Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019

Έκπληξη! #2



Μετά την παρουσίαση του συλλογικού βιβλίου (με τα υπέροχα βιντεάκια σας!), το εργαστήρι χειροτεχνίας και την έκθεση φωτογραφίας (που πρωτοπαρουσιάσαμε το Πάσχα στην Αθήνα και θα την παρουσιάσουμε και στην Κόρινθο), σειρά έχει το κλασσικό διήμερο, με πολλές εκπλήξεις!
Φέτος τα έσοδα θα διατεθούν για την κάλυψη αναγκών του Ειδικού Σχολείου Κορίνθου.

θα χρειαστούμε:
-για τον στολισμό του χριστουγεννιάτικου δέντρου με ποιήματα, τα δικά σας χαϊκού, με τα οποία θα φτιάξουμε τη γιρλάντα του δέντρου!
-για το παζάρι, εννοείται, τις δημιουργίες σας


στέλνετε μήνυμα στο blogandsolidarity@gmail.com
-με τίτλο χαϊκού για τα ποιήματα
-με τίτλο παζάρι για τις δημιουργίες σας

Επιμένοντας στην αλληλεγγύη, εστιάζουμε φέτος στην έκπληξη. Στη στιγμή εκείνη που, είτε βοηθάς είτε σε βοηθούν, δύσκολα ξεχωρίζεις σε ποια πλευρά είσαι, ανακαλύπτεις πως ένα δώρο θα πάρεις πάντα, μια όμορφη έκπληξη θα σε περιμένει!
Κι ακόμα:
"Αν κάναμε όλα όσα είμαστε ικανοί να κάνουμε, θα εκπλήσσαμε τον εαυτό μας" (Τ. Έντισον)

18 σχόλια:

  1. Κρίμα που είμαι μακριά σας εύχομαι να περάσετε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα μπροστάρηδες σε ανάλογες πρωτοβουλίες. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από έκπληξη σε έκπληξη Αλεξάνδρα μου, εύχομαι να είναι πάντα η ζωή μας και επανέρχομαι σύντομα!

    ΑΦιλάκια πολύ πολύ χαρούμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ααααααα τι ωραια!!
    ενα στολιδακι - ποιημα χαικου θα το στειλω και εγω
    για δημιουργιες δεν πιανουν τα χερια μου, ειμαι σιγουρη ομως πως θα ερθουν πολλες
    ευχαριστουμε πολυ

    καλη επιτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία νεα Αλεξανδρα μου!
    Καλη επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχες οι ιδέες σου, Αλεξανδρούλι μου, όπως πάντα! Μακάρι να καταφέρω να σκαρώσω ένα χαϊκού κι εγώ (για κατασκευή ούτε λόγος..) Πολλά φιλιά κι όλα με το καλό! 🌼🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή επιτυχια σε οτι κανετε Αλεξανδρα μου οπως παντα αρωγος σε οτι χρειαζεται ανθρωπια.. να εισαι καλα παντα ..φιλακιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο λόγος επενδύει τη δράση.
    Σε χαιρετώ με εκτίμηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης