Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018

Κολεκτίβα λέξεων (Γ')



συνέχεια από εδώ

Η Φαντασία πήγε να πιει νερό στη βρύση. Ήταν μια αλλιώτικη βρύση αυτή, παιχνιδιάρικη, έτρεχε το νερό της στο ρυθμό πότε των τιτιβισμάτων, πότε του αγέρα. Και η Φαντασία, κάθε που η συζήτηση σοβάρευε, καμωνόταν πως διψούσε και πήγαινε να παίξει με τη βρύση.
Το νερό έτρεξε μπόλικο, μετά λιγοστό, ύστερα σταμάτησε…

«Βρήκα τι θα κάνουμε!» φώναξε η Φαντασία. «Όσοι μας εννοούν, θα μπορούν να μας γράφουν και να μας προφέρουν. Όσοι στο όνομά μας εκμεταλλεύονται, θα κολλάει η γλώσσα τους, θα κολλάει το μολύβι, και δεν θα μπορούν μήτε να μας γράψουν μήτε να μας προφέρουν. Και οι υπόλοιποι, που προσπαθούν να μας κάνουν πράξη, αλλά δεν τα καταφέρνουν…»
«Που είναι πολλοί…» τη διέκοψε η Λογική.
«Αυτοί θα μας προφέρουν και θα μας γράφουν, αλλά με όχι με όλα μας τα γράμματα!»



«Όσο ο Θεός μάς τιμωρεί, υπάρχει ______!»
«Υπάρχει ελπίδα, όσο οι άνθρωποι πιστεύουμε στο θαύμα της αγάπης!»

Ο καθηγητής ιστορίας του πανεπιστημίου και λογοτέχνης, γράφει την ιστορία αγάπης δυο νέων στην εποχή της τουρκοκρατίας. Τον βοηθά μια φοιτήτρια. 
«Με αυτή την ιστορία ______ θα θυμίσω στους Έλληνες το μεγαλείο του έθνους μας!»
«Είναι όμως σωστό να αποκρύψετε πως την α_γά__ τους βοήθησε ένας Τούρκος;»
«Ναι! Γιατί οι πηγές δεν είναι αρκετές.»

«Σ’ αγαπώ!»
«Κι εγώ σ’ _____!»





Ήταν μια ιστορία εμπνευσμένη από τη φωτογραφία της Μαρία και την κεφαλίδα του Κειμένου της. 





24 σχόλια:

  1. Πόσο όμορφα πλέον "κουμπώνει" η Αλεξάνδρα μας....!
    πόσο μεράκι, έμπνευση, φαντασία αλλά και νοήματα χαρακτηρίζουν τα γραπτά της.
    Αυτό το ξεχωριστό σου στυλ αγαπημένη μας Woman in Blogs κερδίζει ένα κομμάτι της καρδιάς μας.
    Σε ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νεράκι έτρεξε και πάλι η γλώσσα σου, ακριβώς όπως μας έχεις συνηθίσει!
    Να την ευχαριστούμε την Μαρία που με τα δρώμενα της μαζεύει γύρω της τόσα διαμαντάκια!

    ΑΦιλάκια Αλεξάνδρα μου, μ' ένα ακόμα μεγάλο Εύγε! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, Μαγισσούλα μου! (Η ιστορία δεν προέκυψε από δρώμενο.) Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη Αλεξάνδρα μου!
    Συγχαρητήρια!
    Αγαπω ακομη περισσοτερο τη φαντασια!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα πρωτότυπη και ευρηματική Αλεξάνδρα μου!!

    Καλό σαββατοκύριακο σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ μου άρεσε η Κολεκτίβα σου. Γεμάτη μηνύματα, γεννά συναισθήματα μπόλικα
    Και ευρηματική φυσικά
    Μπράβο σου
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρωτότυπη η ιστορία σου και περνάει αρκετά μηνύματα.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γάργαρο όπως το νερό Αλεξάνδρα μου.
    Πραγματικά πρωτότυπο! Μακάρι όλα να σου δίνουν τέτοια έμπνευση <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ΄ευχαριστώ για το όμορφο ταξίδι!
    Τιμή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπάω τη σκέψη σου και ό,τι αυτή παράγει.
    Φιλιά πολλά ευαίσθητο πλάσμα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μηνύματα, φαντασία και εξαίρετη ροή λόγου, όλα σ' ένα κείμενο.
    Να 'σαι καλά βρε Αλεξάνδρα μου, γεμάτη έμπνευση πάντα, να μοιράζεσαι μαζί μας, την ομορφιά της πένας σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι γλυκό, σε ευχαριστώ για τις βόλτες σου εδώ! Φιλιάαα!

      Διαγραφή
  11. πολύ όμορφη η ιστορία σου ,σύνολο εννοώ και τα τρία μέρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης