Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη! #2





Για το blogaki σας ζήτησα φέτος να γράψετε ιστορίες με πρωταγωνίστρια την αλληλεγγύη και συμπρωταγωνίστριες τις αγαπημένες σας συνταγές.
Ταίριαξα τα δυο, γιατί, πάντα, στην εικόνα ενός πεινασμένου ανθρώπου, μια μόνη λύση έρχεται στο μυαλό μου: αλληλεγγύη.


πηγή
Στέκομαι αλληλέγγυος σημαίνει, για μένα, πως, νιώθωντας τον άνθρωπο που χρήζει βοήθειας συνάνθρωπο, κι όχι κατώτερο και κακομοίρικο ον, προσπαθώ να καλύψω τις άμεσες ανάγκες του, αλλά και να τον βοηθήσω να σταθεί στα πόδια του, ώστε να είναι αυτάρκης, αλλά και να καταπολεμήσω μαζί του τις αιτίες που γεννούν την ανισότητα.
Εμπλέκομαι, δεν πετάω από το θρόνο μου τα ψίχουλα που μου περισσεύουν. Ονειρεύομαι έναν ανθρώπινο κόσμο, δεν γεμίζω τις άδειες ώρες μου.

Στέκομαι αλληλέγγυος στο συγγενή, το φίλο, το σύντροφο, το συνάδελφο, τον άγνωστο. Η αλληλεγγύη είναι τρόπος ζωής κι επηρεάζει κάθε πτυχή της. Όπως και το φαγητό...


by Ellen Buselli

Ήθη κι έθιμα. Συσσίτια. Ρομαντικό δείπνο για δυο ερωτευμένους. Δίαιτα. Γιορτινά τραπέζια στο σπίτι. Πείνα. Εφηβικά πάρτι. Πόλεμος. Βρώμικα για ξενύχτιδες. Θάνατος. Κάτι γρήγορο στα όρθια. Αρρώστια. Αναμνήσεις από τα παιδικά χρόνια. Συσσίτια. Ήθη κι έθιμα.
Τόσα κι άλλα τόσα που σχετίζονται με το φαγητό ή την έλλειψή του. Τόσα κι άλλα τόσα θέματα που μπορείτε να εντάξετε στην ιστορία σας. Για το φαγητό, που μας κάνει εχθρούς ή φίλους, μας δίνει δύναμη να κινηθούμε και να σκεφτούμε.

πηγή

* Μπορείτε να διαβάστε εδώ κάποια επιλεγμένα κείμενα που φωτίζουν τον όρο αλληλεγγύη κι εδώ την περίληψή τους.
* Θα δημοσιεύσω μια συμμετοχή μου για να πάρουμε μια γεύση...!
* Δηλώστε εδώ τη συμμετοχή σας.



Γράψτε ιστορίες από το χτες, το σήμερα, το αύριο. Που έχετε ζήσει, διαβάσει, ακούσει. Ή φανταστικές. Μοιραστείτε προβληματισμούς, ιδέες και συναισθήματα. Αφήστε τη σκέψη σας ελεύθερη, εδώ δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Δεν είναι διαγώνισμα, είναι προσπάθεια να ξορκίσουμε φόβους και αμφιβολίες, να γνωριστούμε καλύτερα. Και να φτιάξουμε ένα ebook που θα ταξιδέψει παντού για το blogaki 2017.


12 σχόλια:

  1. Το ξέρεις φαντάζομαι πως το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι η κοινωνική κουζίνα του Κώστα. Εκεί να δεις ιστορίες που θα βγάλουμε. Λοιπόν "ψήνεται" κι η δική μου μαγεριά κι όταν είμαι έτοιμη, σερβίρω.
    Να σου πω πως έχεις μια σπάνια ευαισθησία και μια απίστευτη δύναμη μέσα σου. Σε θαυμάζω.
    Τα φιλιά μου και καλή επιτυχία σ' αυτήν ειδικά την ιδέα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα, εννοείται πως θα κάνουμε αναφορά. Ακόμα δεν έχω σκεφτεί το πώς...
      Υπάρχει χρόνος, Μαράκι, επανήλθα με διευκρινίσεις γιατί πολλοί το ζήτησαν.
      Να σαι καλά για τα όμορφα λόγια και τη ζεστασιά σου. ❤ Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια! Τώρα μου είναι πιο ξεκάθαρο, ευχαριστούμε πολύ! Κάτι θα γράψω και εγώ, έχω αρχίσει να το δουλεύω.. μπράβο και απο μένα για την τρυφερή αυτή ιδέα! Φιλιά, καλό βράδυ! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα επανέλθω και με δική μου συμμετοχή.
      Φιλιά κι από μένα! ❤

      Διαγραφή
  3. Μετά απ' αυτή τη ξεκάθαρη διευκρίνηση, μένει η έμπνευση! ;-)

    ΑΦιλάκια "μαζί"! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 'Εχετε αρχίσει τα ωραία με τα δρώμενα και τις ιστορίες, τώρα που είμαι στο τρέξιμο, πφφφφ.
    Θα προσπαθήσω όμως να βρω χρόνο να συμμετέχω. Ελπίζω να τα καταφέρω. Αλλιώς την επόμενη φορά. Αλλά θα κάνω ότι μπορώ, promise.
    Φιλί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι τις 15 Μάρτη ελπίζω να προλάβεις να γράψεις!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  5. Αλεξανδρούλα μου σου στέλνω τη συμμετοχή μου
    https://gialeni.blogspot.gr/2017/01/blog-post_26.html

    Ελπίζω να είμαι μέσα στο πνεύμα και να σου αρέσει ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ονειρεύομαι έναν ανθρώπινο κόσμο, δεν γεμίζω τις άδειες ώρες μου.
    Πόσο όμορφα το έθεσες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης