Σάββατο 2 Ιουνίου 2018

Η συνειδητοποίηση των έντεκα


Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

Η ζωή είναι άδικη. Αλλά, ίσως, είναι καλύτερα που το έμαθα αυτό τόσο νωρίς, ώστε να κανονίσω την πορεία μου…
Η τούρτα έκπληξη που μου ετοίμασε η γιαγιά ήταν μια ποντικίνα. Έλεος! Μια ποντικίνα για τη μέρα που έκλεισα τα έντεκα! Αρνούνται ότι μεγάλωσα, όμως σήμερα, στα γενέθλιά ΜΟΥ, καμάρωσαν τον αδελφό μου που ψήλωσε ένα εκατοστό! Ήθελα να ουρλιάξω, αλλά δεν έβγαινε η φωνή, την έπνιγε η αδικία.
Μες στα νεύρα μου, σκέφτηκα να τιμωρήσω την ποντικίνα, να της καθαρίσω τ’ αφτιά και να τη βασανίσω, όπως βασανίζει και μένα η μαμά, με τις μπατονέτες. Πήρα ένα αφτί και πήγα στο μπάνιο. Μη χάσει, με ακολούθησε κι ο μικρός με το άλλο αφτί. Αναγκάστηκα να πάρω και τα δίδυμα, γιατί με είχαν βάλει να τα προσέχω.
Ώσπου να καταλάβει ο μικρός τι θα κάναμε, έλιωσε η σοκολάτα στα χέρια μας και, καθώς πάλευα να του πάρω ό,τι είχε απομείνει σε αφτί για να το βασανίσω, τα αφτιά εκσφεντονίστηκαν από το παράθυρο του φωταγωγού και προσγειώθηκαν στον κύριο Μιχάλη, που έχει τη συνήθεια να επικοινωνεί με τη γυναίκα του από τα παράθυρα. 
Έφαγα τιμωρία: μία εβδομάδα χωρίς υπολογιστή. Ήθελα να κλάψω, αλλά, αφού είμαι πια έντεκα χρονών, αποφάσισα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Είχα και μάρτυρες, τα δίδυμα, όμως είπαμε: η ζωή είναι άδικη και οι μάρτυρες υπεράσπισής μου μπορούσαν να προφέρουν μόνο «μα», «μπα» κι άλλα παρόμοια άχρηστα.
Είπα με θάρρος πως είναι άδικο να κατηγορούν εμένα και να αθωώνουν το μικρό, επειδή είναι… μικρός και πως, αν εκείνος δεν με είχε ακολουθήσει, τίποτα δεν θα είχε συμβεί.
Τότε ο μικρός άρχισε να κλαίει. Και με τα κομματάκια του αφτιού να πετάγονται από το στόμα του (εκτός από βλαμμένο, είναι και λαίμαργο, όση ώρα γινόταν η φασαρία, αυτό έτρωγε!), ούρλιαξε: «Είσαι μάρτυρας!»
Για λίγο έπεσε σιωπή, μετά όλοι ξέσπασαν σε γέλια και η μαμά είπε: «Το σκασμένο! Μαρτυριάρα, χρυσούλι μου, όχι μάρτυρας!»
Άβυσσος το μυαλό των γονιών! Κάθε μέρα κλαίγονται και παραπονιούνται που οι αμόρφωτοι και οι χαζοί παίρνουν προαγωγές και στο… σκασμένο τους δίνουν φιλάκια που πέταξε ΤΗΝ κοτσάνα.
Είσαι μάρτυράς μου, ημερολόγιο, πως έχω γίνει μάρτυρας εδώ μέσα! Και είμαι αποφασισμένη να δώσω μάχη! Κάθε φορά που θα με αδικούν, θα υψώνω τη φωνή μου. Κι αν ανοίξω ξανά βιβλίο, γράψε μου! Αφού όλοι, και στη δουλειές και στο σπίτι, τους αμόρφωτους επιβραβεύουν…




Ήταν η μία από τις δυο συμμετοχές μου στο 15ο Παίζοντας με τις λέξεις, που για μια ακόμα φορά μάς έδωσε διαμαντάκια!
Μαρία μου, η φιλοξενία σου πάντα ζεστή και άψογη! 

38 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που η συμμετοχή σου ήταν μία από αυτές που ψήφισα, αν και με μπέρδεψες!
    Συγχαρητήρια, Γούμαν!
    Οι συμμετοχές σου πάντα αποτελούν εγγύηση.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία και τα μπερδέματα στα δρώμενά μας, γιατί φέρνουν εκπλήξεις! Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  2. Αλεξάνδρα μου, το έγραψα και αλλού. Βρίσκεσαι σε εκφραστικό οίστρο τελευταία και σε πολλές μορφές. Ποιητικός λόγος, λογοτεχνικός λόγος, σεναριακή γραφή, γραφή με χιούμορ και χαμόγελο όπως εδώ.
    Σε χαίρομαι και σε απολαμβάνω σε πολύ φωτεινές στιγμές.
    Καλή συνέχεια κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι, χι! Είναι η... εποχή μου! Σε λίγο θα ανέβω στα κεραμείδια! 😄😄😄
      Να είσαι καλά, Γιάννη μου.

      Διαγραφή
  3. Πολύ καλή η συμμετοχή σου. Και με μηνύματα Τόσο καλογραμμένη
    Μπράβο Αλεξάνδρα μου. Καλή συνέχεια και έτσι να δημοσιεύεις πρώτη ή ανάεμεσα στις πρώτες να μη χρωστάς ναι;
    Καλό μήνα και φιλάκια για μια όμορφη Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα, ναι αυτό κάνω! 😄😄😄 Αγχώθηκα με τις τόσες που μου μαζεύτηκαν... 😐
      Καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  4. Ο επίλογος της ιστορίας Αλεξάνδρα μου είναι μία οδυνηρή διαπίστωση. Δυστυχώς τους αμόρφωτους επιβραβεύουν.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια είναι... Όσα λιγότερα ξέρεις, τόσο περισσότερο... προοδεύεις...
      Καλό μήνα, Ελένη μου!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα

    έφερες το νου σου που τες φράουλες 🍓🍓 ,ή είσαι ακόμα λιπόθυμη; 😀
    πάντως και μένα μου αρέσουν πάρα πολλά

    οσο για τη συμμετοχή σου μου άρεσε πάρα πολλά , ήταν μέσα σε τούτες που ξεχώρισα και ψήφισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα υπό την επήρεια είμαι! 😄🍓😄🍓😄🍓
      Φραουλοφιλιά!

      Διαγραφή
  6. Αλεξάνδρα μου συγχαρητήρια για την τόσο όμορφη ιστορία σου!
    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλογραμμένη η κατάθεση σου Αλεξάνδρα μου
    Τα συγχαρητήρια μου!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α! Ξετρελάθηκα! Τη συμπάθησα τη 11χρονη ηρωίδα σου, ταυτίστηκα λίγο μαζί της γιατί μου θύμισε εμένα μικρή!
    Μπράβο ρε Αλεξάνδρα! Χάρηκα που ήσουν εσύ από πίσω! Ούτε που το φαντάστηκα!
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έγραψα και στην Pippi, είναι ωραίες οι εκπλήξεις στα δρώμενα, όσο και οι μαντεψιές!
      😚🍦

      Διαγραφή
  9. Καλά, δεν το συζητώ. Το λάτρεψα! Υπέροχο! Μπράβο, Αλεξάνδρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κοίτα να δεις που μας έβαλε τα γυαλιά ένα εντεκάχρονο. Δίκιο βουνό έχει. Και μπράβο σου που έγινες η φωνή του Αλεξάνδρα μου. Εύστοχο και καυστικό το κείμενό σου.
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τρελό κι από μικρό δεν λένε;
      Σε ευχαριστώ, Μαρία μου!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφη η ιστορία σου Αλεξάνδρα μου, καλογραμμένη, ευφάνταση και με πρωταγωνίστρια μια εντεκάχρονη που δε φοβάται να πει τα πράγματα με το όνομα τους.
    Μπράβο! Με το καλό και στα επόμενα δρώμενα μας.
    Καλό απόγευμα !:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγες κιόλας στα επόμενα; Κάτσε να πάρουμε μια ανάσα! 😊
      Φιλιά! 💚🍦💛

      Διαγραφή
  12. Όταν σου φτιάχνουν τούρτα ποντικίνα όλα να τα περιμένεις... ακόμα και η αστείρευτη φαντασία σου, δικαιολογείται!!!
    Χαίρομαι που τελευταία στα δρώμενα το χιούμορ αρχίζει και κερδίζει έδαφος... όχι άλλα δράματα, η καθημερινότητα, μας "φροντίζει" επαρκώς!

    ΑΦιλάκια πολύ πολύ χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και με... τραβάνε τα τα δράματα, σε καταλαβαίνω, Στεφανία μου!
      Φιλιά πολλά κι από μένα! 💛🍦

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια αγαπημένη μου
    ευρηματική!!!

    καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι να σου κάνω αγαπημένη!
    Αδικήθηκες από εμένα, σαν το 11χρονο!
    Είχα σημειώσει όσες ιστορίες ήθελα να
    βαθμολογήσω, όταν συνειδητοποίησα ότι
    ήταν έξι οι ιστορίες, ενώ θα έπρεπε να
    βαθμολογήσω μόνο πέντε! Πάει η ποντικίνα..

    Κι έτσι, σε έκοψε η λογοκρισία χαχα!
    Υπέροχη, μου άρεσε πολύ, κι επιπλέον,
    σου πάει αυτό το είδος γραφής! Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδικία παντού, λοιπόν!!! Και η ποντικίνα κι εγώ σε συγχωρούμε! Χι, χι!
      Καλό μήνα, Πέτρα μου! 💜🍦

      Διαγραφή
  15. Καλέ, δυο στα δυο!
    Επέλεξα και τις δύο σου συμμετοχές! Και άλλες φορές έχει τύχει αυτό.
    Έχεις ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στην γραφή σου. Μπορείς να γράψεις πράγματα διαφορετικά. Το κάθε κείμενο έχει τον χαρακτήρα του, που θαρρείς πως τα έχει γράψει διαφορετικό άτομο.
    Μπράβο για τις συμμετοχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Μαράκι μου, χαίρομαι!
      Οι ήρωές μου γράφουν τα κείμενα, όχι εγώ, για αυτό είναι διαφορετικά! 😉
      Σε ευχαριστώ! 😚

      Διαγραφή
  16. Αλεξάνδρα μου ήταν από τις συμμετοχές που μου κίνησαν το ενδιαφέρον για την αμεσότητα που είχε ο λόγος σου στην πραγματικότητα.

    Πάντα να γράφεις τόσο ζεστά <3

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νομίζω πως αυτό το αεικίνητο, σε σκέψη, πλάσμα μάς έκανε όλους να ρίξουμε τη ματιά μας πάνω του. Γι' άλλη μια φορά ήσουν υπέροχη, βρε Αλεξάνδρα μου. Σε ξεχώρισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ έξυπνη και καλογραμμένη ιστορία.
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου .
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μα ποντικινα τούρτα; μα τι περίμενες απο μαι γιαγια..χα..χα..Αδικη ζωή.. τι να πεις βρε κοριτσι μου και εσύ πολύ καλα τους τα ειπες και τα εγραψες στο ημερολογιο σου
    Οπως μπορεί να τα πεις και σε μενα που ηρθα πολύ καθυστερημενη..σαν γιαγια.
    Να περνας ομορφα οτι και να κανεις και να γραφεις..φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης