Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017

Το αλφάβητο της συμμετοχής


Ακόμα να πάρεις μέρος;
Βάλ' τα κάτω και κάνε λογαριασμό: προλαβαίνεις!
Για τα δρώμενα της blogογειτονιάς μιλάω!
Δεν θέλω να σε αγχώσω...
Είναι χαρά και δημιουργία και μοίρασμα η συμμετοχή.
Ζητάς πληροφορίες;
Η Μαριλένα οργανώνει και φέτος τη χριστουγεννιάτικη και μυστική ανταλλαγή μας.
Θαύμα το μπανεράκι της!
Ίσως θες να δώσεις πνοή στ' όνειρο
Και να κάνεις ένα αφιέρωμα σ' ένα γνωστό ή άγνωστο αγωνιστή.
Λύσε-δέσε, κόψε-ράψε, παίξε με τις λέξεις!
Μέχρι 15 και 18 Νοέμβρη!
Να δηλώσεις συμμετοχή, να θυμηθείς, να φανταστείς.
Ξέρεις τι άλλο παίζει;
Ο σινεφίλ Γιάννης μάς κάλεσε να κάνουμε κάστινγκ!
Πάρε μολύβι και χαρτί,
Ρίξε ηθοποιούς στο τραπέζι,
Συντονίσου με το Μαρή!
Τέλος!
Υ.Σ.: είμαι υπερήφανη για το αλφάβητό μου!
Φτιάξε κι εσύ το δικό σου!
Χρωστάω στη Μαρίνα την έμπνευση.
Ψάρωσες με το αποτέλεσμα;
Ωραία!


Αφιέρωσε το Σαββατοκύριακο
στη δημιουργία και το μοίρασμα
και δεν θα χάσεις!



Η Άννα έδωσε ξανά πνοή στ' όνειρο:
Και η Αριστέα μάς ταξιδεύει στην ελπίδα!
Η Μαρίνα μάς μιλά για το δικό της ήρωα!
Δείτε όλες τις συμμετοχές εδώ.




34 σχόλια:

  1. Aπίθανη έμπνευση να βάλεις όλα τα δρώμενα που τρέχουν στο αλφαβητάρι σου Αλεξάνδρα μου!
    "Κούμπωσαν" άψογα :-)
    Καλό σαββατοκύριακο, δημιουργικό και ξεκούραστο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά έπιασε τόπο το αλφαβητάρι της Μαρίνας και εσύ του πρόσθεσες πολλές προτάσεις που θα φέρουν σίγουρα χαρά στους συμμετέχοντες... για να δούμε! ;-)
    ΑΦιλάκια και καλό Σαββατιάτικο βραδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θυμήθηκα το "Αλφαβητάρι του Νοέμβρη", έμπνευση της Μαρίνας, πριν 2 χρόνια!
    Το αστείο είναι πως, in memoriam, "έστηνα" το Δελτίον Θυέλλης #8 σε αλφαβητάρι!
    Βλέπω την παρασκευιάτικη ανάρτηση της Μαρίνας σε αλφαβητική σειρά...
    Ε! Υπάρχει, τελικά, κάποια "μυστική επικοινωνία" μεταξύ μας!
    Θαυμάσια ιδέα για την α-ω παρουσίαση των δρώμενων που "τρέχουν" (έχω λάβει μέρος σε δύο, μόνο, απ' αυτά)

    Πολλά φιλιά, μια... φουριόζικη καλημέρα και φυσικά, την αγάπη μου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι,χι! Εννοείται πως... επικοινωνούμε έτσι! Είμαστε τα γνωστά αγγελάκια!!! ♥♥♥

      Διαγραφή
  4. Πολύ πρωτότυπο!
    Μου άρεσε πολύ που χρησιμοποίησες τα δρώμενα τις γειτονιάς μας.
    Καλημέρα Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχα, καλά τέλειο!!!! και μένα μου άρεσε πολύ η ιδέα με τα δρώμενα που πρόσθεσες.. καλό υπόλοιπο Κυριακής, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εντάξει δεν υπάρχεις. Αυτό θα πει έμπνευση.
    Γλυκιά μου Αλεξάνδρα, υπέροχο το αλφάβητο σου, η ιδέα σου να αναφέρεις όλα τα δρώμενα ήταν εξαιρετική.
    Χίλια μπράβο, για την ευρηματικότητα σου.
    Κι έτσι όπως τα βλέπω μαζεμένα, ξέρεις πόσο χαρούμενη νιώθω που "ανήκω" σε μια τόσο δημιουργική blogoγειτονιά?!
    Καλό απόγευμα Αλεξάνδρα μου.
    Σε φιλώ 😘
    ΥΓ: Μα τι ωραία η προτροπή στο τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ δηλώνω χαρούμενη για τον ίδιο λόγο! Μικρά και μεγάλα ερεθίσματα για να δημιουργήσουμε και να μοιραστούμε μάς δίνονται συνέχεια!!!
      Φιλιά, κορίτσι! ♥

      Διαγραφή
  7. Βρε Αλεξάνδρα...!
    εντάξει είναι στιγμές που πραγματικά υποκλίνομαι στο πάθος σου για δημιουργία και κάλεσμα ζωής και συμμετοχής.
    Και νιώθω άσχημα που πολλές φορές προσωπικά να το πω "βαριεμαι" ; άντε να βάλω αυτόν τον όρο.
    Κοίτα τώρα εδώ τι κάνεις με το αλφάβητό σου....!
    Κορίτσι μου τι να πω, ευλογημένη να είναι αυτή σου η διάθεση και το πάθος συμμετοχής και δράσης.
    Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα κι αν δεν στέλνεις πάντα συμμετοχές, είσαι παρών, στηρίζεις και αγκαλιάζεις, Γιάννη μου! Καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  8. Τι αλφαβητάρι είναι τούτο; Κάλεσμα της μπλογκογειτονιάς και υπενθύμιση, ωραία έμπνευση και πρωτότυπη
    Μπράβο σου Λοιπόν για να δηλώσω παρουσία είμαι μέσα στα δρώμενα και είμαι εντάξει οκ;
    Φιλάκια πολλα πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλεξάνδρα μου, όχι απλά εκπληκτικό, Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΟ. Λατρεύω την έμπνευσή σου και το αλφάβητο!!! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το αλφάβητο σου ''σκίζει''! Άσε που είδα δρώμενα που δεν τα ήξερα. χαχα Σ' ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είμαι οκ με όλα τα δρώμενα εκτός από του Γιάννη και του δικού σου δρώμενου. Έχω δύο μέρες ακόμα ε;
    Θα προσπαθήσω να κόψω το νήμα!
    Φιλάκια πολλά Αλεξάνδρα μου!

    υγ: Πολύ ωραίο το αλφάβητο! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ δεν έχω κάνει ακόμα του Γιάννη, δεν έχει χρονικό περιορισμό όμως. Προλαβαίνουμε σίγουρα!
      ♥♥♥

      Διαγραφή
  12. Έχω μείνει πολύ πίσω στα δρώμενα!
    Τι ωραία έμπνευση να τα μαζέψεις όλα εδώ!
    Σε ευχαριστώ πολύ και για την αναφορά στο "Παίζοντας με τις λέξεις".
    Σούπερ το αλφάβητο!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ομορφιές, Αλεξάνδρα, πλάθεις εδώ!
    Κι εγώ χαμένη σε άλλα μονοπάτια κι έχω μείνει μακριά από όσα διαδραματίζονται στη γειτονιά δυστυχώς.
    Κάποια στιγμή ίσως βρω τη διάθεση και τον χρόνο να είμαι παρούσα!
    Προς το παρόν λυπάμαι για τη συγκέντρωση σ' εμένα και την αποχή μου, όμως θαυμάζω ό,τι δημιουργείτε!
    Φιλιά πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο ευφάνταστη είσαι Γούμαν μου!
    Τα νέα της βλογόσφαιρας με το αλφάβητο!
    Εύγε καλό μου παιδί!
    Κίσιζ!
    😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάθε φορά που έρχομαι και κάτι έξυπνο παίζει εδώ!! Στενοχωριέμαι που τα χάνω όλα τα ωραία!Πώς να συντονιστώ με τον πανικό που επικρατεί στο χρόνο μου! Πώς ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, δεν πειράζει... Όταν θα έχεις ελεύθερο χρόνο, εδώ θα είμαστε!

      Διαγραφή
  16. Ευφυές παιδί κουμπί κατά κυριολεξία!!! Μπορεί να άργησα αλλά υ.σ.: είμαι υπερήφανη και συγκινημένη για το αλφάβητό σου!
    ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι,χι! Μαριλενάκι, δεν αφήνεις ανάρτηση! Μου αρέσει που είσαι παρούσα παντού εδώ μέσα! Το κουμπί σε λατρεύει! ♥♥♥

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης