Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2019

Εύκολη και γιορτινή συνταγή



Συνταγή για Δεκέμβρη:
Μες στο μαύρο του καιρού ρίχνετε κόκκινες σταγόνες ανθρωπιάς, ανακατεύετε απαλά μέχρι το μαύρο και το κόκκινο να σταθούν αντικριστά. (Προσοχή: δεν πρέπει να ανακατευτούν!)
Πασπαλίζετε με παιδικές αναμνήσεις και ζείτε σε θερμοκρασία παραμυθιού. 
Tip: μην αφήσετε το Δεκέμβρη σας εκτεθειμένο σε (ανα)κριτές.


Μην ξεχνάτε: μετά την παρουσίαση του βιβλίου μας και το εργαστήρι, σειρά έχει το διήμερο με πολλές εκπλήξεις!
Χρειαζόμαστε:
τις δημιουργίες σας για το παζάρι (τα έσοδα θα διατεθούν για την κάλυψη αναγκών του Ειδικού Σχολείου Κορίνθου)
το χαϊκού σας για το στολισμό του δέντρου με ποιήματα
Στέλνετε μήνυμα στο blogandsolidarity@gmail.com


Να έχουμε έναν δημιουργικό blogoμήνα, να χαρούμε τις γιορτές με υγεία και αλληλεγγύη.

39 σχόλια:

  1. "Μαζεύω" παρόμοιες συνταγές Αλεξάνδρα μου, μόνο που μου αρέσει να τις αλλάζω σύμφωνα με τα γούστα μου!
    Στο σκούρο κρασάκι της συνταγής αν προσθέσεις και λίγες παραπάνω σταγόνες Αγάπης, μαγικά το κρασάκι μας γίνεται διάφανο και χωνευτικό!
    ΑΦιλάκια και στην υγειά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφη ανάρτηση! Καλό και δημιουργικό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι θα τον προσέχω το Δεκέμβρη. Μακριά από εμένα οι ανα-κριτές.
    Καλή επιτυχία και στο μπαζάρ. Καλό κουράγιο και εύχομαι καλοπούλητα όλα για να ικανοποιηθεί ο σπουδαίος στόχος του
    Καλό γλυκό σου μήνα ⛄️🎄❄️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά, Άννα μου, σε ευχαριστώ για όλα! Καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  4. Πάντα στις επάλξεις βρε Αλεξάνδρα! Πάντα! Εκεί! Αγωνίστρια, συμμέτοχος, μπροστινή. Καλό μήνα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Δεκέμβρης πήρε άλλο χρώμα και γεύση με την περιγραφή της "συνταγής" σου! Μοσχομύρισε καλοσύνη και ανθρωπιά!
    Kαλή επιτυχία στην όμορφη πρωτοβουλία σας Αλεξάνδρα μου!
    Είμαι σίγουρη πως αν βοηθήσουμε πολλοί θα έχει την επιτυχία που της αξίζει.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία Αλεξάνδρα μου σε ότι και αν κάνεις.
    Καλό μήνα και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστούμε για την συνταγή σου Αλεξάνδρα μου! Με τέτοια υλικά, θα έχει σίγουρη επιτυχία.
    Καλή επιτυχία σ' ότι ετοιμάζεις και καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εξαιρετική συνταγή, αν και ανάλογα με τι θα συνοδεύσεις αυτό το έδεσμα, μπορεί να κάνει και για όλους τους μήνες!
    Καλό μήνα Γούμαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο τέλεια συνταγή!!!
    Καλό γιορτινό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη συνταγή!!!
    Καλό κι ευλογημένο μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. συγχαρητηρια για ολα οσα κανεις Αλεξανδρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα! καλή επιτυχία!! Να είσαι καλά καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή επιτυχία κι όλα με το καλό!
    Το χαϊκού μου το έλαβες 😉 Φιλιά!
    🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μια όμορφη συνταγή για όμορφες γιορτές.
    Κι αν οι παιδικές αναμνήσεις δεν είναι οι πιο ανέμελες, οι πιο ευχάριστες, μπορούν να αντικατασταθούν από αναμνήσεις της καρδιάς.
    Αν και η ποίηση δεν είναι το δυνατό μου σημείο, στηρίζω την πρωτοβουλία με χαικού.
    Καλές γιορτές σε όλους / όλες, Τζοάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι υπέροχη συνταγή. Εύχομαι να δοκιμαστεί απ' όλους και να πετύχει!
    Μπράβο σου Αλεξάνδρα μου! Υποκλίνομαι στην ευγένεια της ψυχής σου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αλεξανδρούλααααα!!! Πάει το σχόλιό μου.. ����
    Κι από δω και πάλι καλή επιτυχία να χει το μπαζάρ κοπέλα μου!! Όποτε ευκαιρείς, για τις φωτογραφιούλες!!! Μπράβο ακόμα μια φορά!! ��❤ Φιλάκιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σιγουρα ολα θα εχουν παει πολυ καλά Αλεξανδρα μου στις ομορφες προσπαθεις σας...
    Η συνταγή αλανθαστη και πασπαλισμενη με αημοσκονη αγαπης..
    Να εισαι καλα και να προσφερεις παντα ..
    Να περασεις ομορφες γιορτινες μερες με οσους αγαπας κοντα σου..φιλακιαα!!!! ✨🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά Χριστούγεννα και καλή Πρωτοχρονιά με βιβλία, αγάπη και χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αλεξάνδρα μου παντοτινή και δραστήρια, πέρασα κι εγώ να σου αφήσω τις ευχές μου για τις γιορτινές μέρες των Χριστουγέννων και να σου ευχηθώ να πάρεις πολλά δώρα όπως υγεία αγάπη θαλπωρή μοίρασμα με αγαπημένους! Όμορφες γιορτές πολλά φιλιά αμέτρητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. https://ekfrastite.blogspot.com/2020/01/blog-post_3.html

    ευχαριστω πολυ αγαπημενη μου!
    καλη χρονια
    με υγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και ευημερία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή χρόνια, χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 🌺🎄Περασα να ευχηθω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα στο σπιτι σου 🎄🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης