Παρασκευή 10 Μαΐου 2019

Στον αστερισμό του Ιβίσκου


"Μια νύχτα η αυγή θ' αργήσει να 'ρθει
να μην ξυπνήσουν τα όνειρα"

Μάης
Στο Ζάππειο μιας άλλης εποχής
Ερωτευμένοι φλερτάρουν κάτω από το φεγγάρι
Ποιητές φλερτάρουν το φεγγάρι
Στα τραπεζάκια όνειρα, παράπονα, γέλια
Πιο 'κει, Στον αστερισμό του Ιβίσκου, ένα κοχύλι μαζεύει ψιθύρους
Γυναίκα όταν γίνει
Να ποτίζει τους στίχους της με παλιό κρασί

***
Ήταν το ρεπορτάζ που μου έδωσε το κουμπί από το ταξίδι του Στον αστερισμό του Ιβίσκου. 
***
"Εγώ, που λες,
κάθε αυγή σ' ορφανό μουράγιο
φυτεύω γιασεμιά
πάνω σε ματωμένα φεγγάρια"

Λίγο πριν το πασχαλινό blogaki, έλαβα ένα βαζάκι μέλι, ή, αλλιώς... το βιλίο της Σταυρούλας.
"Μελώνει η εικόνα τ' ουρανού
στου ήλιου το φευγιό"
Συγκίνηση για την αφιέρωση και ύστερα:
"Οι λέξεις, μεθυσμένα αγριοπερίστερα
στήνουν χορό στην άκρη του ορίζοντα
πλανεμένες απ' της ψυχής το πορφυρό κρασί"
Πολλά θα μπορούσα να γράψω για την αγαπημένη πια ποίηση της Σταυρούλας, όμως οι στίχοι της τα λένε τόσο πιο ωραία από μένα...

"Τις στιγμές των μεγάλων λυγμών
εγώ ερωτεύομαι τις καταιγίδες των ματιών σου"



Καλοτάξιδο! 💛


11 σχόλια:

  1. Καλοτάξιδο το βιβλίο της Σταυρούλας μας. Πολλά φιλιά, Αλεξάνδρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη μου Αλεξάνδρα, πόσο σε αγαπώ,αλήθεια;
    Πολύ, πολύ, πολύ.
    Χίλια ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια και της ψυχής σου το ξεχωρο ταξίδι 💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλοτάξιδο να είναι αν και ξέρω και νιώθω ότι ήδη τα φτερά σε αυτήν την υπέροχη συλλογή έχουν ανοίξει ήδη.
    Πολύ όμορφα ποιήματα με την ψυχή και την πένα της Σταυρούλας μας.
    Κάθε επιτυχία από καρδιάς.
    Αλεξάνδρα μου, τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από το λίγο που έχω διαβάσει την Σταυρούλα, είμαι σίγουρη πως το βιβλίο της θα συνεχίσει να αγγίζει πολλούς!
    Καλοτάξιδο να είναι και ευχαριστούμε Αλεξάνδρα μου, για την ενημέρωση!
    Πολλά και τα γλυκά ΑΦιλάκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλοτάξιδο το βιβλίο της Σταυρούλας!
    Ακολουθεί άσμα με ιβίσκο: https://youtu.be/RL39nHSOL0I

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ ομορφο!!!!!Καλοταξιδο να ειναι 🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για τα όμορφα λόγια σας. Να είστε όλοι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πανέμορφοι οι στίχοι της Σταυρούλας, σαν την ψυχή της! Κάθε επιτυχία της εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου ρε Αλεξάκι μου τους στηρίζεις όλους. Μπράβο και στη Σταυρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης