Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

Αλλαγές

πηγή

1. Πριν πολύυυυ καιρό η Αριστέα διοργάνωσε το 3ο Άλλαξέ το και πήρα μέρος, για πρώτη φορά, με αυτό:


Άλλαξα μια παλιά θήκη cd με ό,τι είχα στο σπίτι, τη στόλισα με χαρτιά και αυτοκόλλητα, της έβαλα μπλοκάκι και μολυβάκι, τσεπάκια και σελιδοδείκτες!


Ήταν μια μεταμόρφωση που στριφογύριζε στο μυαλό μου, αλλά δεν την άρχιζα. Το Άλλαξέ το με σκούντησε και το απόλαυσα!

2. Μια mini αλλαγή στο blog μου: σας καλωσορίζω πλέον με παγωτά και (αγαπημένες) φράουλες! Η εικόνα είναι της Χριστίνας, της γενναιόδωρης Ανδρομέδας, που πάντα χαρίζει εικόνες της για το blogaki. Στο etsy μπορείτε να κάνετε μια βόλτα στο μαγαζάκι της.

3. Με μια άλλη εικόνα (πολύχρωμο παγώνι!!!) της Χριστίνας στόλισα και το Περιοδικό!

4. Ξεκίνησα να κάνω με την Κική μια συνέντευξη για το (σοβαρό) Περιοδικό μου, όμως κατέληξε συζήτηση με το Κουμπί... Το αποτέλεσμα μπορείτε να το δείτε εδώ.

5. Η Μαρίνα, με την καινούρια beauty στήλη της έχει βαλθεί να αλλάξει τα (ελλειπή) δεδομένα μου στον τομέα της ομορφιάς. Επειδή το κάνει με χιούμορ και... συνοπτικές διαδικασίες, έχει ελπίδες! 

6. Ο Γιάννης, ο cinefil, που, όπως όλοι ξέρετε, αγαπά αστυνομικά και θρίλερ, αυτά που εγώ αποκαλώ "από μακριά κι αγαπημένοι", μου έστειλε το δωράκι μου για τις Ασκήσεις σεναρίου: ένα βιβλίο για τον αρχιτέκτονα του... τρόμου, τον Χίτσκοκ!!!



Είναι μια πάρα πολύ καλή έκδοση, οπότε εκκρεμεί μισή αλλαγή: "από κοντά και...;"



Μαζί με το βιβλίο παρέλαβα και πιστοποιητικό! Χι,χι!!! Γιάννη μου, δεν παίζεσαι!!! Ευχαριστώ για όλα! 

6. Τέλος, τι αλλάζει στην πολιτική απορρήτου;;; Όλοι μας ξέρουμε, εδώ και χρόοονια (από τότε που έπεσαν σε βαριά κατάθλιψη περιπτεράδες, θυρωροί και ταξιτζήδες), πως κάθε σήμα κινητού και κάθε κλικ στο ίντερνετ καταγράφεται, αποθηκεύεται και καταχωρείται για το... καλό μας!!! Ωστόσο, είδα στην Άννα που είδε στη Μία, τις εξελίξεις για το GDPR. Και μη δω φιρμάνι εγώ, συμμορφώνομαι αμέσως προς τας υποδείξεις! Γι' αυτό δείτε και αυτό.
Α! Δεν αφορά τα blogs, όμως σας υπενθυμίζω πως υπάρχουν και κάμερες γύρω μας και δορυφόροι εκεί ψηλά...







16 σχόλια:

  1. Πρώτα πρώτα Αλεξάνδρα μου προσάρμοσε τον κανονισμό της πολιτικής απορρήτου στο δικό σου μπλογκ. Τι περιέχει το μπλογκ σου; Ποιο το περιεχόμενό του; Δεν κάνεις εσύ κάρτες και βελονάκι κλπ. Προσάρμοσε τον και να ξέρεις όπως μου είπε η Μία ότι πρέπει να μπει σε εμφανή σημείο του μπλογκ μας. Εγώ έκανα σελίδα και το έβαλα μόνιμο. Το ίδιο και η Μία.
    Για τις αλλαγές σου : Υπέροχες όλες και το Άλλαξέ το σε όλο του το μεγαλείο. Πολύ όμορφα αυτά που φτιάχνει η Χριστίνα ειδικά το παγώνι φοβερό.
    Καλά γέλασα με το Χιτσκοκ που σου έτυχε αν και μακριά και αγαπημένοι χαχααα Ώρες είναι να το αγαπήσεις το θρίλερ. Ε τικιτουκου ειναι αυτό δεν θα πάρει πρωτιά; Και το πιστοποιητικό /βραβείο όλα τα λεφτά! Φοβερός ο Γιάννης
    Όσο για τους κανονισμούς για τα προσωπικά μας δεδομένα έχε χάρη που τα πρόστιμα θα φτάσουν λένε στα 20 εκατ ευρώ οπότε ....αλλά ξέρουμε πως ξέρουν και τι εσώρουχο φοράμε.
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνω και κάρτες και βελονάκι! Αλλά, πέρα από αυτό, έκανα το copy paste και τώρα το προσαρμόζω! Είναι ήδη σε σελίδα αυτό που είδες. Αλλά ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις.
      Άννα μου, πόσες αλλαγές!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Αλεξάνδρα
    ωραία η αλλαγή σου για το άλλαξε το
    ωραία και η ιδεά σου
    να χαρείς το δώρο του Γιάννη
    και γω όπως εσύ από μακριά κι αγαπημένοι , με τα θρίλερ χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλεξάνδρα μου,
    εφημερίδα ολάκερη η παρούσα δημοσίευση.....! με πόσα καλούδια, ανακοινώσεις, γνωστοποιήσεις.
    Ελπίζω το Βιβλίο να σου αρέσει και πιστεύω θα σε βάλει όχι μόνο στον κόσμο του Χιτσκοκ αλλά και στα παρασκήνιά του, στο θέμα της δημιουργίας δηλαδή.
    Ευχαριστώ ειλικρινά για τα λόγια σου.
    Να είσαι καλά, όλοι μας και να ζούμε ανάλογες στιγμές.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις το διαβάσω και αν... επιζήσω, θα γράψω τις εντυπώσεις μου!
      Καλό τριήμερο! 😊

      Διαγραφή
  4. Αλεξάνδρα μου, με ότι καταπιάνεσαι το φτιάχνεις υπέροχο.
    Ωραίο το δώρο του Γιάννη.
    Εμένα πάλι μου αρέσουν τα θρίλερ! Χεχεχε!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο γλυκό κορίτσι και είσαι κι εσύ... θριλερικιά... 😄
      Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  5. Ε δεν υπάρχεις. Μα τη Παναγία δεν υπάρχεις. Μια blogoγειτονιά, γεμάτη εξελίξεις και τα χώρεσες όλα. Χώρεσες και τα δώρα σου, από το Γιάννη, πέθανα με το πιστοποιητικό. Να το κορνιζάρεις, σου αξίζει αφού.
    Σε ευχαριστώ και για την αναφορά, στη beauty στήλη, ξέρεις ότι με συγκινεί η στήριξη σου.
    Σου στέλνω ένα τεράστιο φιλί! :)
    Ματς μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι, χι! Όχι μόνο θα το κορνιζάρω, θα το βάλω και στο βιογραφικό μου! Σαν τους φοιτητές που κουβαλάνε καφέδες στους αρχαιολόγους και λένε "πήρα μέρος σε ανασκαφές"! (Τι θυμήθηκα τώρα...!)
      Καλό μεσημέρι! 💖😙

      Διαγραφή
  6. Τώρα που είσαι και η επίσημη σεναριογράφος της όμορφης μας μπλογκογειτονιάς το δίπλωμα και τα δώρα είναι το λιγότερο που αξίζεις και μην το αλλάξεις με κατασκευές γιατί όσο πετυχημένες και να είναι δεν είναι σενάρια!
    Πάμε τώρα για το συμπόσιο της Αριστέας μας!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Αλεξάνδρα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα και στις κατασκευές σενάρια θα στέλνω!
      Πάω τώρα να διαβάσω!
      Φιλιά! 🌼😙

      Διαγραφή
  7. Βρε τι μπελάδες μας βάζουν στο κεφάλι; Εμείς ειμαστε καλλιτεχνες άνθρωποι, ολίγον ονειροπαρμένοι, και έρχεται και το καλοκαίρι να μας ξεμυαλίσει...
    Οι αλλαγες πολύ μου αρεσουν! Ποσες τετοιες θηκες cd να έχω πεταξει άραγε; Πάω να τριγυρίσω και στα άλλα...
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα, Νίκη μου! Από λίγο έως και πολύ ονειροπαρμένοι!
      Καλό τριήμερο εύχομαι! 😙

      Διαγραφή
  8. Αλεξάνδρα μου, αν ήμουν λιιιιγο μικρότερη θα μου έτρεχαν τα σάλια με την θήκη που μετέτρεψες! Είναι γνωστό της πάσης (στην οικογένεια και τον στενό περίγυρο δηλαδή), ότι είναι προτιμότερο να με ντύνουν παρά να με πηγαίνουν να αγοράζω γραφική ύλη. Με πιάνει τρέλα <3

    Η Χριστίνα είναι ένα πραγματικά ταλαντούχο άτομο, είδα και την φωτογραφία σου στο facebook και την λάτρεψα, μύρισε καλοκαίρι! Γενικά νομίζω πως τα χέρια της κάνουν μικρά θαύματα!!

    Αφού τώρα πήρες και το πιστοποιητικό από τον δάσκαλο, την επόμενη φορά έχεις ακόμη δυσκολότερη δουλειά!!

    Σε αφήνω τώρα γιατί νομίζω πως κάποιος μας παρακολουθεί. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο μας παρακολουθεί ή μας ψεκάζει κιόλας;;; 😄
      Για τα μέτρα μου η θήκη αυτή είναι σοβαρή, για... μεγάλους!!! 😨
      Ένα όμορφο τριήμερο εύχομαι! 🍓

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης