Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018

Μία φέτα μανταρίνι - μισή φέτα λεμόνι




Έτσι ταξίδευε το φεγγάρι χτες. Μια φέτα μανταρίνι, στο χρώμα της λάβας, πρώτα. Και μισή φέτα λεμόνι, χρυσαφί, μετά. Και μέθυσα. Έδεσαν στις άκρες του τα μάτια μου κι άρχισα το χορό, του πρώτου φιλιού κάτω από την ονειροπαρμένη ροδιά.

Και βγήκα το πρωί στο δρόμο μ' ένα αλλόκοτο χαμόγελο. Είχαν τα χείλη μου το χρώμα της λάβας και μύριζε η ανάσα μου λεμόνι. Και με κοιτούσαν όλοι παραξενεμένοι, ζητούσαν εξηγήσεις για το αλλόκοτο χαμόγελό μου. Βλέπεις, ο μέσος όρος των ανθρώπων κοιμόταν εκείνη την ώρα που το φεγγάρι ταξίδευε μανταρίνι και λεμόνι. Κι όσοι το είχαν δει, κρατούσαν ίσες αποστάσεις, όπως πρέπει σ' ένα φεγγάρι που δεν είναι πανσέληνος και βολτάρει στον ουρανό μια νύχτα που θα ξημερώσει μια καθημερινή. Και η κοινή λογική έλεγε πως, αν δεν είσαι ποιητής, νομπελίστας ή έστω καταραμένος, δεν μεθάς μ' ένα τέτοιο φεγγάρι. Και, τέλος πάντων, τι έκρυβα πίσω από ένα χαμόγελο που κανένα απόφθεγμα δεν το δικαιολογούσε;
Δεν είχα δικαιολογία, όπως καταλαβαίνεις. Βλέμματα ρεαλιστών λιντσάτισαν το χαμόγελό μου κι έκτακτα γκάλοπ με τοποθέτησαν στο αρχείο, διανοούμενοι μ' εξόρισαν στ' αποψινό φεγγάρι. 

Γι' αυτό σου γράφω, άγνωστε, χαμογελαστέ, κόσμε του αύριο. Για να σου πω, θυμήσου κι εμένα στο λεύτερο φεγγαρομεθύσι σου. Εμένα που ερωτεύτηκα στην υγειά σου. Εμένα που σε χόρεψα σε μία φέτα μανταρίνι και σε μισή φέτα λεμόνι..


* (εικόνα ανάρτησης:  Sea Dean)



42 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα λόγια σου, υπέροχο το μεθυσμένο σου ταξίδι. Και πόσο εύχομαι, να είναι ο κόσμος αύριο χαμογελαστός.
    Είσαι μαγική Αλεξάνδρα μου.
    Τα φιλιά μου 🍁🍂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Εμένα που ερωτεύτηκα στην υγειά σου. Εμένα που σε χόρεψα σε μία φέτα μανταρίνι και σε μισή φέτα λεμόνι.."

    !!!!!!!!!!
    Αλεξάνδρα ;
    δεν μου λες κορίτσι μου τι υπέροχο ξέσπασμα εκφραστικό είναι αυτό ; που είναι κρυμμένος ένας τέτοιος λυρισμός σε μια ναι, noir ατμόσφαιρα. Και μην το αρνηθείς ;
    Η Γραφή σου παραπέμπει στην Κινηματογραφική σχολή του υπέροχου Cinema du look, του αγαπημένου Jean Jacques Beineix με ευθεία παραβολή στο "Φεγγάρι στον Υπόνομο".
    Με συγκίνησες να το ξέρεις ! πάρα πολύ. Ένα από τα καλύτερα γραπτά σου μακράν !
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 😨😨😨 Τόσα έχω ακούσει για τον (υπέροχο) εαυτό μου, αλλά νουάρ όχι! Έλειπε σπό τη συλλογή μου και, νομίζω, μου δίνει έναν τόνο σοβαρότητας: το δέχομαι! 😂😂😂😂
      Καλημέρα! 🍋🍊⚫

      Διαγραφή
  3. Κράτα το αυτό το χαμόγελο για πάντα
    Οι αλλοπαρμένοι είναι και δυνατοί

    φιλάκι με θαυμαστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι όμορφο, πόσο το αγάπησα το κείμενό σου! Έχει μια γλυκύτητα συγκινητική και ονειρεμένη. Φιλί! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφη ανάρτηση ήταν αυτή! Υπέροχη, ποιητική, ονειρική, μαγική!
    Φιλάκια πολλά και μαγεμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μεθυστικό, ονειρικό, άκρως ερωτεύσιμο!!!
    Κοριτσάρα μου, συνέχισε να μας εκπλήσσεις τόσο ευχάριστα!!!
    Μπράβο σου κ' ένα μεγάλο ευχαριστώ!!!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ομορφο κειμενο κ ποσο ποιητικη γραφη!!
    Πολλα μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι ωραιο
    ονειρικα πλασμενο
    σαν παραμυθι

    μπραβο φιλη μου
    φιλια πολλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλεξάνδρα μου, ότι πιο υπέροχο διάβασα τώρα τελευταία.
    Το είχα ανάγκη!Κάπου στο τέλος στα λόγια σου βρήκα τις σκέψεις μου!
    Να έχεις μια όμορφη και χαμογελαστή μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μεθυστικά τα λόγια σου Αλεξάνδρα μου,
    πόση ηρεμία μου έδωσαν δεν ξέρεις!

    Σε φιλώ καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πω πω πω μέθυσα από τη φέτα μανταρίνι και τη φέτα λεμόνι...οκ μισή φέτα!! Απόλαυσα το ταξίδι στο φεγγάρι και ονειρεύομαι ΄τον χαμογελαστό σου κόσμο!
    Σ'ευχαριστώωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν υπάρχουν οι σκέψεις σου, βρε Αλεξάνδρα μου. Ό,τι καλύτερο μπορούσες να μου δώσεις για ένα χουζούρικο πρωινό με καφέ ανά χείρας. Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι κι εμένα σήμερα το πρωινό μου, χουζούρικο με όλα τα περελκόμενα! Καλημέρα! 😙

      Διαγραφή
  13. Αχ αυτό το φεγγάρι Αλεξάνδρα μου είναι όμορφο όπως και να δεις. Πολύ ωραίες εικόνες, υπέροχο κείμενο.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, Ελένη μου! Καλή εβδομάδα! 🍊😊🍋

      Διαγραφή
  14. Τι υπεροχη φεγγαροβαρκαδα μας πήγες με την γραφή σου Αλεξανδρα μου!!! Οτι επρεπε ήταν ματαμεσονυκτια που ήρθα..!! κεράστηκα κιόλας μιση φετα λεμονι και μια μανταρινι..!!
    Να περασεις ομορφα το Σαββατοκυριακο σου..φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φεγγαρομεθυσμένο μου, τι εκρηκτικό κοκτέιλ μας ετοίμασες!
    Είσαι απρόβλεπτη σ' αυτά που γράφεις και μ' αρέσει πολύ αυτό.
    Σ' αγαπάει πολύ το φεγγάρι Αλεξάνδρα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αλεξάνδρα μου μου έλειψες! Και μολονότι πάει καιρός που δεν έχω να κάνω βόλτα στις γωνίες του μπλογκινγκ χαίρομαι που όταν τυχαία μπήκα στο Facebook μου πέταξε την ανάρτηση σου! Με ταξίδεψε η γραφή σου και το είδα ολοζώντανο μπροστά μου αυτό το πορτοκαλί χαμόγελο με γεύση λεμόνι!
    Σε φιλώ!
    Δεσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι, τι έκπληξη! Χαθήκαμε, αλλά να που έρχονται τα φεγγάρια και φέρνουν στην πόρτα μας παλιά γειτονάκια.
      🌜😍🌛

      Διαγραφή
  17. "Δεν είχα δικαιολογία, όπως καταλαβαίνεις. Βλέμματα ρεαλιστών λιντσάρισαν το χαμόγελό μου κι έκτακτα γκάλοπ με τοποθέτησαν στο αρχείο, διανοούμενοι μ' εξόρισαν στ' αποψινό φεγγάρι."

    Άραγε είναι η πραγματικότητα που με στοιχειώνει, ή πράγματι διακρίνω αναφορά σε ένα αποτρόπαιο περιστατικό των τελευταίων ημερών;;

    Όπως και να έχει είναι ένα εκπληκτικό κείμενο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πραγματικότητα που στοιχειώνει έτσι κι αλλιώς. Τα περιστατικά έρχονται απλά και επιβεβαιώνουν την ασφυξία που προκαλεί...
      Φιλιά κι από μένα, Μαράκι!

      Διαγραφή
  18. Μα τι ιστορίες φτιάχνεις Γούμαν μου!
    Τι τέλεια κείμενα!
    Εγώ μια φέτα μανταρίνι και μισή λεμόνι, το πολύ-πολύ να τις έβαζα σε κανένα ποτήρι με βότκα, αλλά σε φεγγάρια ποτέ!
    Βλέπεις μέχρι εκεί φτάνει η φαντασία και το ταλέντο, της βαριόμοιρης αρτίστας!
    Γι αυτό και ποτέ δεν έκανα καριέρα στον ομιλούντα κινηματογράφο!
    Κίσιζ και καλή εβδομάδα!
    🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά έκανες και τον χόρεψες τον κόσμο τέτοιος που ναι Αλεξάνδρα μου!! Είδαμε κι εμείς μαζί σου τούτο το ξεχωριστό φεγγάρι!! 🌝 Εσύ κέρνας μας γραφές, φεγγάρια και χαμόγελα κι άσε τους διανοούμενους και τους ρεαλιστές να απορούν!!
    Πόσο αγαπώ την γραφή σου!! 💖💖 Σε φιλώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης