Διαγράφω όλα τα στραβά. Ζωή μου είσαι ωραία!

    «Τώρα, βρε ζωή, πάμε άλλη μια παρτίδα; Στα ίσα αυτή τη φορά!»
    Ιδιαίτερα ευφυής και συγκινητική αυτή η πρόταση – έκκληση, Αλεξάνδρα.
    Διασκευή μιας πτυχής τής φιλοσοφημένης σου ανάρτησης έκανα με τους παραπάνω στίχους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινείς, για ακόμα μία φορά, Άρη! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που άφησε εδώ αυτούς τους υπέροχους στίχους σου! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  8. Αλεξάνδρα μου, η ποίησή σου είναι όμορφη. Και αυτό νομίζω, αν δεν κάνω λάθος, ότι βγαίνει τον τελευταίο καιρό. Η Έμπνευσή σου ποιητικά γίνεται όλο και καλύτερη.
    Καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ποσο συγκινητικο!με αγγιξε...
    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το διάβαζα και με έβαζε σε εγρήγορση...
    Κρίμα που δεν το έστειλες στο συμπόσιο,
    Αλεξανδρούλι μου γλυκό! Α, καλή άνοιξη! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το κείμενο, υπέροχο, αληθινό γι αυτό και αγγίζει!
    Είναι μεγάλη υπόθεση τελικά Αλεξάνδρα μου, να μπορεί κανείς να ξελαφρώνει ανοίγοντας τη καρδιά του!
    Ευτυχώς η άνοιξη είναι εδώ και ξέρει μαγικά να επουλώνει πληγές και να θεραπεύει!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να δίνει την υπόσχεση πως όλα θα ξαναγεννηθούν!
      Φιλιά κι από μένα! ♥

      Διαγραφή
  12. Ποιητικές σκέψεις, Αλεξάνδρα μου και η αλήθεια με την οποία γράφτηκαν τις κάνεις να λάμπουν σαν αστεράκια στο μαύρο του ουρανού💖
    Με άγγιξες και με συγκίνησες πολύ!
    Καλό ξημέρωμα 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι, που, μέσα από μια οθόνη, μοιραζόμαστε τόσα!!! Να ομορφοπερνάς! ♥

      Διαγραφή
  13. Πόσο μα πόσο όμορφο...μου θύμισε ένα κομμάτι του Παντελή Θαλασσινού...τα Διόδια.. φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο όμορφο... πόσο συγκινητικό... Υπέροχο!
    Αλεξάνδρα μου, η Άνοιξη, ο ήλιος είναι εκεί έξω και μα ςπεριμένει... Εεεε ας της δώσουμε κι εμε΄ςι λίγη θετική σκέψη και ματιά!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αλεξανδρα μου παρα πολύ ομορφη η αφιερωση σου στο συμπόσιο .. θα μπορουσε να ειναι και συμμετοχή ανετα...
    Ας παμε για αλλη μια παρτιδα με την ζωή .... μας την χρωστα...
    να περνας ομορφα..φιλακιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Εγώ ήθελα να γράφω στίχους κάτω από το φεγγάρι, μα χάρισα όλα τα νυχτέρια μου στα μοιρολόγια. Δώσε μου μιας Κυριακής απόγευμα και μια έρημη ακρογιαλιά, να ουρλιάξω τον πόνο, να φύγει από μέσα μου το σκοτάδι. Και ύστερα ενός Σαββάτου βράδυ και μια πανσέληνo, να γράψω το πιο όμορφο ποίημα για σένα και το φως σου, ζωή!"
    Με συγκλόνισαν τούτα τα λόγια σου, Αλεξάνδρα μου!
    Δεν λέω τίποτε άλλο, διότι ξέρω πώς είναι όλο αυτό...
    Θα περιμένω το ποίημα με το οποίο συμμετείχες στο συμπόσιο!
    Καλή εβδομάδα, κορίτσι μου, και συγχώρεσέ με που αργώ να σου έρθω...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης