Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2019

Το φάντασμα της Κυριακής


Φοράω το σεντόνι και κάνω το φάντασμα. "Μπου!" φωνάζω και σε ξυπνάω.
"Ριγέ φάντασμα πρώτη φορά βλέπω", λες κι ανασηκώνεσαι στο κρεβάτι.
"Είμαι ιδιαίτερο φάντασμα, το φάντασμα της Κυριακής. Διψάω για καφέ! Κι αν δεν μου φτιάξεις, θα..."
"Αχ, δεν υπάρχει σωτηρία μ' εσένα! Δεν θα μεγαλώσεις ποτέ!"
"Κακό είναι αυτό;" ρωτάω και πετάω το σεντόνι μουτρωμένη.
Δεν απαντάς, με φιλάς. Και ύστερα, "Είσαι η πηγή μου" λες.
Μένω μουτρωμένη, δεν με ικανοποιεί η απάντησή σου.
"Πηγή χαράς" διευκρινίζεις και περιμένεις την αντίδρασή μου.
Σου χαμογελάω.
"Κάθε Σάββατο βράδυ κοιμάμαι με μια γυναίκα και κάθε Κυριακή πρωί ξυπνάω πότε με ένα φάντασμα, πότε με μια αλεπού..."
"Και είναι κακό αυτό;" ξαναμουτρώνω.
Δεν απαντάς, με αφήνεις να βράσω στο ζουμί μου. Σηκώνεσαι. Και με την πλάτη γυρισμένη, "Ευτυχία είναι" μουρμουρίζεις.
Χοροπηδάω στο κρεβάτι. Παίρνω φόρα και σκαρφαλώνω στην πλάτη σου. "Πας στοίχημα ότι θα είμαστε μαζί μέχρι να πεθάνουμε"
"Εσύ πας στοίχημα ότι θα είμαι τέζα μέχρι το βράδυ από τη μέση; Σα να βάρυνες λίγο..."
"Εσύ φταις! Άργησες να ξυπνήσεις και το φάντασμα βαριόταν μόνο του... κι έφαγε όλα τα κουλουράκια..." λέω και "Κάθε Κυριακή σ' ερωτεύομαι ξανά!" σκέφτομαι.




Αυτή ήταν η πρώτη μου συμμετοχή στο αγαπημένο παιχνίδι, που διοργανώνει άψογα η Μαρία μας. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε και τη δεύτερη, "Γουλιά τη γουλιά". (Ακόμη δεν έχω δημοσιεύσει τις συμμετοχές από το προηγούμενο, οπότε... δείξετε κατανόηση! 😍 Αύριο θα επισκεφτώ και τα σπιτάκια σας!)













58 σχόλια:

  1. Μου άρεσε πολύ η συμμετοχή σου, Γούμαν, και - μεταξύ μας - φώναζε Γούμαν από δέκα χιλιόμετρα! Τρυφερότητα μαζί με παιχνιδιάρικη διάθεση είναι τα δύο πράγματα που κατά την γνώμη μου χαρακτηρίζουν την γραφή σου και αυτή η συμμετοχή τα είχε και τα δύο!
    Χαίρομαι πάρα πολύ που σε ψήφισα και εύχομαι να μου δοθεί η ευκαιρία να διαβάσω πολλές ακόμα συμμετοχές σου και - γιατί όχι; - να τις ψηφίσω όλες (αν είναι σαν κι αυτήν, εννοείται πως θα τις ψηφίσω).
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώναζε, ε; Και δεν άκουσα τίποτα! Την επόμενη φορά θα είμαι πιο προσεχτική, δε θέλω να με... ακούς!
      Φιλιά πολλά κι από μένα! 😍

      Διαγραφή
  2. Κοίτα να δεις ένα περίεργο που συνέβη.
    Διάλεξα τα δύο δικά σου, τα δύο της Πίπης και το ένα της Κανελλάκη!
    Μα πες, δεν είναι περίεργο;
    Αυτή η ιστορία σου μου άρεσε γιατί η κοπέλα τρώει όλα τα κουλουράκια!
    Συναδελφική αλληλεγγύη στην κατανάλωση γλυκισμάτων!
    Νυστάζω τώρα γι αυτό τραγούδι άλλη μέρα...
    Καληνύχτα Γούμαν!
    Φιλί.
    🎈

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτελή τα κίνητρά σου και αποκαρδιωτική η νύστα σου, αλλά 💟💟💟.

      Διαγραφή
  3. Όμορφο, τρυφερό, καλογραμμένο! Μπράβο Αλεξάνδρα μου
    Καλή σου εβδομάδα
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ταυτίστηκα με αυτή την ιστορία. Μου θύμισε τη σχεση μου με τον άντρα μου. Μου άρεσε παρα πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Κάθε Κυριακή σ' ερωτεύομαι ξανά!"

    Πόσο όμορφο μήνυμα ! πόσο φρέσκο, γεμάτο ζωή, ανάσα, αισθήσεις. Μοσχοβολάει με τη θετική σου σκέψη Αλεξάνδρα μου. Τη ματιά σου, την αισιόδοξη όψη της ζωής που παλεύεις.
    Και αγαπήθηκε το γραπτό σου εδώ ναι.
    Τα φιλιά και τις ευχές μου για καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια, Γιάννη μου.
      Καλό Σ/Κ εύχομαι! 😊

      Διαγραφή
  6. Είχε μια ζεστασιά, μια τρυφεράδα, ένα ναζιάρικο παιχνιδιάρικο ύφος που πολύ μου άρεσε!
    Μπράβο σου Αλεξάνδρα μου, για την ωραία σου συμμετοχή! Πόσο ωραίο να ερωτεύονται οι άνθρωποι ξανά και ξανά, τα στατικά με φοβίζουν!
    Σε φιλώ και σε καλοβδομαδίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πηγή χαράς και η συμμετοχή σου, Αλεξάνδρα μου!
    Και ξέρεις πόσο μου αρέσουν τα χαρούμενα κείμενα που μεταδίδουν ουσιαστική... ουσία!
    ΑΦιλάκια πολύ χαμογελαστά και ευχαριστούμε γι αυτή την ανάλαφρη νότα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια πολλά γι' αυτό το φάντασμα!
    Πόσο ζουζουνιάρικο πόσο καλογραμμένο, πόσο τρυφερό!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλεξάνδρα μου πολύ παιχνιδιάρικο το ριγέ φαντασματάκι σου, το λάτρεψα!
    Ναι, γιατί οι Κυριακές υπάρχουν για κάτι τέτοιες στιγμές, για να ερωτευόμαστε ξανά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ετσι θα επρεπε να είναι σχέσεις Γεματες πειραγματα και χαμογελα της Κυριακης. Γεματες αγαπη και μια ψυ η που χοροπηδάει ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημερα γλυκια μου
    συγχαρητηρια για την συμμετοχη σου
    ωραιες εικονες αναδυει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και το είχα στην κόντρα με τη "γουλιά", στο χαρτάκι με τα γράψε-σβήσε. Πολύ μου άρεσε το φαντασματάκι σου, υπερίσχησε βέβαια η γουλιά (εξίσου εξαιρετική σύλληψη). Αλεξάνδρα μου συγχαρητήρια και για τις δυο συμμετοχές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, με έφαγα μπαμπέσικα!!! 😂😂😂
      Καλό Σαββατοκύριακο, Μαρία μου! 😙

      Διαγραφή
  13. Παιχνιδιάρικος τρυφερός διάλογος.
    Και γλυκός ο επίλογος!
    Αυτά τα όμορφα κείμενα έχουν την αξία τους για ζευγάρια που ταλανίζονται από πείσματα, εγωισμούς και γκρίνιες.
    Προσθέτω και δυο στροφές από μια παλιά μου ανάρτηση με τον τίτλο «Κυριακή».
    Είναι Κυριακή, πρώτες ηλιαχτίδες,
    έφτασε το φως, άφθονες ελπίδες,
    δίπλα μου εσύ μες στα όνειρά σου,
    είμαι στη χαρά μες στην ομορφιά σου.

    Όλο σε κοιτώ και δε σε χορταίνω,
    ανυπομονώ, όμως περιμένω,
    κι όταν πια ξυπνούν τα χαμόγελά σου,
    Μάης ανθηρός όλη η αγκαλιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Όταν ξυπνούν τα χαμόγελά σου"!!!
      Πάντα περιμένω τους στίχους κι εδώ!

      Διαγραφή
  14. Τι ομορφα θα ηταν να ξυπνουσαμε τις κυριακες με χαρουμενη και παιχνιδιαρικη διαθεση!!! μας εβαλες στο κλιμα τους και περασαμε και εμεις μαζι τους ομορφα διαβαζοντας την συμμετοχη σου αυτη Αλεξανδρα μου..
    Να εισδαι καλα και να περνας ακομα καλυτερα...φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οι εμπνεύσεις σου υπέροχες με συναίσθημα και εικόνα και μας συνεπήραν! Πολλά φιλιά καλή συνέχεια ώστε να μπορώ να διαβάζω και να απολαμβάνω τις σκέψεις σου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τη λάτρεψα, ΤΗ ΛΑΤΡΕΨΑ! Προσωπικά, μου βγάζει τόσα πολλά το φαντασματάκι σου, Αλεξάνδρα μου. Αφήνει μια γεύση παιδικότητας/αθωότητας, τρυφερότητα, γλυκύτητα... Μας γέμισες τόσα όμορφα συναισθήματα. Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όντως είσαι ένα πολύ ιδιαίτερο φάντασμα, μιας και αναγκάστηκα να σε...εξαφανίσω εντέλει από την ψηφοφορία! Βλέπεις, μέχρι πέντε ιστορίες είχα τη δυνατότητα.. Ήταν από αυτές τις ιστορίες που τις έκανα αυτόματα εικόνα, μια πολύ όμορφη εικόνα, ενώ η μυρωδιά τού καφέ τρυπούσε τα ρουθούνια μου.. Φιλιά! 🎈🎈

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 😂😂😂 Πώς αλλιώς να αντιμετωπίσεις ένα φαντασμα;;;😍😍😍

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητηρια για την συμμετοχη σου!!!Πολυ ομορφο το κειμενο σου!!🌹🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπου!!!
    Εγώ δεν σε κατάλαβα πάντως! :(
    Μπράβο μάτια μου...
    Τώρα που πέρασε και η παρουσίαση να μιλήσουμε...
    Μου έλειψες!
    Φιλάκια πολλά κι από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η εικόνα μιας όμορφης σχέσης, μιας ευτυχισμένης Κυριακής πλημμύρισε την οθόνη μου, Αλεξάνδρα μου! Τόσο φρέσκια, τόσο χαρούμενη, τόσο ευχάριστη! Κυρίως όμως τόσο άμεση, που ζωγράφισε πλατύ χαμόγελο στο πρόσωπό μου, αβίαστα!!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, μια πινελιά δροσιάς, νειάτων και ομορφιάς!! (μου έλειψαν τα δρώμενα αυτά, ομολογώ! Ελπίζω να καταφέρω να συμμετάσχω ξανά...)
    Φιλιά πολλά πολλά κοριτσάκι μου!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νόμιζα ότι είχα αφήσει σχόλιο, Αλεξάνδρα μου, αλλά ΟΚ. Λοιπόν, η συμμετοχή σου υπέροχη, όπως πάντα άλλωστε. Φαντάζομαι αυτό το ριγέ φάντασμα και γελάω! Πολύ μου αρέσει η ιδέα! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μου θύμισε τα νιάτα μου αυτή σου η συμμετοχή.
    Γέλασα με το φαντάσματα σου.
    Συγχαρητήρια και για τη δεύτερη ιστορία σου.
    Καλή συνέχεια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλη εβδομαδα και με το καλο να ερθει ο μηνας Μαρτης 🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αλεξάνδρα πολύ πολύ ωραίο! Μου προκάλεσε τόσο ζεστά συναισθήματα! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Eίναι φρέσκο, νεανικό, αυτό μου βγάζει το θέμα και ο τρόπος που γράφτηκε. Έχω στο νου ένα νεαρό ζευγάρι. Αν είναι μεγαλύτεροι τότε ο έρωτας τους είναι μάγος!
    Μου άρεσε πολύ.
    Καλό μήνα και από το δικό σου σπίτι Αλεξάνδρα μου :)
    Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης