Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017

Καλό καλοκαίρι!



Κι αυτό το καλοκαίρι η θάλασσα θα μας δείξει το απέραντο και ο ουρανός την ελευθερία. Ίσως τα δούμε και τα αφήσουμε πίσω μας. Ίσως τα δούμε και τα φέρουμε μαζί μας ως γνώση. 
Η γνώση θα μας βοηθήσει να κάνουμε επιλογές στο χάος...


Η Άννα έκανε την πιο όμορφη παρουσίαση του e - book μας:
"Πρώτη φορά ενθουσιάστηκα και συγκινήθηκα συγχρόνως, όταν διάβασα υπέροχες ιστορίες και ποιήματα, που στους δύσκολους καιρούς που ζούμε τόνωσαν την ελπίδα μου για τον άνθρωπο."

Το e-book μας περιμένει ακόμα να το διαβάσετε!
Δείτε εδώ πώς θα το αποκτήσετε.




Τα Διάφανα κρίνα δεν είναι πια τα ίδια, αλλά είναι εδώ: 

"Κι εγώ που γκρεμίστηκα μέσα στην ίδια μου τη μοίρα
κατευθυνόμουν σαν βολίδα στον μυστικό πυρήνα μου
σ'ένα κόσμο πλούσιο από γεγονότα και συγκινήσεις
γεμάτο πάθος και πνευματική διέγερση.
Ήμουν μια βιογραφία σε διαρκή κίνηση
ένας άνθρωπος που έμεινε για πάντα δέσμιος
της φαντασίωσής του για τον κόσμο.
Όμως ακόμα και σήμερα, κάποιες φορές αργά τη νύχτα
ακούω μέσα στον ύπνο μου τα χαμένα παιδιά
''έι'' να μου φωνάζουν, μέσα απ'τα βάθη του χρόνου."




Τι παρακολουθείς; με ρώτησε η Μαρίνα. Θα ήταν αγένεια να μην απαντήσω! 
Οι σειρές που παρακολουθώ δεν είναι του γούστου μου!!! Αλλά κάποιοι ανακάλυψαν για μένα τα στοιχεία εκείνα που με... ιντριγκάρουν κι έτσι κόλλησα! 

Στη βραδινή δροσιά της βεράντας, λοιπόν, με καλή παρέα για συζήτηση μετά, γιατί:




(κλικ στο εικονίδιο για να δείτε τις σειρές)
📺 Πώς να μην κολλήσω με τη ζωή των μυστικών πρακτόρων της Σοβιετικής Ένωσης στη διάρκεια του Ψυχρού πολέμου, χωρίς τις κλασσικές κατασκοπευτικές σκηνές, με υπέροχες ερμηνείες (και μεταμφιέσεις) των πρωταγωνιστών;

📺  Η δεκαετία του '50, με τις μεγάλες αλλαγές με τραβάει σαν μαγνήτης, προβάλλονται όλα τα κοινωνικά προβλήματα της εποχής μέσα από τη γυναίκα - μάνα, η φωνή της Redgrave είναι μοναδική, υπέροχες οι ερμηνείες και απολαυστικοί οι ρόλοι της μοναχής Monica Joan και της νοσοκόμας Trixie.

📺 Ο πρωταγωνιστής είναι πανέξυπνος, αλλά χρησιμοποιεί την εξυπνάδα του μόνο για καλό, δίνει τη ζωή του για να βοηθήσει, εκτιμάει στους ανθρώπους μόνο την καλοσύνη, βασανίζεται συνέχεια από ηθικά διλήμματα. 



Οι λέξεις για το secret spring circle βρήκαν το μυστικό τους ταίρι και το παιχνίδι άρχισε! 😄
Η Μαρία  έπαιξε με τη λέξη λάστιχο,
η Στεφανία με τη λέξη μελωδοί
 εγώ με το κεράκι εδώ κι εδώ
η Ρούλα με το βάζο
η Πέτρα με το mp 3
η Μαρίνα με το ποδήλατο
η Μαριάννα με το πουκάμισο


Ήταν μια μεγάλη ανάρτηση! Κι έτσι μεγάλο εύχομαι να είναι το καλοκαίρι σας για να ξεκουραστείτε!




37 σχόλια:

  1. Αλεξάνδρα μου όλες τις σειρές θα τις αναζητήσω, καθότι όταν έγινε ο χαμός με το prison break, δεν μπορούσα να το δω και είναι μια καλή ευκαιρία. Λάτρεψα την παρουσίαση σου με το εικονίδιο της τηλεόρασης.
    Από βδομάδα θα συμμετέχω κι εγώ με την λέξη μου, οπότε να αναμείνατε στις οθόνες σας χαχα
    Καλό καλοκαίρι να έχουμε. Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν έγινε ο χαμός, δεν το είχα δει! Λίγο πριν ανακοινωθεί η συνέχεια άρχισα να το βλέπω.
      Χι,χι! ΘΑ περιμένουμε!!!!
      Καλό μας καλοκαίρι! ♥

      Διαγραφή
  2. Ήταν μια μεγάλη ανάρτηση όντως!
    Δεν με κούρασε όμως!
    Μεγάλο και πλούσιο να είναι και το δικό σου καλοκαίρι,
    Αλεξάνδρα μου!
    ΥΓ:Μάλλον πρέπει να αρχίσω να βλέπω"prison break"! χιχι
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό καλοκαίρι Αλεξανδρούλα μου
    Πολύ θα ήθελα να παίξω στο παιχνίδι
    αλλά ο χρόνος με συμπιέζει
    Θα σας παρακολουθώ όμως

    φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα Αλεξάνδρα μου!
    Με ή χωρίς τηλεόραση, με κουβέντες στις βεράντες και με καλή διάθεση. Το καλοκαιράκι είναι προ των πυλών, εύχομαι να το απολαύσεις και να ξεκουραστείς!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό καλοκαίρι Αλεξάνδρα μου. Όμορφο, γεμάτο, ζωγραφιστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ πάλι ευελπιστώ να είναι το καλοκαίρι όσο γίνεται μικρότερο, διότι το σιχαίνομαι και μετράω από τώρα τις ημέρες που απέμειναν για να έλθει ο Σεπτέμβριος.
    Έμειναν 89 και σήμερα!
    Αλλά, παρόλα αυτά, καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μαζέψουμε υπογραφές ζητώντας καλοκαίρι χωρίς ζέστη και χωρίς κουνούπια!
      ❤🍒❤

      Διαγραφή
  7. Αλεξάνδρα μου ήταν όντως ένα υπέροχο αφιέρωμα στο ebook μας από την Άννα και εύχομαι να νιώσουν τα ίδια ή παρόμοια συναισθήματα όσοι τα καταφέρουν και το διαβάζουν!

    Πέρυσι είδα μαζεμένες πολλές και διαφορετικές σειρές, αν ποτέ θέλεις προτάσεις είμαι στην διάθεσή σου!! :)

    Καλό καλοκαίρι να έχουμε, με υγεία και δύναμη, με ανθρωπιά και ξεχωριστές στιγμές!!

    (✿ ♥‿♥)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το καλοκαιράκι έχει να μας δώσει πολλά Αλεξάνδρα μου, αν του το επιτρέψουμε γιατί η όμορφη και τρυφερή μας μικρή κοινωνία είναι γεμάτη γλύκα και εκπλήξεις!
    Δεν βλέπω TV και ομολογώ πως δεν μου λείπει καθόλου!
    Νομίζω πως έχω βρει τον πιο όμορφο τρόπο να χαλαρώνω και αυτό ακούγοντας τις εξαιρετικές μουσικές προτάσεις και διαβάζοντας τα εκάστοτε ποστ δρώμενα και προτάσεις!
    Καλό καλοκαίρι Αλεξάνδρα μου και εύχομαι να είναι όπως εσύ το επιθυμείς!
    ΑΦιλάκια πολύ χαμογελαστά! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ βλέπω και ταινίες και σειρές και θεατρικά, μου αρέσουν κι αυτά, εκτός από τη μουσική και το διάβασμα. Είναι της παρέας και ευτυχώς δεν χρειάζεται να "δεις" τηλεόραση για να τα παρακολουθήσεις.
      Μαγισσούλα μου, να περάσεις όμορφα! 🍉😙🐳

      Διαγραφή
  9. Αλεξάνδρα μου καλό μήνα!!
    Το τραγούδι το άκουσα με μεγάλη συγκίνηση..δεν ξέρω τι λένε οι άλλοι για τα διάφανα κρίνα, για το αν θα έπρεπε ή όχι τάχα να συνεχίσουν μετά τον Θάνο με το ίδιο όνομα, αλλά εγώ τους στηρίζω 1000%!
    Από τις σειρές που αναφέρεις μόνο το Call the Midwife είχα αρχίσει να παρακολουθώ, αλλά εγκατέλειψα, μια και η προσοχή μου στράφηκε σε άλλες. Όχι πως σημαίνει κάτι αυτό, μπορεί κάποια στιγμή να επανέλθω, άλλωστε οι σειρές δεν είναι τρένο και το χάνεις, είναι πάντα εδώ!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει που συνεχίζουνμ Έτσι κι αλλιώς οι δρόμοι τους είχαν χωρίσει πιο πριν...
      Στην αρχή κι εγώ την άφησα, μετά επανήλθα!
      😙🍓🐚

      Διαγραφή
  10. Εύχομαι κι εγώ το καλοκαίρι να είναι μεγάλο, αλλά χωρίς εκπλήξεις, διότι πολύ έχουμε ταλαιπωρηθεί ως λαός... Καλό μήνα πολλά φιλιά! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλο καλοκαιρι. ευχομαι να κρατησω κ γω συντομα στα χερια μου το ebook!
    φιλια πολλα πολυμηχανη αλεξανδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλο μηνα να χεις Αλεξανδρουλα μου!! Ξεκουραστο κι ακρως δημιουργικο να ναι το καλοκαιρακι!! Αχ κι ηρεμο!!
    Σε φιλω με αγαπη!! 😘🍓🍓

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έτσι το θέλω, δημιουργικό και ήρεμο! Μαριλενάκι μου, να περάσεις υπέροχα και να ξεκουραστείς. 😍🐳🍒

      Διαγραφή
  13. Καλό καλοκαίρι μάτια μου, γεμάτο από όσα αγαπάς!
    Εγώ τον Ιούνιο λωλαίνομαι ... είναι ο μήνας μου!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, Αριστάκι αγαπημένο! Να περάσεις όμορφα το μήνα σου! ❤🍉🐚

      Διαγραφή
  14. Καλό καλοκαίρι, Αλεξάνδρα μου!
    Παίρνω τα Διάφανα Κρίνα και την κάνω για άλλες "παραλίες", μια και σε λίγο κλείνουν τα σχολειά!
    Φιλιά και καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι χορταστική ανάρτηση ήταν αυτή!
    Πολύ χαίρομαι που, επανερχόμενη, βρήκα τέτοια ποιοτική ποικιλία!
    Καλό καλοκαίρι, Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και εμένα μ'αρέσει το prison break. Παρακολουθώ όμως και το suits!
    Εύχομαι καλό καλοκαίρι Αλεξάνδρα μου
    Να είναι ξέγνοιαστο και για σένα και πανέμορφο
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό καλοκαίρι, Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μήνα, Αλεξάνδρα μου και χρόνια πολλά στην Μαρίνα!!
    Φιλάκια!!!

    บอลพรุ่งนี้

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης