Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

Πες μου μια λέξη... εκτός από λουλούδια!




Η Άνοιξη είναι η γιορτή των λουλουδιών. Χρώματα κι αρώματα μας γοητεύουν, μας ξετρελαίνουν! Η Άνοιξη όμως είναι και αλλαγή. Αλλάζουμε το ντύσιμό μας, τη διακόσμηση του σπιτιού, τις συνήθειές μας. Το παλτό δίνει τη θέση του στη ζακέτα. Η κούπα για το ζεστό ρόφημα στο ποτήρι για το κρύο. 
Πες μου μια λέξη, λοιπόν,
για το secret spring circle,
αλλά όχι λουλούδια!
Πληηηζ!



Κουρτίνες, σεντόνια, μαξιλάρια και ριχτάρια, παπούτσια, ρούχα, τσάντες και κοσμήματα, είναι μονάχα μερικές επιλογές από τα αντικείμενα που χρησιμοποιούμε περισσότερο τώρα, την Άνοιξη, περισσότερο από το Χειμώνα. Τώρα μαγειρεύουμε διαφορετικά κι έτσι κάποια κουζινικά χρησιμοποιούμε περισσότερο από άλλα. Και φυσικά, αντικαθιστούμε κάποια διακοσμητικά με κάποια άλλα, που μας φέρνουν την Άνοιξη.


Στείλτε μου τη λέξη σας στο μέηλ μου μέχρι τις 15 Μάη (παίρνουμε παράταση!).
Στις 15 θα κάνω κλήρωση απ' όπου θα προκύψει το μυστικό ταίρι του καθενός. 
Με τη λέξη που έδωσε το ταίρι σας κάνετε μια ανάρτηση, όποτε θέλετε (!!!). Μια ανάρτηση όπως σας πρότεινα εδώ.


Ιδέες με τη λέξη-παράδειγμα κουβέρτα
(Επικεντρωθείτε σε μια ή κάντε συνδυασμό, σε μία ή περισσότερες αναρτήσεις.

πηγή




1. Indian Girl in a Blanket
by E Irving Couse











πηγή
2. "Κατάστρωμα (deck) ή κουβέρτα πλοίου (στη κοινή ναυτική γλώσσα) ονομάζεται στο πλοίο, κάθε συνεχής οριζόντια επιφάνεια που μπορεί να εκτείνεται σε όλο το μήκος του πλοίου ή να περιορίζεται σε μέρος αυτού." *



3. Η κουβέρτα του Μενάτ:
"80 φορές, 80 “Ευχαριστώ”, 80 επαναλήψεις, η ίδια τραγουδιστή και γλυκιά φωνή του Μενάτ. Ένα νανούρισμα ανθρωπιάς από έναν κουρασμένο μετανάστη. Ένας θερμός εναγκαλισμός, πίσω από την πλάτη μου." ➜ η συνέχεια εδώ.


πηγή



4. diy: σχέδιο για κουβέρτα 






πηγή




5. ανακύκλωση: φτιάξτε κουβέρτα από πουλόβερ που δεν φοράτε πια






6. Καρώ κουβέρτα - Νίκος Παπάζογλου, στίχοι - μουσική: Δημήτρης Μπαμπαούς

"Για τ’ όνειρό μας είμαι εδώ, 
για την καρώ κουβέρτα.
Φέρ’ τα χρόνε, όπως θέλεις, φέρ’ τα."


7. φωτογραφία με κουβέρτα
πηγή


8. Μυστικό - Γκουέντολυν Μπέννετ
...
"Θα γελάσω με την ευαίσθητη γυαλάδα του,
Θα τυλίξω το τραγούδι μου σε μια κουβέρτα
Γαλάζια όπως τα μάτια σου είναι γαλανά
Με μικροσκοπικές πιτσιλιές από ασήμι.
Θα το τυλίξω χαδιάρικα,
Τρυφερά…"
...







19 σχόλια:

  1. Ωω! Δεν το είχα δει αυτό! Ωραία ιδέα, ενδιαφέρουσα. Δε σου υπόσχομαι τίποτε ακόμη όμως, αν είναι θα δεις νέα μου. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι εμπνεύσεις έχεις βρε κορίτσι μου!!!!
    Γοητευμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πήρες μια κουβέρτα, την τίναξες, την άπλωσες στο φως κι έδωσες το τέλειο παράδειγμα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο το παράδειγμα να ξέρουμε και που να κινηθούμε βρε αδερφέ.
    Λατρεύω το δρώμενο σου, είναι χαλαρό, έχει τσαχπινιά και άρωμα άνοιξης.
    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τώρα μάλιστα το κατάλαβα. Οπότε πάμε απ' την αρχή...Μια χαρά
    και το παράδειγμα φοβερό!
    Φιλι γλυκό γι αυτό το κεφαλάκι που σκαρφίζεται τέτοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είπα μια λέξη! (μετά από μεγάλη πάλη χαχα!) Φιλιά πολλά ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ααααα πως δεν το είχα πάρει είδηση αυτό το νέο φοβερό δρώμενο; Αν και δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω... ξέρω όμως πως το θέλω... και συμμετέχω κι Εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγω θελω να συμμετεχω!! Προλαβα:;
    Μπραβο Αλεξανδρα μου!!! Φιλακια πολλα!!! 😍😙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι χορταστική ανάρτηση ήταν αυτή!
    Πολύ χαίρομαι που, επανερχόμενη, βρήκα τέτοια ποιοτική ποικιλία!
    บอลพรุ่งนี้

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης