Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Μάνα με τη βία


Μαδούσαν τα κορίτσια μαργαρίτες
και τα κοτσιδάκια σου εσύ
απ' τον πόνο της γέννας

Πέταξες της προίκας σου τα κεντητά
και ξενυχτούσες πλέκοντας
την κουβερτούλα μου

Το λεύκωμά σου γέμισε
με συνταγές και παιδικές αρρώστιες
και σβήστηκαν τα ερωτικά στιχάκια

Του ραδιοφώνου η βελόνα
που τρελαινόταν στου ροκεντρόλ τη μελωδία
νανουρίσματα και παραμύθια αναζητούσε μόνο

-Τον πατέρα, μάνα μου, καταριέμαι
που στα κλεφτά και με τη βία
μια νύχτα σ' έκανε μητέρα

-Μην καταριέσαι, κόρη μου, μονάχα αγάπα!
Απ' το μίσος του μπορεί να γέρασα,
για την αγάπη σου όμως ζω. 




Ήταν η συμμετοχή μου στο Συμπόσιο ποίησης. 🎈
Ακούραστα η Αριστέα τρέφει την έμπνευσή μας και μας φιλοξενεί, με χαρά εμείς βρίσκουμε χρόνο να γράψουμε, να διαβάσουμε, να παίξουμε. Και φτιάχνουμε όλοι μαζί μοναδικές blogoστιγμές. 🌈
✏Δείτε εδώ όλες τις συμμετοχές








42 σχόλια:

  1. Με μια ανάσα διαβάζεται και συγκλονίζει
    ο επίλογός του:
    "Απ' το μίσος του μπορεί να γέρασα,
    για την αγάπη σου όμως ζω"

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θα ήμασταν εδώ Αλεξάνδρα μου, αν κάποτε μια μανούλα δεν πόνεσε, δεν νοιάστηκε και δεν μας αγάπησε!
    Το ποίημα σου αυστηρό και συγχρόνως τρυφερό γι αυτό και αγγίζει!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια είναι αυτό, αλλά ο πόνος της βίας ας πάψει, από εμάς εξαρτάται...
      Φιλιά κι από μένα! ❤

      Διαγραφή
  3. Respect στην τελευταία σου στροφή!
    Πολλά συγχαρητήρια και σε εσένα Αλεξάνδρα μου, σε αυτό το Συμπόσιο οι συμμετοχές σας ήταν όλες σε ανεβασμένο επίπεδο μας δώσατε πολλές συγκινήσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. - όχι πως στα προηγούμενα δεν ήταν, αλλά εδώ ήταν ακόμα πιο δυνατές!! ( ˘ ³˘)❤

      Διαγραφή
    2. Κάποιο συμπόσιο μπορεί να μας ταιριάξει πιο πολύ και να το απολαύσουμε περισσότερο, δεν είναι κακό! 😉
      Καλημέρα! ❤

      Διαγραφή
  4. ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ!
    Μέσα σε λίγους στίχους μια ολόκληρη ιστορία, ένα μοναδικό νόημα! Μονάχα αγάπη!
    Αλεξάνδρα μου μια δυνατή σου στιγμή!
    Πολλά πολλά μπράβο!!!
    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπάθησα να χωρέσω όλη την ιστορία μιας έφηβης που εγκαταλείπει την ηλικία της γιατί γίνεται μάνα με τη βία...
      Δύσκολο...
      ❤🍓

      Διαγραφή
  5. Πόσες γυναίκες έχουν γίνει,γίνονται και θα γίνονται
    μάνες με τη βία σε όλο τον κόσμο,δυστυχώς.
    Αγάπη όμως!
    Φοβερό,Αλεξάνδρα μου,δεν έχω κάτι άλλο να πω.
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσες αλήθεια; Πόσοι βιαστές απολαμβάνουν την ελευθερία τους και το σεβασμό της κοινωνίας;
      Φιλιά, Γιούλη μου.

      Διαγραφή
  6. Μπράβο που τόλμησες να γράψεις για την μη επιλεκτική μητρότητα. Όσο σκληρό κι αν ακούγεται, είναι μια μεγάλη αλήθεια που την κρύβουμε επιμελώς κάτω απ' το χαλάκι του καθωσπρεπισμού μας. Μπράβο Αλεξάνδρα, έκανες τη διαφορά σ' αυτό το συμπόσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα να γράψω κάτι πιο σκληρό, αλλά η ψυχολογία μου δεν το άντεξε.
      Φοβερή η επιμέλεια που δείχνει η κοινωνία για να κρύψει τέτοια θέματα!

      Διαγραφή
  7. Αχ βρε Αλεξάνδρα. Ο Τρόπος που κάνεις το πέρασμα από τη Γυναίκα στη Μητέρα είναι εξαιρετικός...! το λάτρεψα μέσα σε μια στροφή σου.
    Και ο τρόπος που αναδεικνύεις την υπέρβαση της Μάνας απέναντι στη Βία που ασέλγησε επάνω της επίσης ανεβάζει τον πύχη ψηλά.
    Μπράβο κορίτσι μου ειλικρινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρεάστιος ο αγψνας και μεγάλη η ανηφόρα μιας τέτοιας μάνας.
      Καλημέρα, Γιάννη.

      Διαγραφή
  8. Εξαιρετικη συμμετοχη!
    Αγγιζεις ενα θεμα δυσκολο με τοση λεπτοτητα.
    Συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μιά "κοινωνική προσφορά"
    κι ένα διαρκές μάθημα αγάπης,
    από μιά Μάνα αληθινή, που κόλλησε
    την βελόνα τών ερτζιανών στα νανουρίσματα...!
    Υπέροχο! Καλή Κυριακή ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι τόσο απλό... που είναι τοσο βάρβαρο...
      Καλημέρα! 🍓🍓🍓

      Διαγραφή
  10. Αλεξάνδρα μου, θέλει θάρρος το όλο εγχείρημα και υποκλίνομαι πραγματικά!
    Φεύγω σιωπηρά και με σεβασμό, όπως και το αντιμετώπισα όταν το διάβασα μέσα στο συμπόσιο!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγκλονιστικό το ποίημά σου Αλεξάνδρα μου! Και τι να πω για τους δυο τελευταίους στίχους! Λένε από μόνοι τους τα πάντα!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δύσκολο θέμα, το προσέγγισες όμως υπέροχα και ξεχωριστά. Το κλείσιμο του ποιήματός σου τα λέει όλα.
    Φιλιά πολλά και πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ααααααχ! είναι υπέροχο..δεν διάβασα τα άλλα μα αυτό είναι υπέροχο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν ξέρω πως τα κατάφερες Αλεξάνδρα μου, αλλά μέσα από λίγους στίχους, μας είπες μια συγκλονιστική ιστορία. Μας γέμισες συναισθήματα και σκέψεις και πλαισίωσες τον απόηχο των σκέψεων αυτών, με έναν πολύ δυνατό επίλογο.
    Να είσαι πάντα καλά, να γράφεις για να σε διαβάζουμε, είτε σε συμπόσια, είτε εδώ στο σπιτικό σου.
    Σε γλυκοφιλώ και σε καλοβδομαδίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου ήταν εύκολο να γράψω για αυτό το θέμα, Μαρίνα. Ακόμα κι αυτή η ματιά, η πιο... απαλή, βαριά την ένιωθα.
      Καλημέρα! ☺

      Διαγραφή
  15. Μάρεσε πολύ το κείμενο σου! Έθιξε ένα θέμα δύσκολο με έναν πολύ όμορφο τρόπο! Και τα λόγια του ήταν πολύ δυνατά... Ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Tο ίδιο θα πω και εγω με τις αλλες φιλες εξαιρετικο το ποιημα σου Αλεξανδρα μου ..εγραψες ενα τοσο δυσκολο μα υπαρκτο θεμα..και το εδωσες με πολύ συναισθημα... να είσαι καλα και να περνας ομορφα φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αλεξάνδρα μπράβο σου!! ένα υπεροχο ποίημα για τη γιγάντια λέξη των 4 γραμμάτων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανατρίχιασα! Τόσες πολλές εικόνες και τόσο δυνατά συναισθήματα σε μόλις λίγες γραμμές! Συγκλονιστικά υπέροχο! Συγχαρητήρια, Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επρεπε να το καταλάβω πως η ματιά που έγδυσε την ασχήμια και την έντυσε αγάπη, ήταν η δική σου ματια Αλεξάνδρα μου.
    Υπέροχος ο τρόπος που φτάνεις πάντα εκεί που χτυπά η καρδιά του κάθε αληθινού νοήματος.
    Με αγάπη σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ηταν συγκλονιστικη η συμμετοχη σου Αλεξανδρα!! Λεπιδι!! Ενα μεγαλο μπραβο απο μενα και τωρα που το ξαναδιαβασα!!
    Σε φιλω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Eχεις γενέθλια η όχι..βρε παιδι μου; διαβαζω τιτλο και κατεβαίνοντας στο κειμενο καταλαβα οτι το κερακι... είναι η (λέξη )που επρεπε να γραψεις.. το απογείωσες..με πολύ ωραίες ευχουλες..!! να περνας ομορφα..φιλακιααα
    บอลพรุ่งนี้

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης