Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Περάστε την πρώτη του μηνός! #3


Έχετε δει τις μέρες του Μάρτη που στριφογυρίζουν στις κουζίνες; Ψάχνουν απομεινάρια γυναικών.  Πόσες ψυχές άραγε ξεχάστηκαν σ' αυτά τα δωμάτια κι έκαψαν τα όνειρά τους; Πόσες ζωές βρήκαν καταφύγιο σ' αυτά τα δωμάτια και κατέψυξαν τις σκέψεις τους; 


Αλήθεια, μπαίνει η Άνοιξη στις κουζίνες; Ανθίζει ο βασιλικός πλάι στο τηγανισμένο λάδι; Βράζουν τ' αβγά με δάκρυα; Ποιος πληρώνει τα σπασμένα;




Αν κάποιοι γλεντούν (με) τα παλιομισοφόρια,
οι ποιητές πάντα θα κάνουν
τις μυγδαλιές ν' ανθίζουν νωρίτερα
μιλώντας για "καρδιές που γίνανε αναλαμπή κι αθάλη"...




Αχ, αυτά τα παιδιάστικα καμώματα! Γυναίκες αφήστε τα στην άκρη κι ακολουθήστε το θηλυκό δρόμο που χάραξαν για 'σας οι άνδρες... Ειδικά τώρα που μπορείτε να κάαααθεστε όσο εγκυμονείτε...




40 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα Καλό γλυκό μήνα να έχεις. Και όλα τα στραβά κι ανάποδα δεν θα εμποδίσουν τις μυγδαλιές ν'ανθίσουν!
    Με το καλό να υποδεχθούμε την Άνοιξη
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πέτυχες σε φάση που έχω ίντερνετ, γιατί τα έχει παίξει τελευταία... Καλημέρα και καλό μήνα, Άννα μου! ♥♥♥

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα να έχεις Αλεξάνδρα μου! Φωτεινός, καλός και δημιουργικός!
    Η αλήθεια είναι πως ανυπομονώ να έρθει η Άνοιξη και οι ηλιόλουστες μέρες.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλό μήνα
    άντε σιγά σιγά φτάνουμε στην αγαπημένη μου εποχή το καλοκαιράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα Αλεξάνδρα μου. Πολύ όμορφο το θέμα σου σήμερα. Πολύ τρυφερό και ρομαντικό.
    Α να πω βρε παιδιά, βιάζεστε για την Άνοιξη. Ακόμα Χειμώνα εδώ στο Νότο δεν είδαμε. Και αυτό δεν είναι καλό.
    Φιλάκια Αλεξάνδρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μας μήνα, Γιάννη! Α, μπα! Καθόλου δεν βιάζομαι, αλλά το μηνιάτικο είχε μέσα και Άνοιξη.

      Διαγραφή
  5. Είπες να περάσουμε την πρώτη τού μηνός, και πέρασα, για να σου ευχηθώ καλό μήνα. Όσο για την άνοιξη, νομίζω ότι μπορεί να περιμένει λίγο ακόμα. Πολλά φιλιά! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λες πάρα πολλά, Αλεξάνδρα, μέσα σε ελάχιστες σειρές. Συμμερίζομαι τη …στολισμένη με μαρτιάτικες αμυγδαλιές, αγανάκτησή σου.
    Παρά την πρόοδο του νομικού πολιτισμού σε ό,τι αφορά τη θέση τής γυναίκας, η πρόοδος στην ποιότητα των ηθών (ημών τού ισχυρού φίλου) είναι βραδυτάτη.
    Στα θεοκρατικά καθεστώτα η κατάσταση είναι απερίγραπτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς, ακόμα εκκρεμούν τα αυτονόητα σε νομικό και, κυρίως, σε κοινωνικό επίπεδο.

      Διαγραφή
  7. Αχ μωρέ Αλεξάνδρα...με πόση σημασία τα λόγια σου!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα Αλεξάνδρα μου! Με όση άνοιξη μπορεί να χωρέσει σ' έναν Μάρτη. Και όχι, τα αυγά δεν βράζουν με δάκρυα (τι ωραίο!)... Οψόμεθα και ψηνόμεθα στο ζουμί μας, τι να κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τρώμε καλά να είναι νόστιμο τουλάχιστον το ζουμί μας!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα να έχουμε και σύμφωνα με τους προγόνους μας:
    Με Ευδαιμονία, Σέβας, Ηθική και Καλοπροαίρεση!
    Κάπου το διάβασα και μου άρεσε!

    ΑΦιλάκια Αλεξάνδρα μου και πάντα τρυφερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα Αλεξάνδρα μου!
    Πολλά θέματα που ίσως να είναι και ένα τελικά αφού αφορούν τη γυναίκα, ε μήνας που μπήκε δεν μπορεί να μην αναφερθεί η γυναίκα, αφού θα την ψιλογιορτάσουν κιόλας τη μέρα της, θα της εύχονται χρόνια πολλά ενώ θα την απολύουν επειδή εγκυμονεί, ή γιατί τόλμησε να βγάλει τη μαντίλα!
    Τι να πω!
    Εσύ τα λες καλύτερα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στη μαντίλα ήθελα να γράψω θα τη φυλακίζουν, αλλά δεν το έγραψα ποτέ...

      Διαγραφή
    2. Σύγχρονος μεσαίωνας; Ε, ναι!
      (Αυτά κάνει ο δαίμων του πληκτρολογίου!)
      Φιλιά κι από μένα, Μαρία μου! ♥

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα καλή Άνοιξη, ζήτω οι γυναίκες οι καταδικασμένες να κάνουν ένα βήμα μπροστά και το σύστημα να τις πηγαίνει ένα πίσω αλλά ψηλά το κεφάλι δεν το βάζουμε κάτω εμείς είμαστε η Άνοιξη! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χωράει άραγε η Άνοιξη, σε έναν κόσμο σαν κι αυτόν;
    Καλό μήνα Αλεξάνδρα μου, με χαμόγελο και τσαχπινιά ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ...ένα μεγάλο αχ...
    Καλό μήνα με δύναμη,υπομονή και...ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. my good month Alexandria! with as much spring as it can fit in a marriage. and no, the eggs do not boil with tears (what a nice one!) ... we look and we are weeding in our juice, what to do?

    หนังไทยb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραία τα γράφεις Αλεξάκι μου, μπορεί να μη τα πιάνω όλα αλλά μου αρέσουν εκφραστικά. Στείλε μου τα νέα σου! Άντε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χα..χα.. ηρθα να κλεισω τον μηνα Αλεξανδρα μου για τόοοοση καθυστερηση λεμε.. και να σου ευχηθω για αυριο καλο Απριλη...
    θα συμφωνησω με την Μαιρη ..πως εμεις ειμαστε η Ανοιξη..χωρις τα δικά μας χαμογελα ο κόσμος θα ήταν μουρτζούφλης...και πληκτικός και ας λενε οι αντρες τα δικα τους.. το ξερουν και γι αυτο δεν μας θελουν δυναμικες.. κουνια που τους κούναγε..χι..χι.
    Ν περνας όμορφα ότι και να κανεις..Καλό Πάσχα και Ανάσταση παντού.!!! φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για να σε τιμωρήσω, έρχομαι κι εγώ με μεγαλύτερη καθυστέρηση να απαντήσω!!!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  17. Περνάω και στις 9 του μηνός πειράζει; Χριστός Ανέστη με υγεία και χαμόγελα. Ξέρω χάθηκες λόγω ιντερνετ αλλά κάποια στιγμή θα δεις τις ευχές που αφήνω με αγάπη
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πέρασε να δεις αυτό , έχω κάτι για σένα . Ευχαριστώ
    http://purple-delfinaki-sunset.blogspot.com.cy/2018/04/the-versatile-blogger-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης