Πέμπτη 7 Μαρτίου 2019

📷 Το χέρι που δίνεται 📷


Ένα μολύβι και μια αλήθεια, αυτά είναι τα όπλα μου. Μ' αυτά θα σε προστατέψω.

***
Το χέρι που δίνεται... τόσο πολύτιμο και πάντα τόσο όμορφο!
Πότε μωρουδίστικο και αφράτο, πότε ρυτιδιασμένο και γερασμένο. Άλλοτε κουρασμένο και πληγωμένο, άλλοτε γερό και δυνατό. Καμιά φορά άδειο και μόνο, πόσες φορές γεμάτο και παρέα μ' άλλα χέρια. Το χέρι που δίνεται... πάντα τόσο πολύτιμο και πάντα όμορφο!
Το κάνατε εικόνα; Αν ναι, φωτογραφίστε το! Και, παρέα με λίγες λέξεις, στείλτε τη φωτογραφία σας στο womaninblog@gmail.com μέχρι τις 15 Απρίλη. Το blogaki ετοιμάζει την πρώτη έκθεση φωτογραφίας bloggers! Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη και φωτογραφίστε "το χέρι που δίνεται". (Μπορείτε να δημοσιεύετε τους πειραματισμούς και τις δοκιμές σας με #το_χέρι_που_δίνεται)

Το blogaki, με παλιούς και νέους φίλους, ετοιμάζει ένα διήμερο αφιερωμένο στην αλληλεγγύη με εκπλήξεις, ομιλίες-συζητήσεις και το καθιερωμένο παζάρι (για το οποίο μπορείτε να στέλνετε πλέον τις δημιουργίες σας ΔΩΡΕΑΝ 😊).
***
Της πάει της άνοιξης η δημιουργία! Και η αλληλεγγύη τής ταιράζει γάντι! 


36 σχόλια:

  1. Σε χαίρομαι που είσαι όλο ιδέες και ετοιμάζεις πρότζεκτςςς!
    Άσμα σχετικό με φωτογραφία, εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=vYbxjRIF-kM
    Καλημέρα Γούμαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαιρετικό το άσμα! 🎵💓 Είμαι προτζεκτομάνα! 😂 Φιλιάαα! 😍

      Διαγραφή
  2. Πόσο χαίρομαι, όταν οι ιδέες σου υλοποιούνται μία μία και γίνονται το χέρι που μας τραβά όλους σε δημιουργίες για καλό σκοπό!! Κοριτσάκι μου να είσαι καλά, να μας προτρέπεις, σ' ευχαριστούμε!!
    Φιλιά πολλά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφη ιδέα!!
    Για να δουμε, θα βρω κάτι, θελω πολύ να πάρω μέρος!
    Φιλια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφη ιδέα!! Και τα λόγια που το συνοδεύουν υπέροχα. Μπράβο Αλεξάνδρα μου αλλά θέλουμε και πιο πολλά για το παζάρι ναι; Εννοείς πασχαλιάτικο ή ανοιξιάτικο;
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά!😘
      20 και 21 θα γίνει, οπότε και τα δύο μέσα είναι!!! 😉

      Διαγραφή
  5. Σου έστειλα μέιλ μα..επιτέλους το βρήκα το μπλοκ ξανά!!Το "φακέλωσα" για να μη το χάσω.Θ προσπαθήσω να βγάλω κι εγώ φωτογραφία να σου στείλω.Δεν ε΄μαι ειδική σε φωτογραφία λόγω..κουνήματος μα..θα προσπαθήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτά είναι τα ωραία! Μπράβο για την πρωτοβουλία, Αλεξάνδρα μου. Εννοείται ότι είμαι μέσα! Φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία ιδέα! Μπραβο σου! Όμορφη άνοιξη να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όπως πάντα δημιουργική, εκφραστική και πάνω απ όλα αλληλέγγυα κοινωνικά Αλεξάνδρα μου. Ακόμα μια πρωτοβουλία σου. Θα κοιτάξουμε να ανταποκριθούμε γιατί το αξίζει.
    Πολλές καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απίθανη ιδέα, μπράβο Αλεξάνδρα μου!
    Πολλά χέρια μαζί, κάνουν μια αλυσίδα αλληλεγγύης και αγάπης.
    Καλή επιτυχία ολόψυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη ιδέα κορίτσι μου! Μπράβο! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η ιδέα όντος υπέροχη και πρωτότυπη και χρήσιμη!
    Τις φωτό πώς θα τις στείλουμε, για πες μας;

    Όμορφα υποδέχεσαι την άνοιξη, Αλεξάνδρα μου και εύχομαι να έχει τεράστια επιτυχία το παζάρι!

    ΑΦιλάκια γλυκά και ηλιόλουστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το όνομά σας ή το όνομα του blog σας τη στέλνετε στο μέηλ μου, μαζί με λίγες λέξεις για λεζάντα.
      😍😍😍

      Διαγραφή
  12. Αλεξάνδρα μου.... βίρα τις άγκυρες!
    Φύγαμε για την αγάπη!
    Θα τα πούμε, σε αγαπώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν το έχω καθόλου με τη φωτογραφία, αλλά μου άρεσε πολύ η ιδέα και έκανα μια προσπάθεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αλεξανδρα μου ωραια ιδεα αχ αυτα τα χερια ..αν ειχαν στομα τι θα μας έλεγαν ε; αν καταφερω να βγαλω φωτογραφια ειμαι μεσα..καλη επιτυχια σε οτι κανεις να περνας καλα αυτό ειναι το ζητουμενο..Αλεξανδρα μου θα τα πουμε .. καλη Σαρακοστη φιλακιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "το χέρι που δίνεται " ε;
    μου αρέσει τα μάλα !! ( αρκεί κάτι να σκεφτώ, όχι σικέ, κάτι φυσικό)
    Βιντεάκι παίζει ή μόνο φωτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή τη φορά λέω να περιοριστούμε στις φωτογραφίες, σιγά - σιγά προχωράμε!
      Φιλιά! 😘

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης