Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

Κάνε φου! (II ως IV)




Επανέρχομαι με 3 καινούρια "Κάνε φου!" για τη λέξη της Μαρίνας, που σήμερα έχει γενέθλια! 🎉


Xρόνια πολλά και καλά! 💐 Να τα εκατοστήσεις!


Κάνε φου! I: εδώ


🌟Κάνε φου! II
Ιδέες για χειροποίητες κάρτες γενεθλίων με -τι άλλο;- κεράκια γενεθλίων!

λεπτομέρειες εδώ
πηγή
πηγή
πηγή


🌟Κάνε φου! III
Πίνακες ζωγραφικής με -τι άλλο;- κεράκια γενεθλίων!

by Jo
by Angeli-The-Icefairy
 by Kay Snith
by Andrea Tachiera


🌟Κάνε φου! IV
Diy προτάσεις για διαφορετικά -τι άλλο;- κεράκια γενεθλίων!

λεπτομέρειες εδώ
λεπτομέρειες εδώ
λεπτομέρειες εδώ

πηγή



27 σχόλια:

  1. επειδη τον τελευταιο καιρό έχω πάθει ένα κόλλημα με τις κάρτες(τις χειροποίητες εννοώ), ενθουσιάστηκα με τις ιδεές σου!!!
    ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω, είναι μικρά έργα τέχνης και μου αρέσουν πολύ!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες ιδέες για κάρτες. Πολλά συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχει η Μαρίνα σήμερα γενέθλια;;
    Χρόνια Πολλά κι από εμένα!!!!
    Σαν γλυκάκια είναι τα κεράκια! χιχι
    Φιλιά και στις δύο!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ω μα τι υπέροχη ανάρτηση με άρωμα γενεθλίων. Λάτρεψα τις κάρτες πολύ. Αλεξάνδρα μου, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, για την αφιέρωση και που έντυσες την λέξη που έριξα στον κύκλο με τόση έμπνευση.
    Να είσαι πάντα καλά και χαμογελαστή.
    Καλό μας μήνα :)♥️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κεράκι μου άρεσε πολύ σαν λέξη, έχω κι εγώ γενέθλια το Μάη, οπότε το απόλαυσα! Και χάρηκα που το απόλαυσες κι εσύ! Καλό μήνα, Μαρινάκι! ♥

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Αλεξάνδρα μου!
    Εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να μας ξεκουνάς με τις προτάσεις σου!
    ΑΦιλάκιααααααααααααααα πολύ χαμογελαστά! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε ρε καλούδια.....! ομορφιές και εμπνεύσεις.
    Καλό μήνα Αλεξάνδρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραίες ιδέες! Καλό μήνα Αλεξάνδρα μου, χαρούμενο καλοκαίρι! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα, Αλεξάνδρα μου και χρόνια πολλά στην Μαρίνα!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωωωωω ξετρελάθηκα με τις κάρτες, πήρα και μια δυο ιδέες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραιες ιδεες και πρωτοτυπες!! Ορεξη να χουμε και χρονο!! 😄😄
    Φιλακια Αλεξανδρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανατρίχιασα! Τόσες πολλές εικόνες και τόσο δυνατά συναισθήματα σε μόλις λίγες γραμμές! Συγκλονιστικά υπέροχο! Συγχαρητήρια, Αλεξάνδρα μου!
    บอลพรุ่งนี้

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης