Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη!


Το αλάτι νοστιμεύει, η ζάχαρη γλυκαίνει και η αλληλεγγύη αλλάζει τον κόσμο! Blogaki is back!
Φέτος θα χρειαστούμε εμπειρίες, φαντασία και συνταγές για να φτιάξουμε αλμυρές και γλυκές ιστορίες αλληλεγγύης. Ιστορίες που θα δημοσιευτούν σε ebook και θα ταξιδέψουν παντού!

1.  Διαλέξτε μια ή και δυο αγαπημένες σας συνταγές.
2. Γράψτε μια πραγματική ή φανταστική ιστορία με πρωταγωνίστρια την αλληλεγγύη και συμπρωταγωνίστριες τις συνταγές αυτές.
3. δηλώστε συμμετοχή στα σχόλια.
4. Στείλτε την ιστορία σας, μαζί με φωτογραφία/φωτογραφίες της συνταγής/των συνταγών μέχρι 15 Μάρτη στο mail μου: womaninblog@gmail.com με τίτλο Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη. (Με τον ίδιο τίτλο και απορίες, ερωτήσεις, διευκρινίσεις.)
Αν δεν λάβετε απάντηση στο mail που θα μου στείλετε, κάνετε τον κόπο να το ξαναστείλετε.

- Οι συνταγές που θα επιλέξετε δεν χρειάζεται να είναι πολύπλοκες, κι ένα τοστ αρκεί!
- Η ιστορία σας μπορεί να αληθινή ή φανταστική.
- Η ιστορία σας μπορεί να είναι διήγημα, χρονογράφημα, ποίημα... ό,τι εμπνευστείτε!
- Το ebook μας θα είναι διαθέσιμο προς πώληση και τα έσοδά του θα κάνουν πράξη την αλληλεγγύη.


banner για το blog σας


Γράφουμε αλμυρές και γλυκές ιστορίες αλληλεγγύης για να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας και τις σκέψεις μας, να ξορκίσουμε τις αμφιβολίες μας, να γνωριστούμε καλύτερα!

@blogandsolidarity: το blogaki στο facebook

Υ.Γ. Διευκρινίσεις για το θέμα εδώ. - Η πρώτη μου συμμετοχή εδώ. Η δεύτερη εδώ.




61 σχόλια:

  1. Noστιμίζεις υπέροχα τη διάθεσή μας Αλεξάνδρα μας!
    Καταπληκτική ιδέα! Είμαι μέσα, θα στείλω οσονούπω τη συμμετοχή μου :-)
    Φιλιά πολλά και καλή επιτυχία και σ' αυτό το εγχείρημά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνεις ποδαρικό, Μαράκι μου και χαίρομαι πολύ! Να είσαι καλά. Ανυπομονώ να σε διαβάσω!

      Διαγραφή
  2. Ωραία ιδέα, διαφορετική και ενδιαφέρουσα!
    Παίρνω το μπανεράκι προς το παρόν, αφού έχω αρκετό καιρό μπροστά μου για να σκεφτώ όσον αφορά τη συμμετοχή μου.
    Φιλιά και καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χμμμμ...δύσκολα μας βάζεις αλλά κάτι θα κάνουμε!!!!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για δες τώρα τι κάθεται και σκέφτεται παιδιά....! Χαρά στην έμπνευσή σου Αλεξάνδρα μου....! τι να πω παιδί μου. Για μια ακόμα φορά μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ θα κάμεις ένα παράδειγμα να μπούμε στο πνεύμα Αλεξάκι;
    Καλή μας χρονιά κι απ' εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη ιδέα γιατί εκτός από δημιουργική είναι και για καλό σκοπό, μπράβο Αλεξάνδρα μου!
    Καλές εμπνεύσεις σε όλους!
    ΑΦιλάκια και καλό Κυριακάτικο βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνδυασμός που μου αρέσει πολύ, Στεφανία μου.
      Καλή εβδομάδα! ❤

      Διαγραφή
  7. Ωραία ιδέα !!!Καλή και δημιουργική χρονιά σου εύχομαι,γεμάτη έμπνευση .Καλή εβδομάδα Αλεξάνδρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη ιδέα super πρωτότυπη!!!!
    Αν και δεν το βλέπω να συμμετάσχω
    θα είμαι όμως κοντά σας!!!!!


    Καλή εβδομάδα Αλεξανδρούλι ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί, Ελένη μου; Χρόνος υπάρχει για να το ξανασκεφτείς!
      Φιλιά! ❤

      Διαγραφή
  9. Φανταστική ιδέα μπράβο σου Αλεξάνδρα μου!!
    Ελπίζω η έμπνευση να βοηθήσει γιατί θέλω πολύ να λάβω μέρος..
    Καλή εβδομάδα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου! Θα χαρώ πολύ να γράψεις, το θέμα το έχεις! ❤

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία ιδέα Αλεξάνδρα μου, θα ήθελα να λάβω μέρος, θα το σκεφτώ λίγο ακόμα πριν δηλώσω συμμετοχή.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, η δήλωση συμμετοχής υπάρχει μόνο για να σας στείλω μέηλ υπενθύμισης, δεν σε δεσμεύει.
      Φιλιά! ❤

      Διαγραφή
  11. Ήρθε κι η ξανθιά για να πει ότι το χρειάζεται το παραδειγματάκι της! Άλλωστε η έκπληξη θα ήταν το αντίθετο! Φιλί βροχερό! (από χιονισμένο, χίλιες φορές καλύτερα!) ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις άρχισε να βρέχει εδώ!
      Θα δημοσιεύσω, αγαπητή ξανθιά, συμμετοχή μου. 😊❤

      Διαγραφή
  12. Η χρονιά αρίζει δημιουργικά και με θετική σκέψη! Πολύ ωραία η ιδέα, αλλά... Για να δούμε αν θα καταφέρουμε να φανούμε αντάξιοι.
    Φιλιά πολλά Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίστη σε έναν ανθρώπινο κόσμο, μόνο αυτό θα χρειαστούμε για τις ιστορίς μας!
      Φιλιά, Νίκη μου! ❤

      Διαγραφή
  13. Όμορφη ιδέα αλλά δε ξέρω αν τα καταφέρω
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αλεξάνδρα, χίλια μπράβο για την ιδέα σου και για την προθεσμία σου χαχα
    Καλές εμπνεύσεις σε όλους. Σε γλυκοφιλώ και σε καλησπερίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ωραία ιδέα Αλεξανδρα! Μπράβο σου! Τι περιεχόμενο να έχει η ιστορία και τι έκταση? Σκέφτομαι μήπως το προσπαθήσω!
    Σωτηρία
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωτηρία μου, στη νέα ανάρτηση ανοίγω το θέμα, ώστε να πάρουμε ιδέες. Την έκταση την αποφασίζεις εσύ.
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  16. Ιστορία τύπου: κοριτσάκι στο διάλειμμα τρώει το κολατσιό που του έχει φτιάξει η μαμά του - εισαγωγή της συνταγής -, βλέπει ένα παιδάκι των φαναριών έξω από τα κάγκελα του σχολείου να το κοιτάζει, πηγαίνει κοντά του και του δίνει το μισό / μαμά ετοιμάζει φαγητά και γλυκά για το πάρτι γενεθλίων του παιδιού της - εισαγωγή συνταγής -, καταφθάνουν οι μικροί καλεσμένοι, ανάμεσά τους είναι και δύο προσφυγόπουλα, καινούργιοι συμμαθητές της κόρης ή του γιου της. Ή, ηλικιωμένη κυρία μαγειρεύει σε κουζίνα - εισαγωγή συνταγής -, σκέφτεται όλα τα φαγητά που έχει φτιάξει για την οικογένειά της τόσα χρόνια, το φαγητό ετοιμάζεται και το σερβίρει στους άπορους συνανθρώπους της, που καταφτάνουν στο τραπέζι της εκκλησίας, για την οποία εργάζεται εθελοντικά τα τελευταία χρόνια, μετά το θάνατο του συζύγου της. Κάτι τέτοιο σκέφτεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν η φαντασία σου αυτές τις ιστορίες γεννάει κι αν η αυτή είναι η εικόνα που έχεις για την αλληλεγγύη, αυτά να γράψεις!
      Αν βέβαια οι απορίες σου είναι τύπου θέλω να πάρω μέρος αλλά δεν ξέρω τι να γράψω...

      Διαγραφή
  17. Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση!!! Και ο σκοπός όμως! Θα ήθελα και γω να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες! Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βρε τι μυαλό διαθέτεις; Ναι και εγώ θα προσπαθήσω να μαι μέσα αλλά το θέλω το παραδειγματάκι μου. Κοίτα κατάλαβα τι θες αλλά την /τις συνταγές θες να συμμετέχουν στο κείμενο; Να είναι μέρος του κειμένου; Πραγματικές συνταγές; Περιμένω το παράδειγμά σου
    Φιλιά ζουζούνι μου που σκουλήκι έχεις και δε σ'αφήνει ήσυχη προς μεγάλη μας ευχαρίστηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, ζήτησα αγαπημένες συνταγές για να γνωριστούμε καλύτερα.
      Και θα ήταν χρήσιμο να υπάρχουν και τα υλικά, μήπως θελήσει κάποιος να τη φτιάξει.
      Αν "χρειαστείς" τα υλικά μες στην ιστορία σου, τα γράφεις εκεί, αλλιώς στο τέλος.
      Αλλά αν θέλεις να γράψεις συνταγή που δεν υπάρχει ή μια... σουρεαλιστική, κάντο! Εγώ έδωσα μια πολύωγενική εικόνα και θέλω να γράψετε ό,τι θέλετε!
      Φιλιά! ❤

      Διαγραφή
  19. Πόσο όμορφη ιδέα Αλεξάνδρα μου!!! Μέσα με 1000 που θα έλεγε και η κόρη μου! Θα έχεις νέα μου σύντομα!
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εν λευκώ..πάντα δική σου, με ή χωρίς παραδείγματα και το ξέρεις!
    Αν και απούσα από το χώρο αυτό τον καιρό στα σημαντικά είμαι πάντα εδώ
    ΣΛ!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Για την σκέψη σου και μόνο χίλια γλυκά φιλιά σου αφήνω εδώ!!! ♥♥
    Θα προσπαθήσω αφού είναι αρκετά μεγάλο το χρονικό διάστημα να συμμετέχω κι εγώ!! Μπράβο σου Αλεξάνδρα μου!! Τίποτα άλλο!! ♥
    Σε φιλώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι σαν κάποια, όνομα δεν λέω, που ζητάει 1500 λέξεις σε 4 ημέρες...! 😆😆
      Θα περιμένω, Μαριλενάκι μου, τη συμμετοχή σου! ❤

      Διαγραφή
  22. Γεια σου Αλεξανδρα με τις ιδέες σου..σιγουρα θα έχεις πολλες συμμετοχες..ο σκοπος ειναι καλός οπότε θα δουμε ωραίες ιστοριες με τις συνταγες τους...καλη επιτυχια ευχομαι για οτι κανετε... φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δηλώνω κι εδώ επίσημα τη συμμετοχή μου κι ελπίζω να μην σε απογοητεύσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς να με απογοητεύσεις, Μαρία;;; Ιστορίες θα μοιραστούμε κι αν δεν προλάβεις, όλα καλά!!!

      Διαγραφή
  24. Αλεξανδρούλα μου σου στέλνω τη συμμετοχή μου
    https://gialeni.blogspot.gr/2017/01/blog-post_26.html

    Ελπίζω να είμαι μέσα στο πνεύμα και να σου αρέσει ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αλεξάνδρα μου γλυκιά είμαι η καθυστερημένη, τελευταία και καταιδρωμένη ως συνήθως, που τώρα πήρα είδηση την τόσο υπέροχη ιδέα σου! Θα ήθελα να συμμετέχω κι εγώ αν μπορώ τόσο αργά που το πήρα είδηση! Περιμένω να μου πεις! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως μπορείς να γράψεις! Να μου στείλεις μέχρι τις 15 Μάρτη στο μέηλ μου. Θα χαρώ πολύ!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  26. Τώρα το είδα Αλεξάνδρα μου. Εύγε !
    Πάω να στρωθώ κι εγώ να γράψω.
    Σε φιλώ υπέροχη ψυχή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αλεξάνδρα μου σου αφήνω εδώ (?) τη συμμετοχή μου: http://onirokosmos-art.blogspot.gr/2017/02/to-pio-nostimo-gliko-blogaki2017.html
    Βρήκα την ιδέα σου υπέροχη και ήταν το λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω. Μπράβο σου για την πρωτοβουλία!
    Σε φιλώ και εύχομαι να έχεις ένα μαγικό 3ήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια και για τη συμμετοχή, φυσικά. Θα έρθω να τη διαβάσω.
      Όπως έγραφα και στην ανάρτηση, στέλνετε τη συμμετοχή σας στο μέηλ μου, δεν τη δημοσιεύετε.

      Διαγραφή
  28. Αλεξάνδρα σου στέλνω τη συμμετοχή μου, είναι διασκευή μιάς ιστορίας που είχα γράψει για το παιχνίδι των λέξεων, αν τη βρίσκεις κατάλληλη την συμπεριλαμβάνεις αν πάλι όχι, εντάξει θα προσπαθήσω μέσα στην προθεσμία να γράψω κάτι άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά! Δεν υπάρχει περίπτωση να μη τη βρω... κατάλληλη, Κλαυδία μου. Κατάλληλες κι απαραίτητες όλες οι εμπνεύσεις από καρδιάς!

      Διαγραφή
  29. Λέω να στρωθώ με το ζόρι το ΣΚ.
    Προλαβαίνω αγάπη;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου έγραψα στο μέηλ, σου γράφω κι εδώ, μέχει τις 15 γράφουμε. ❤

      Διαγραφή
  30. έστειλα και γω τη δική μου συμμετοχή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης