Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

Συμπόσιο ποίησης και Δρώμενο Φωτογραφίζειν (2σε1!)




"Η αμοιβή της ποίησης δεν είναι η φήμη ή ο έπαινος, αλλά η μέθη. Αυτός είναι ο λόγος που τόσοι ατάλαντοι ποιητές αρνούνται να ζήσουν χωρίς αυτήν."
Χάρης Βλαβιανός



by Shum-a


                    Ξεσήκωσα απόψε τις αμυγδαλιές 
                    να πουν ένα παλιό τραγούδι,
                    της ζωής τις αδικημένες αγκαλιές 
                    να χαϊδέψω απαλά σα χνούδι 

                    Ζήτησα απόψε απ' τις μανταρινιές 
                    να πουν του φεγγαριού τραγούδια,
                    για να ανθίσουν της ζωής οι γρατσουνιές 
                    σαν πέφτουν καταγής τα φλούδια 

                    Ζήλεψαν το γλέντι στις αετοφωλιές 
                    κι έστησαν το χορό της λευτεριάς,
                    "καλύτερα μιας ώρας ελεύθερες καρδιές 
                    παρά ζωή της σιδεριάς!"

                    Ήρθανε και οι γλάροι απ' τις θαλασσιές 
                    κι έσμιξαν στο χορό της ξαστεριάς,
                    "στ' αγιάζι, στα μπουρίνια και στις χαλασιές,
                    παρά στεγνή ζωή στεριάς!"

Ήταν η συμμετοχή μου στο Συμπόσιο ποίησης. Η Αριστέα ζήτησε να γράψουμε ένα ποίημα με κάποια από τις λέξεις: ζω, ζωή, ζωντανός. Επισκεφτείτε το blog "Η ζωή είναι ωραία" για να απολαύσετε τις συμμετοχές. 


***





                    Ανάψανε τον προβολέα
                    και λούστηκα στης σκηνής το φως.
                    Αδιαφορώ για τον υποβολέα
                    -είμαι ένας μικρός θεός!-
                    και λέω λόγια της καρδιάς.

                    Τούτη η δόξα η φευγαλέα,
                    τα φιλαράκια μου σκορπά.
                    Όσο κι αν είμαι θαρραλέα,
                    στη γύμνια μου η ψυχή λυγά.
                    Και σβήνω το φως με δάκρυα καρδιάς…

Ήταν η συμμετοχή μου στο Δρώμενο Φωτογραφίζειν. Η Μαρία ζήτησε να συνοδεύσουμε τη φωτογραφία μας με ένα ποίημα, δικό μας ή άλλου. Πολύ όμορφες οι συμμετοχές, περάστε από το blog "Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά" να τις δείτε!

Έπαιξα με τα φυλλαράκια και τα φιλαράκια κι έγραψα για εκείνη τη στιγμή στη ζωή μας που κάνουμε την υπέρβαση. Κι όσο κι αν οι άνθρωποι γύρω μάς ζητούν να την κάνουμε, όταν βλέπουν πως τα καταφέρνουμε, δεν το αντέχουν...







39 σχόλια:

  1. Μπράβο σου Συγχαρητήρια για τις συμμετοχές σου.
    Χριστός Ανέστη Αλεξάνδρα μου Και του χρόνου με υγεία
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλεξάνδρα συνεχίζεις την πολυτάλαντη δραστηριότητά σου έτσι ; όπως πάντα με πολύ όμορφο τρόπο. Δύο δρώμενα λοιπόν, δύο εκφράσεις και εμπνεύσεις. Πολύ όμορφα.
    Χριστός Ανέστη κορίτσι μου να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλο κάτι κάνουμε και σε ησυχία δεν μένουμε!!! Χρόνια πολλά, Γιάννη!

      Διαγραφή
  3. Το "ταλέντο" δεν μπορεί να κριθεί αντικειμενικά, γιατί υπάρχουν τόσες κατηγορίες πχ ποίησης που δεν αρέσουν και δεν ταιριάζουν σε όλους.. Επίσης, καλλιεργείται όσο πιο πολύ γράφει κανείς.. οπότε δεν πρέπει να σταματάμε αν αυτό μας εκφράζει και μας γεμίζει! Τα δρώμενα ναι είναι για την μέθη.. για την χαρά της δημιουργίας και της συμμετοχής! Δεν μπορούν να "κρίνουν" την αξία της γραφής μερικές βαθμολογίες από μικρό αριθμό ανθρώπων που ψηφίζουν.. Συγχαρητήρια και για τις δύο!! Η φωτογραφία σου σε συνδυασμό με το ποίημα μου άρεσε παααάρα πολύ, γιατί εκτός των άλλων επιζητώ πιο εναλλακτικές φωτογραφίες!

    Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιστεύω κι εγώ αυτό, Κατερίνα. Καλό είναι για τον καθένα μας ό,τι μιλάει στην καρδιά μας.
      Εγώ παίρνω φωτιά με κάθε δρώμενο, ακόμα κι όταν δεν έχω έμπνευση!
      Γι' αυτή τη φωτογραφία με θαύμασα κι εγώ!!! Επειδή δεν το 'χω γενικά με τη φωτογραφία...
      ♥♥♥

      Διαγραφή
  4. Πανεμορφα και τα δυο Αλεξανδρα! Αταλαντη; Με τιποτα!!! Χριστος Ανεστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για νόμπελ είμαι, αλλά με 'φάγαν τα συμφέροντα!!!!
      Σοβαρά, πιστεύω ό,τι έγραψα στην Κατερίνα. Αλλά πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν κάθομαι να παιδευτώ με αυτό που γράφω, δυστυχώς. Μια κι έξω και ό,τι βγει...
      Χρόνια πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα αγαπημένη μου Αλεξάνδρα.
    Συγχαρητήρια για τους εμπνευσμένους στίχους σου.
    Τους απόλαυσα όλους.
    Πολλά γλυκά φιλια σου στέλνω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Αλεξάνδρα μου και χρόνια πολλα
    Άξια κορίτσι λαι στις δύο σου συμμετοχές!!!!

    Καλά να εισαι και να προσέχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γράφω από το κινητό...μπάχαλο τα έκανα....ουφ

      Διαγραφή
    2. Δεν πειράζει, όλοι αυτό παθαίνουμε όταν γράφουμε από τα κινητά! ♥

      Διαγραφή
  7. Αλεξάνδρα μου Χριστός Ανέστη! Μου αρεσαν πολύ οι συμμετοχες σου και ο συνδυασμος τους επισης! Το ειχα κανει κι εγω καποια στιγμη,3 σε 1!
    Αισθάνομαι μια νοσταλγία για όλα αυτά τα καλλιτεχνικά δρώμενα που τρέχουν γύρω μου αλλά αδυνατώ να τα προλάβω!
    Σας χαίρομαι όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να βρεις ξανά χρόνο, Δέσποινα, γιατί μας λείπεις! Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Μου άρεσε η φρεσκάδα από το "Γλεντοκόπι" σου και ήταν μέσα στις επιλογές μου!!!
    Όσο για τη δεύτερη συμμετοχή σου με κέρδισε η εικόνα σου και "τα λόγια της καρδιάς" δεν τα αντέχουν όλοι...!
    Ευθύ, ειλικρινές και συγκινητικό!
    Καλό σου βράδυ, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγκινητικά τα δικά σου όμορφα λόγια καρδιά, Γλαύκη μου! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  9. Αλεξάνδρα μου χρόνια πολλά!
    Οι συμμετοχές σου ήταν και οι δύο αξιοπρόσεκτες. Μπράβο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα υπάρχουν ατάλαντοι ποιητές; Ένας γνήσιος ποιητής δεν θα έλεγε ποτέ κάτι τέτοιο. Άλλωστε πολλοί φτασμένοι ποιητές μας αναγνωρίστηκαν μετά θάνατον. Αλεξάνδρα μου, χαίρομαι που δημιουργείς, που τολμάς και που μοιράζεσαι. Το ποίημα και η φωτογραφία σου έχουν τα μηνύματά τους και σε πολλά σημεία ταυτιζόμαστε πλήρως.
    Ευχές από καρδιάς, πολλά φιλιά Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω πως όλες οι τέχνες είναι για όλους. Το μοίρασμα είναι αυτό που μετράει, η αναγνώριση είναι κούφια τις περισσότερες φορές...
      Να είσαι καλά, Μαρία!

      Διαγραφή
  11. Έντονες εικόνες φυσικής ομορφιάς, με πολιτικές και φιλοσοφικές αναφορές, στην πρώτη συμμετοχή.
    Φωτογραφία υποβλητική και στίχοι επιδεκτικοί προεκτάσεων πάνω στις ανθρώπινες σχέσεις, στη δεύτερη συμμετοχή.
    Θέτεις σπουδαία ζητήματα, Αλεξάνδρα. Η μέθη καλά κρατεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μέθη καλά κρατεί, ακριβώς αυτό, Άρη! Σε ευχαριστώ για το όμορφο πέρασμά σου!

      Διαγραφή
  12. Και τι έγινε που λείπει το ταλέντο;
    Ποιος από εμάς γράφει εδώ μέσα για να πάρει ...έπαινο;
    Αυτά είναι για όσους δεν έχουν καταλάβει τον λόγο ύπαρξης και την λειτουργία των blogs.
    Έχω διαβάσει (εκτυπωμένη) ποίηση που την θεωρώ αστεία, αντίθετα έχω διαβάσει ποίηση στα blogs που την θεωρώ υπέροχη.
    Αξία έχει η συμμετοχή στα δρώμενα της παρέας, η βαθμολογία είναι τυπική διαδικασία για να πάει κάπου το δώρο.
    Και δεν πειράζει, όποιος βλέπει τις συμμετοχές αφ' υψηλού, ως ειδικός που (νομίζει ότι) είναι, ας μην ξανασυμμετάσχει. Δεν χάνουμε και τίποτα. Σε πείσμα του, εμείς οι ατάλαντοι, θα συνεχίσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προβοκατόρικα έβαλα το απόφθεγμα! Κυρίως για εκείνους που κρίνουν, όπως γράφεις αφ' υψηλού όσα γράφουμε εμείς, οι ασήμαντοι bloggers!!!
      Η τέχνη είναι για να μοιραζόμαστε όλοι με διαφορετικούς τρόπους.

      Διαγραφή
  13. Αλεξάνδρα μου συγχαρητήρια και για τις δυο υπέροχες συμμετοχές σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μου άρεσε πολύ η συμμετοχή σου! Ήταν η καλύτερη που έχεις στείλει ως τώρα.
    Συνεχίζουμε δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θαυμάζω πολύ πολύ όλους όσους παίρνουν μέρος στα εκάστοτε δρώμενα και πάντα βρίσκω τις συμμετοχές σου Αλεξάνδρα μου πολύ αξιόλογες!
    Προσωπικά σπάνια συμμετέχω γιατί πραγματικά δεν το "έχω" ούτε το συγγραφικό, ούτε το ποιητικό!
    ΑΦιλάκια και καλή σου συνέχεια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έπαιξες υπέροχα με στίχους και εικόνες, έπαιξες υπέροχα με τα φυλλαράκια και τα φιλαράκια σου Αλεξανδρούλι μου... Άσε που συμφωνώ τα μάλα και με το υστερόγραφο "κι όσο κι αν οι άνθρωποι γύρω μάς ζητούν να την κάνουμε (την υπέρβαση) όταν βλέπουν πως τα καταφέρνουμε, δεν το αντέχουν"...Τα γλυκά μου φιλιά μετά από καιρό ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά από καιρό, αλλά είμαστε πάντα εδώ να κάνουμε την υπέρβαση!!! ♥

      Διαγραφή
  17. Μέθη!!!
    Τι υπέροχη λέξη για την ποίηση!!!
    Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ, έστω και πολύ καθυστερημένα,
    για τις μεθυσμένες, από λεξιλόγιο και εικόνες στιγμές,
    που μας χαρίζεις απλόχερα!
    Φιλιά δροσερά κι ανάλαφρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθυστέρησα κι εγώ να απαντήσω, οπότε είμαστε πάτσι!
      Εύχομαι να μας προκαλείς να μεθάμε, να μη κουραστείς ποτέ!!! ♥

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητηρια για τις εμπνευσεις σου Αλεξανδρουλα μου, εστω και καθυστερημενα!! Το παν ειναι η ορεξη και το μερακι κι η ψυχη που καταθετουμε στις δημιουργιες!!
    Και θα βρουν ωμους και ψυχουλες αλλες να ακουμπησουν!!
    Φιλακια ολογλυκα!! 🍓🍓

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης