Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2020

🎅 My secret Santa 🎅


Χαρούμενος, γλυκός και, φυσικά, χειροποίητος ήρθε και σε μένα ο Άγιος Βασίλης, ο secret Santa μου.


Μου έφερε μεγάλη χαρά! Και πολλά όμορφα δωράκια!


Ένα πλεκτό λαιμό (στο αγαπημένο πράσινο χρώμα),  μπισκοτάκι για την απαραίτητη γλύκα, πέταλο (επίσης αγαπημένο στολίδι που μου θυμίζει πολλά) για το γούρι κι ένα απίστευτο χειροποίητο (κι αυτό) κολιέ!


Κι έφερε και μια ευχάριστη έκπληξη, γιατί το μυστικό μου ταίρι ήταν μια από τις blogger που είχα χάσει (πόσο καιρό λείπω;;;), την Κάτια! 


Όπως κάθε χρόνο τον περίμενα με ανυπομονησία, ίσως με λίγη περισσότερη αυτή τη φορά που οι εικόνες των γιορτών μου ήταν γεμάτες από το στρατόπεδο προσφύγων της Κορίνθου.
Κάτια, Μαριλένα, σας ευχαριστώ πολύ-πολύ κι εύχομαι το 2020 να σας φέρει πολλές και ευχάριστες εκπλήξεις!
Καλή χρονιά, blogοπαρέα!


27 σχόλια:

  1. Αλεξάνδρα μου, όμορφα τα δώρα σου και καλόδεχτα. Και του χρόνου να είσαι καλά να τα χαρείς πάλι.
    Θα σε ...μαλώσω! Ναι λείπεις! Για κανόνισε άμεση ...επαναπροσέγγιση.
    Στέλνω φιλιά και πολύ όμορφα τα δώρα της Κάτιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μαλώνεις, κανονίζω!!!!
      Και του χρόνου, Γιάννη μου, με το καλό!

      Διαγραφή
  2. Αλεξάνδρα μου να τα χαρείς τα δώρα σου. Η Κάτια είναι πάντα γενναιόδωρη στα δώρα.
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ λείπω Αλεξάνδρα μου ποσό χαιρομαι που σου άρεσαν μόνο λυπάμαι που το μπισκοτάκι έσπασε . Η μοναδική μας Μαριλενα μας κρατάει πάντα ενωμένους τα Χριστούγεννα 🎈🎈🎈🎈🎈🎈

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σπασμένο είχε τη γλύκα του! Χάρηκα πολύ που ξαναβρεθήκαμε! Και του χρόνου! Φιλιάαα!

      Διαγραφή
  4. Να τα χαρείς τα δωράκια σου. Και του χρόνου με υγεία πάλι. Λείπετε πολλοί από τα e-σπιτικά σας αλλά εμείς εδώ όσοι απομένουμε τα προσέχουμε μην τα ανοίξουν καλλικάντζαροι. Εντάξει;
    Καλά να μου είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και του χρόνου καλή μου! Να τα χαρείς τα υπέροχα δωράκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άφθονα και πανέμορφα τα δώρα της Κάτιας!
    Να τα χαρείς και να έχεις μια υπέροχη χρονιά Αλεξάνδρα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι ομορφα δωρακια!
    να εισαι καλα να τα χαρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γειάαα!! Αυτά τα δωράκια δείχνουν όλη την αγάπη που μοιράζεται η blogoγειτονιά και γι' αυτό είναι τόσο όμορφη!!
    Να τα χαρείς κοριτσάκι μου και να έχεις μια καλή δημιουργική, αγωνιστική και ξεχωριστή χρονιά, με υγεία και ό,τι εσύ επιθυμείς!!
    Φιλιά πολλά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώωω! να είσαι καλά,Μαρινάκι μου, καλή χρονιά να έχουμε! Πολλά φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  9. Αλεξανδρα μου είδες που ενω λείπετε και οι δυο..χαρηκα που σας ξαναβρεθήκατε με την Κατια κοντα χαρι αυτην την ομορφη ανταλλαγή των δώρων.. και του χρονου να είσαι καλά και να χαρεις τα δωρακια σου ..χαρηκα που η Κάτια ηταν η Αγιοβασιλίτσα σου μαςς έλειψε και εκεινη... να είστε και οι δυο καλα...καλη χρονια είπαμες..χρονια πολλα να περνας ομορφα με οτι καλο στην ζωή σου.. να έχεις υγεία και όλα τα καλα του Θεού...φιλιααα!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά να έχουμε, Ρούλα μου! Με υγεία και αγάπη! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Do this hack to drop 2 lbs of fat in 8 hours

    Well over 160 000 men and women are utilizing a simple and SECRET "liquids hack" to lose 2 lbs every night in their sleep.

    It's effective and it works all the time.

    You can do it yourself by following these easy steps:

    1) Get a clear glass and fill it up with water half glass

    2) Proceed to use this crazy hack

    and you'll become 2 lbs lighter the very next day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ όμορφα να τα χαρείς

    Εύχομαι να σε βρίσκω καλά. Μετά από ένα διάλειμμα τριών μηνών από το blog μου και το blogging γενικά , επέστρεψα στο blog μου και στην αγαπημένη μου / μας blogογειτονιά και χαίρομαι πολλά για τούτο . Επέστρεψα και ενεργά ( και με νέα ανάρτηση ) .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης