Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018

Φθινοπωριάτικο όνειρο




Ήταν καλοκαίρι. Ο κόσμος καιγόταν πάλι, μα πάλι φοβόταν να πάρει τους δρόμους της φωτιάς.
Έψαχνα ένα δρόμο επιστροφής στο ταξίδι, όταν τον είδα. Με χείλια διψασμένα και μάτια κόκκινα να σπρώχνει στο ξερό χώμα το καραβάκι του. Στράγγιξα τα μαλλιά μου –κρατάω πάντα πάνω μου λίγη φθινοπωρινή βροχή- και του ‘δωσα μια θάλασσα. Χαμογέλασε και μου ‘δωσε ένα ταξίδι.
(Κι από τότε δεν χωρίσαμε, πορευτήκαμε μαζί ένα ολόκληρο όνειρο. Ένα φθινοπωριάτικο όνειρο.)

Θυμηθήκαμε τις πατρίδες μας, εκείνες που μοιραστήκαμε κι εκείνες που αρνηθήκαμε, μια νέα πατρίδα ανακαλύψαμε σ’ ένα φιλί. Θέριεψε μέσα μας η ζωή και κάναμε έρωτα πάνω σε κάτι μπαζωμένες εξεγέρσεις.  
Και υψώθηκαν τα κορμιά μας χαρταετοί στον ουρανό. Ελεύθεροι, πολύχρωμοι κι ερωτευμένοι χαρταετοί. Χόρεψαν πάνω στα σύννεφα, κόντρα στον άνεμο, κι άλλαξαν την εποχή! Δεν ήταν πια καλοκαίρι, ήταν φθινόπωρο!

Κι έπεφταν από το θρόνο τους οι κακοφορμισμένες ιδέες, σπάθιζε ο έρωτας το φόβο, η φαντασία μάς διαπερνούσε ως το κόκκαλο και η λευτεριά μάς τάιζε σταφύλια, γέμιζαν οι υπόνομοι με εξουσίες. «Δεν τελειώσαμε!» μας απειλούσαν από ‘κει κάτω, «Έρχεται χειμώνας…» Μα δε τις φοβόμασταν πια! Μπορούσαμε να φέρουμε το φθινόπωρο ξανά και ξανά. Και μέσα μας είχε θεριέψει η ομορφότερη άνοιξη. 





Ακόμα μια ιστορία για τις Ιστορίες του φθινοπώρου της Μαρίας και του Κειμένου της.





38 σχόλια:

  1. Στράγγιξα τα μαλλιά μου –κρατάω πάντα πάνω μου λίγη φθινοπωρινή βροχή- και του ‘δωσα μια θάλασσα. Χαμογέλασε και μου ‘δωσε ένα ταξίδ!!!
    Λατρεύω τα γραφτά σου!!!!!!

    φιλάκι πρωινό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λαχταρώ να χάνομαι στα κείμενά σου, κάθε εποχή, με κάθε καιρό...
    Αχ βρε Αλεξανδρούλα μου... Τί όμορφα που γράφεις...
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Καλό Σαββατοκύριακο, με φαντασία που σε διαπερνά ως το κόκκαλο!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχ, ωραία ευχή! (Και μάλλον έπιασε...) Φιλιά κι από μένα, Συριανάκι! 😙🍁

      Διαγραφή
  3. πολύ ευφάνταστες, συμβολικές και ταξιδιάρικες φράσεις μέσα σε μια λιτή γραφή !
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλεξάνδρα !
    δεν ξέρω αλλά νιώθω να σε διαπερνά τελευταία ένας δαιμόνιος οίστρος γραφής και έμπνευσης. Είναι εμφανές αυτό σε όλα τα γραπτά σου. Το νιώθει κανείς. Το αφουγκράζεται.
    Μην το κρατάς. Άστο να απλωθεί γύρω σου. Αποτύπωσέ το, είναι μοναδικό.
    Τα μηνύματά σου δε πάντα δυνατά, σαφέστατα και μάχιμα.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε φορά σε οίστρο με βρίσκεις! 😄😄😄
      Αλλά κι εσύ στα σχόλια έναν οίστρο τον έχεις! 😊
      Καλή εβδομάδα, Γιάννη μου.

      Διαγραφή
  5. Στην Φθινοπωρινή βροχή που στραγγισες στα μαλια σου σταθηκα και εγω σαν την Ελενη και θαυμασα την γραφή σου Αλεξανδρα μου ..
    Το Φθινόπωρο είναι η εποχη των αποκαλύψεων!!
    Να περνας ομορφα κάθε εποχή.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απλά υπέροχο!
    Γεμάτο συμβολισμούς που αποκρυπτογραφούνται άμεσα και το γεμίζουν νοήματα!

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω ούτε σήμερα τραγούδι, δεν έχω ούτε λόγια γι αυτό που διάβασα. Μόνο ένα επιφώνημα κι αυτό κλεμμένο από τους νεώτερους: Ουάου!
    Αφήνω κι ένα μπαλόνι, που είναι κόκκινο αν το δεις στο πι σι και μπλε αν το δεις από συσκευή ανδρόιδ! 🎈

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα, τουλάχιστον διαλευκάνθηκε το μυστήριο με το χρώμα του μπαλονιού.
      Αλλά στο θέμα τραγούδι... τεμπελιάζεις νομίζω! 😄😍

      Διαγραφή
  8. Μοναδική γραφή!! Υπέροχη συμμετοχή με τα μηνύματά της και τις ελπίδες της με ποίηση γεμάτη.Θαυμάσια!
    Πάω να ξαναδιαβάσω...
    Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λίγοι είναι αυτοί που ξέρουν να κάνουν έρωτα με την κάθε εποχή και ειδικά το φθινόπωρο που φθίνει...
    ΑΦιλάκια γοητευμένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κι αυτό μια τέχνη! 😉
      Καλή εβδομάδα, Μαγισσούλα μου. 😍🍁😍

      Διαγραφή
  10. Ν' αφήσω κι εγώ ένα τεράστιο θαυμαστικό γι' αυτό που διάβασα;
    Καλό βράδυ φεγγαρολατρεμένο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ποιητική γραφή, με ήχους από τις εξεγέρσεις του μέλλοντος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφα που γράφεις, βρε Γούμαν, δεν χορταίνω τις αναρτήσεις σου!
    Πολλά φθινοπωρινά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αλεξάνδρα έγραψες!! Θα επαναλάβω όπως η Ελένη και το Σμαραγδάκι πως οι στίχοι "Στράγγιξα τα μαλλιά μου –κρατάω πάντα πάνω μου λίγη φθινοπωρινή βροχή- και του ‘δωσα μια θάλασσα. Χαμογέλασε και μου ‘δωσε ένα ταξίδι¨ ήταν μαγεία. Ό,τι ερωτικότερο διάβασα τελευταία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χάνομαι στον τρόπο που διαλέγεις τις λέξεις, τις πλέξεις σε προτάσεις, τις ζωγραφίζεις σε εικόνες και τις γεμίζεις με συναισθήματα. Τι γραφή! Μπράβο σου Αλεξάνδρα μου.
    Πολλά φιλιά. Καλό Σαββατόβραδο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eπανέρχομαι μετά από χρόνια στο blog σου, με άλλη ταυτότητα εγώ αυτή τη φορά, και διαπιστώνω ότι ακόμα γράφεις υπέροχα πράγματα! Μπράβο σου! Να είσαι πάντα δημιουργική και να έχεις πάντα τέτοια έμπνευση, σου εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μοναδική γραφή μπράβο σου κορίτσι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς σε βρήκα και πάλι

    Ωραίο το κείμενο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης