Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

Αναζήτηση ταυτότητας




Το πρόβατο χαρακτηρίστηκε μαύρο κι εξορίστηκε από τον τόπο του. Περπατούσε σε άγνωστους τόπους με το κεφάλι σκυμμένο. Φοβισμένο στην αρχή. Ντροπιασμένο ύστερα. Οργισμένο μετά. Κάποτε σήκωσε το κεφάλι κι έψαξε τον ένοχο, εκείνον που το είχε πει μαύρο πρόβατο και είχε καταστρέψει τη ζωή του. Δεν μπόρεσε να τον βρει. 
Συνέχισε να περπατά με το κεφάλι ψηλά. Λοιπόν, τιμή του και καμάρι του να είναι μαύρο πρόβατο! Και να ξεχωρίζει από τη μάζα! 

Μια μέρα συνάντησε ένα μαύρο κατσίκι. Εκείνη η παλιά οργή ξύπνησε: 
"Τι παριστάνεις; Ξέρεις τι πέρασα εγώ για να μπορώ να κυκλοφορώ με το κεφάλι ψηλά ως μαύρο πρόβατο;"
"Δεν παριστάνω τίποτα. Είμαι μαύρο κατσίκι"
"Είσαι! Χα! Και τι έχεις κάνει για να μπορείς να είσαι; Τίποτα! Δεν έχεις το δικαίωμα να είσαι!"

Και το κατσίκι έσκυψε το κεφάλι κι έφυγε δακρυσμένο. Δεν παρίστανε τίποτα... υπήρχε μόνο. Ή μήπως όχι; Δεν ήξερε την απάντηση κι έπρεπε να τη βρει. 

Εγώ το βρήκα να περιπλανιέται σε απόκρημνους βράχους, να μιλάει στα αγκάθια:
"Μήπως ενοχλώ; Ψάχνω την ταυτότητά μου. Μπορώ να  μείνω για λίγο εδώ;"

📷📷📷
Με την Αναζήτηση ταυτότητας
συμμετείχα
στο Φωτογραφίζειν της Μαρίας.






46 σχόλια:

  1. Εντάξει !
    δεν είναι μόνο μια όμορφη φωτογραφία με απρόσμενο θέμα.
    Εκείνο που με γλυκαίνει τώρα είναι η περιγραφή της ! είναι ο τρόπος που την ντύνεις ! τα νοήματα που βγάζεις έστω μέσα από μια απλή φωτογραφία.
    Αλεξάνδρα ! μπράβο κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλή φωτογραφία; Που κοντεύει να τσακιστεί το κατσίκι; 😄😄😄
      Σε ευχαριστώ, Γιάννη μου! 😘

      Διαγραφή
  2. Θα πιστέψεις ότι δεν το είχα δει το κατσίκι;
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πλήρες νοημάτων και καταπληκτική λήψη αυτό το μαυροκάτσικο στο λευκό ακροβούνι.
    Ευχαριστούμε για την "αναρρίχηση" στις υπέροχες κορυφές της σκέψης σου Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενα μαυρο προβατο που πολύ μου αρεσε που σηκωσε κεφαλι Αλεξανδρα μου...
    Και το κατσικι θα το κανει μην αμφιβαλεις οταν βρει και αυτό την ταυτοτητα του..!! φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία φωτογραφία με πρωταγωνιστή το μαύρο πρόβατο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πιστεύω και εγώ πως και το κατσίκι θα το κάνει γιατί είναι πιο σκληρό από το πρόβατο!!!!!!! Μπράβο σου, Αλεξανδρα μου ,έδωσες μια άλλη διάσταση στο δρώμενο !!!Πολύ ωραία φωτογραφία!!!! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ 🤔🤔🤔 Προτιμώ το επόμενο κλικ της Μαριλένας για τέλος... 😉
      Φιλιά Μεταξία μου! 😘

      Διαγραφή
  7. Αλεξάνδρα μου, ξεχώρισα την υπέροχη φωτογραφία σου και της έδωσα τους 3 βαθμούς μου. Πραγματικά μοναδική, όπως και το κείμενο που τη "ντύνει". Μπράβο σου, φίλη μου. Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άχου τώρα "μιλάς" και με τα φωτογραφικά σου κλικς; Πόσα ταλέντα έχεις τέλος πάντων. Υπέροχη κι η φωτό, υπέροχη κι η περιγραφή της.
    Φιλάκια πολλά Αλεξάνδρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι, χι! 😄 Έχω πάρει φόρα! Καλό Σαββατοκύριακο, Μαρινάκι! 😘

      Διαγραφή
  9. Στο επόμενο κλικ το κατσίκι χάρισε το πιο ζεστό χαμόγελο και την πιο τρυφερή αγκαλιά του στο πρόβατο και το ανάγκασε να πετάξει πια το σκληρό δέρμα που κάποιοι το ανάγκασαν να ντυθεί για να προστατέψει την καρδούλα του, κι αγναντεύουν αγκαλιά ένα τρυφερό κουμπάκι πάνω στο φεγγάρι!! Μαύρα και τα δυο και τόσο μοναδικά βελάζουν από χαρά κι αυτοπεποίθηση!!
    Υπέροχη Αλεξανδρούλα μου!! 🤗🤗❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλιωσα! 😍😍😍😍😍 Σε ευχαριστώ για το υπέροχο επόμενο κλικ, Μαριλενάκι μου. Το χρειαζόμασταν κι εγώ και η ιστορία. 💓💓💓💓💓

      Διαγραφή
  10. Μου άρεσε η φωτογραφία σου και την ψήφισα. Αλλά το κείμενο που τη συνοδεύει είναι μακράν πρώτο!
    Και είχα σκάσει να μάθω γιατί αναζητά ταυτότητα το κατσικάκι;
    Να σαι καλά Αλεξάνδρα μου πάντα μέσα σε όλα δημιουργική και απίθανη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι ο τίτλος προέκυψε από την ιστορία που έφτιαξα μες στο κεφάλι μου κι όχι από τη φωτό...
      Σε ευχαριστώ, Άννα μου!

      Διαγραφή
  11. Από εδώ τα πας, από εκεί τα φέρνεις, όλο λιώμα με κάνεις με την ουσία των κειμένων σου!
    (Ναι, ούτε εγώ είχα εντοπίσει στην αρχή την κατσικούλα!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά σε ό,τι απόχρωση θέλεις!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καημένο το ζωντανό... απαρατήρητο περνάει... 😯
      Καλό Σ/Κ, Συριανάκι αγαπημένο. 😍

      Διαγραφή
  12. Α! αυτή την φωτό ψήφισα χωρίς να έχω διαβάσει την ιστορία με τους χίλιους συμβολισμούς!
    Αγαπώ τα κατσικάκια και τα πρόβατα, φτάνει να είναι μαύρα!

    Πολλά και πάλι τα μπράβο μου και τα ΑΦιλάκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν άλλη γοητεία τα μαύρα!
      Φιλιά πολλά κι από μένα, Στεφανία μου!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχο κείμενο και φωτογραφία!
    Μπράβο Αλεξάνδρα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία αντίθεση.
    Σ΄ευχαριστώ φίλη μου καλή για την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι φωτογραφία, μα και τι κείμενο!
    Σήμερα δεν έχω τραγούδι, κερνάω όμως κρασί:
    https://wineoutlet.gr/shop/lazaridis-nikos-to-mauro-provato-syrah-eruthros/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κομάντο το κατσίκι - πόσοι και πόσοι που δεν το προσέξαμε. :P Κι εάν μου άρεσε μια φορά η φωτογραφία σου, νομίζω πως με το κειμενάκι το λάτρεψα. Αχ, βρε Αλεξάνδρα, με την ευαίσθητη ψυχούλα σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, κομάντο κι αυτό κι εγώ... αλλά τσάμπα την αναρρίχηση από ό,τι φαίνεται...
      Φιλιά και καρδιές (που δεν μπορώ να βάλω από εδώ που γράφω...)!

      Διαγραφή
  17. Σηκώνει ψηλά το κεφάλι ένα πρόβατο;
    Να που σηκώνει.
    Όταν τα κατσίκια – καθένα στη μοναξιά του – ψάχνουν απαντήσεις στις ερημιές, ίσως βρεθεί ένα πρόβατο που επιτέλους θύμωσε.
    Να περιμένουμε ένα πρόβατο λοιπόν, τι άλλο μας απέμεινε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχο σχόλιο φίλε Άρη! Τα σέβη μου!

      Διαγραφή
    2. Ένα μαύρο πρόβατο που θα θυμώσει μεν, όχι με τα μαύρα κατσίκια δε...
      Καλό βράδυ, Άρη!

      Διαγραφή
  18. Εγώ πάλι διάβασα "αναζήτηση τυρόπιτας" χαχαχα!
    Εντάξει. Έγραψες. Μη σου πω όμως ότι θα ήθελα
    να ήξερα που βρίσκονται τώρα και το πρόβατο
    και το κατσίκι, κοινώς, θέλω και συνέχεια!
    Η φωτογραφία πανέμορφη! Πολλά γλυκά φιλιά ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικιά μου είσαι εσύ, χι,χι!
      Τη συνέχεια έγραψε η Μαριλένα, πιο πάνω...
      Φιλιάαααα!

      Διαγραφή
  19. Πώς τα κατάφερες και τράβηξες το κατσικάκι βρε καρδούλα μου?... Μπράβο σου!!!
    Μα, πιο πολλά μπράβο στην υπέροχη ιστορία σου, με τόσο ηχηρό και ξεκάθαρο μήνυμα! Αυτή η ταύτιση σκέψεων και απόψεων μεταξύ μας, δεν μπορεί να είναι τυχαία...
    Σε φιλώ γλυκά Αλεξάνδρα μου
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης