Σάββατο 30 Ιουνίου 2018

Ζωγραφίζοντας το καλοκαίρι



Είναι όμορφα τα φασαριόζικα καλοκαίρια! Με τις φωνές των πςιδιών και των γυρολόγων, με τους ήχους ρων καλλιτεχνών του δρόμου και των συναυλιών, με τους πολύχρωμους τουρίστες.
Μα το ίδιο όμορφα είναι και τα ήσυχα καλοκαίρια. Εκείνα που ξεφυτρώνουν στη μοναξιά των βράχων και στα παιχνίδια των κυμάτων. Σ' αυτά τα καλοκαίρια μπορείς να ακούσεις τις σκέψεις σου και την καρδιά που χτυπά δίπλα σου. Σ' αυτά τα καλοκαίρια μπορείς να παίξεις με τα χρώματα, αλλσ και να χαράξεις την πορεία του χειμώνα, ζωγραφίζοντας πολύχρωμες βαρκούλες με πολύχρωμο πλήρωμα και πολύχρωμες σημαίες! 


Με αυτές τις σκέψεις τράβηξα τη συγκεκριμένη φωτογραφία και πήρα μέρος στο Διαγωνισμό φωτογραφίας της Μαρίας Έλενας.

26 σχόλια:

  1. Κουμπάκια είδα πάνω στα κύματα!

    Καλό καλοκαιράκι ψυχής ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ώστε εσύ κρυβόσουν πίσω από τις μπογιές;;;!
    Οφείλω να ομολογήσω για εμένα ήταν η πιο έξυπνη φωτογραφία σε συνδυασμό με τον τίτλο!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, ναι, εγώ! 😎 Και, ναι, ήταν μια φωτογραφία... κυριολεκτική! 😄😄😄

      Διαγραφή
  3. Ψηφίζω δαγκωτό "ήσυχα καλοκαίρια".
    Τι ωραία που τα περιγράφεις!!!
    Κούμπωσα στο βράχο σου και σε γλυκοφιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα μου αρέσουν τα ενδιάμεσα..!
    Ούτε τα πολύ φασαριόζικα ούτε τα πολύ ήσυχα! :)

    Να είναι το καλοκαίρι σου όπως το θες Αλεξάνδρα μου
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι της ισορροπίας εσύ! 😉
      Καλά να περάσεις, νιόπαντρο κορίτσι! 😚

      Διαγραφή
  5. Μου άρεσε η φωτογραφία σου και οι μπογιές πανέξυπνο...Τα καλοκαίρια θέλω κόσμο φασαρία τουρίστες χαχααα μ'αρέσει η κίνηση...
    Καλό καλοκαίρι όπως το θες Αλεξάνδρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γοητευτική και η φασαρία, δεν το συζητώ. Προτιμώ να πηγαίνω σε αυτή, να την επισκέπτομαι.
      Καλό καλοκαίρι να έχουμε!🐙

      Διαγραφή
  6. Ήσυχα καλοκαίρια και ξερό ψωμί. :)
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, Αλεξάνδρα μου. Οι περιγραφές σου είναι σταθερά αλλιώτικες κι ιδιαίτερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη φωτο
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα τα λόγια σου και τι όμορφη η εικόνα σου! Εμένα μου αρέσουν τα ανάμεικτα καλοκαίρια. Που έχουν ισορροπία ανάμεσα στα φασαριώζικα και τα ήσυχα.
    Καλό καλοκαίρι να έχουμε και να συλλέξουμε αναμνήσεις!
    Επίσης, καλό μήνα να έχουμε και μια υπέροχη Κυριακή 🍉😘😀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ της ισορροπίας... Έτσι, να σκουντάς, να μην ξεχνιέμαι στους κόσμους μου...
      Να ομορφοπεράσεις! 😚🐙🍉💖

      Διαγραφή
  9. Έχεις το δικό σου τρόπο Αλεξάνδρα μου να ζωγραφίζεις το δικό σου καλοκαίρι.
    Πολύ όμορφη η φωτογραφία σου. Ειδικά τα μολύβια εκεί στη θέση τους.
    Εύχομαι καλό σου μήνα, να περνάς καλά και πάντα να δημιουργείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνουν τα μολυβάκια μπροστά στα ηλιοβασιλέματα...
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  10. Δεν πήρα είδηση τον διαγωνισμό Αλεξάνδρα μου, έτσι τώρα, μεγαλώνοντας τη δική σου φωτό ανακάλυψα τα κρυμμένα μολύβια, μπράβο σου, πάλι πρωτοτύπησες!
    ΑΦιλάκια πολλά και γλυκά με ευχές για έναν χαμογελαστό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι μόνο φωτό, είναι και παιχνίδι: βρες το αντικείμενο! 😄😄😄
      Καλό μήνα να έχουμε, Στεφανία μου! 😚

      Διαγραφή
  11. το ζωγράφισες γλυκιά μου
    υπεροχη εικονα
    μπραβο για την συμμετοχη

    φιλια πολλα
    καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τώρα τι να πω;
    Απίθανη και πρωτότυπη η ιδέα σου!
    Έχεις καλλιτεχνική φλέβα τελικά και... είσαι διαολάκι!
    Να είσαι καλά , Αλεξάνδρα μου, κι εύχομαι καλές βουτιές και να γεμίσει η ψυχή σου καλοκαίρι, για να δημιουργήσεις πολύχρωμες εικόνες με τα μαγικά σου μολυβάκια...!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ναι, έχω πολλά ταλέντα! Απλά δε θέλω να τα βγάζω στη φόρα και να σας κομπλάρω! 😉
      Σε ευχαριστώ, Γλαύκη μου! Να περάσεις όμορφα! 😚🐙

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης