Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Θα το μεθύσουμε το φεγγάρι;;;


πηγή

Καθαρίστε και στολίστε, μαγειρέψτε κάτι ώστε να μυρίσει ωραία όλο το σπίτι, βάλτε τα επίσημά σας και το καλό σας χαμόγελο και υποδεχτείτε τον καινούριο χρόνο σα να είστε σίγουρες και σίγουροι πως θα είναι ο καλύτερος!

Να τον καλοπιάσουμε, μπας και φιλοτιμηθεί, μπας και συγκινηθεί και έρθει με καλή διάθεση...






πηγή





Έχετε και εναλλακτική: υποδεχτείτε τον καινούριο χρόνο με μια ιστορία της μέρας ή μ' ένα ποίημα.




πηγή







Θα το μεθύσουμε το φεγγάρι;;;
Σίγουρα ναι!!!








πηγή


Σας εύχομαι χαρούμενο το...
Σας εύχομαι χαρούμενη η κανούρια χρονιά!!!

Κι όπως κι αν έρθει τελικά, 'σεις μη λυγίσετε μπρος στην απανθρωπιά, το φόβο και τη βαρβαρότητα. 
Μην αφήσετε κανέναν να σας χλευάσει, επειδή παραμένετε Άνθρωποι.













50 σχόλια:

  1. Καλή δημιουργική χρονιά Αλεξάνδρα μου
    Με αγάπη υγεία και περίσσευμα ανθρωπιάς

    Σε φιλώ πολύ ♥


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά να έχουμε,Ελένη!!!! Όνειρο το περίσσευμα, αλλά και το όσο χρειαζόμαστε δεν θα μας έπεφτε κακό!!

      Διαγραφή
  2. Τραγουδάρα!
    Πολύ σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου! Την τελευταία σου πρόταση κυρίως, θα την ήθελα αεροπανό να ίπταται επί μονίμου βάσεως σε ευκρινές σημείο της πόλης. Στη βουλή για παράδειγμα.
    Αλεξάνδρα... αγαπάω ανθρώπους που παραμένουν "άνθρωποι".
    Είσαι ένας απ' αυτούς.
    Να'σαι καλά ή μάλλον, "θα είσαι καλά"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. !!! Τι είναι αυτά που γράφεις τέτοια ώρα;;; και δεν έχω αεροπλάνο για να προσγειωθώ σπίτι σου να σπάσω ρόδια, κούπες, κεφάλια αγύριστα που σ' ενοχλούν... έστω για να κάνω μια βόλτα με το πανό...
      Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, Μαρία!!! ♥♥♥

      Διαγραφή
  3. Καλά εγώ το'χω ευκολάκι Αλεξάνδρα μου!Και το φεγγάρι να το μεθύσω και μένα ...Κρασί δεν μου λείπει ποτέ από το σπίτι. Τι; όχι έτσι; καλά λες και εσύ Με ιστορίες και ποιήματα θα το μεθύσουμε στα σίγουρα!
    Κοριτσάκι γλυκό και πολυτάλαντο ( δεν σε κοροϊδεύω, αλήθεια λέγω!) να έχεις μια υπέροχη και δημιουργική χρονιά!
    Φιλάκια πολλά :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, γιατί να νομίζω ότι αστειεύεσαι;;; Δεν μ' έχω εγώ νομίζεις για γλυκό και πολυτάλαντο;
      Εσύ καλά θα κάνεις ν' αφήσεις το φεγγάρι στην ησυχία του, γιατί, αν αρχίσεις ν' ασχολείσαι μαζί του, είναι σίγουρο ότι θα του κολλήσεις απάνω του καμιά λουλουδάτη χαρτοπετσέτα κι άντε να χαρούμε πανσέληνο μετά...
      Γιορτινά φιλιά, πριγκίπισσα! Έχω περίσσευμα χρυσόσκονης, αν χρειαστείς!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφη ανάρτηση! Καλή χρονιά, woman, καλή χρονιά, (συν)άνθρωπε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μ'αρέσεις!!
    Και να λυγίσουμε θα ξανασηκωθούμε πιο δυνατοί!!
    Το βράδυ της Πρωτοχρονιάς είναι μια ιδέα, σημασία έχει να είμαστε καλά με τους ανθρώπους που αγαπάμε! Και αν δεν πάμε πουθενά δεν τρέχει τίποτα! :)

    Πολλά γλυκά φιλιά καλή χρονιά με υγεία και δύναμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας πάμε σε μια καρδιά κι ας καλέσουμε κάποιον να έρθει στη δική μας, αυτό αρκεί!
      Καλή χρονιά, Κατερίνα!

      Διαγραφή
  6. «Να μη λυγίσουμε!»
    Να η καλύτερη ευχή για το έτος που έρχεται.
    Σ’ ευχαριστώ για τα εξαιρετικά τραγούδια, είχα πολλά χρόνια να τ’ ακούσω. Μα πώς περνούν τα χρόνια…
    Καλή χρονιά, Αλεξάνδρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νεράκι τα χρόνια...! Κι αν τα μετράμε με τραγούδια, καλά είναι!
      Καλή χρονιά, Άρη! Εύχομαι η καινούρια χρονιά να σου φέρει όμορφες εμπνεύσεις ξανά!

      Διαγραφή
  7. Αυτό, κορίτσι μου, δεν ήταν ανάρτηση! Ύμνος ήταν! Ή μάλλον Ωδή στην Ανθρωπιά!
    ;-)
    Πάρε ένα ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ τώρα και πολλές γλυκές ευχές για μια όμορφη χρονιά, όπως την έχεις φανταστεί και σε λιγάκι... σου έρχεται και mail!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. λυγίζουν ωρέ οι ατρόμητοι;.. χαχαχα
    καλή χρονιά κορίτσι, εύχομαι να έχει πολλές χαρούμενες στιγμές και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφες θετικές ευχές Αλεξάνδρα...! με διάθεση ενεργητική για το 2016. Με βλέμμα καθάριο και χαμόγελο. Πάμε λοιπόν. Καλή πρωτοχρονιά να έχεις κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά, Γιάννη!!! Χαρούμενη Πρωτοχρονιά και καινούρια χρονιά!!!

      Διαγραφή
  10. Δεν θα λυγίσουμε Αλεξάνδρα γιατί δεν είμαστε άβουλοι , μήτε δειλοί θα κοιτάμε το φεγγάρι και θα ζητάμε να θυμηθεί τους ξεχασμένους του κόσμου τούτου !!!
    Καλή Χρονιά λοιπόν με στόχο και αγάπη στην καρδιά !!
    Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία ευχή, Νικόλ μου! Να περάσεις όσο πιο χαρούμενα γίνεται!

      Διαγραφή
  11. Δεν θα το επιτρέψουμε, Αλεξάνδρα μου, γιατί τώρα ξέρουμε πολύ καλά...!!!
    Οι εικόνες σου υπέροχες!!!
    Θα μεθύσει μαζί μας το φεγγάρι, διότι δεν μπορεί να κάνει αλλιώς...
    Κι εγώ μισογεμάτο θέλω να βλέπω το ποτήρι και το δείχνω μέσα από αυτά που έγραψα σήμερα!
    Ό,τι έγινε, έγινε, αλλά τώρα γνωρίζοντας το παρελθόν, ας το χρησιμοποιήσουμε ως πρόλογο για ένα καλύτερο μέλλον...!!!
    Καλή Χρονιά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν επιτρέπετε να λυγίσουμε Αλεξάνδρα μου!!!
    Να έχεις μια όμορφη με υγεία και αγάπη χρονιά!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα τι ομορφη φεγγαροαναρτηση ειναι αυτη ε; τι ωραιος τροπος να αποχαιρετησουμε μια ολοκληρη χρονια με τα θετικα της και τα αρνητικα της..καλη πρωτοχρονια φιλη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αλεξανδρουλίνι μου γλυκό!!! Χρόνια πολλά και καλά!! Καλή Πρωτοχρονιά να χεις καρδούλα, καλότυχη κι ευλογημένη!! Αμήν θα πω στις ευχές σου και μακάρι ο κόσμος να πλημμύριζε αλληλεγγύη κι ανθρωπιά!! Να βουτάγαμε όλοι σε τέτοια θάλασσα, να μην χορταίναμε!!
    Να βρεις στην αγκαλιά σου το ποθούμενο Αλεξάνδρα μου!! Σε φιλώ με αγάπη τόοοση!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Μαριλένα μου, μακάρι και οι ευχές σου και οι ευχές να βγάλουν ρίζες και ν' ανθίσουν! Πολλα φιλιά σου στέλνω,γιορτινά!

      Διαγραφή
  15. Θα το μεθύσουμε το φεγγάρι, σίγουρα ναιαιαιαι! Φιλιά και καλησπέρες και πολλές πολλές επιτυχίες και χαρές στη νέα χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα ναι, Πέτρα! Ας είναι αυτό το δώτο που θα μας φέρει η κσινούρια χρονιά!!! Υγεία και χαρά σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  16. Εγώ ελπίζω το φεγγάρι να μεθύσει από αγάπη και ευτυχία την νέα αυτή χρονιά.
    Τα καλύτερα σου εύχομαι την νέα χρονιά και για σένα και για το blog σου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα, να είσαι καλά! Και να έχεις μια κανούρια χρονιά όπως την ονειρεύεσαι!

      Διαγραφή
  17. Εδω δεν λυγισαμε σε τόσα δύσκολα ... φυσικά δεν θα το κανουμε ουτε και τωρα έτσι δεν είναι Αλεξανδρα μου;οσο εχουμε αντοχες και αγαπη στην καρδια μας.. θα είμαστε εδώ για τους αλλους για το εαυτό μας και για όλο τον κόσμο αν χρειαστεί φιλη μου..και φεγγαρια θα μεθυσουμε.. κι απ όλα θα κανουμε θα κανουμε αρκει να το θελουμε... !!
    Να είναι η χρονιά αυτή η καλυτερη σου με πολλα χαμογελα και αγαπη παντου.. και του χρόνου όλοι εδω παλι μαζί...ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ...!!!!αγκαλιές και φιλακια και πολλα ευχαριστώ για τα γουρακια και την όμορφη καρτούλα σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδένια μου,καλή χρονιά!!! Και του χρόνου ξανά εδώ με φαντασία και αγάπη!

      Διαγραφή
  18. Πιο καλόπιασμα να του κάνω με το που ήλθε δεν γινόταν.
    Τι εδέσματα του είχα, τι γλυκά του έφτιαξα, τι τα κεριά άναψα, τι το καινούργιο φόρεμα που έραψα φόρεσα!
    Τι άλλο πια να του έκανα; Μέχρι και πλατύ χαμόγελο είχα. Φαντάσου...
    Τώρα θα περιμένω να δω πώς θα μου συμπεριφερθεί.
    Ελπίζω με τον καλύτερο τρόπο. Το καλό που του θέλω δηλαδή, αλλιώς την έβαψε...
    Καλή χρονιά Γούμαν με υγεία και προσωπική ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι,χι,χι! Το καλό που του θέλω κι εγώ!
      Καλη χρονιά να έχεις, όπως τη φαντάζεσαι! Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Και το φεγγάρι θα μεθύσουμε και δε θα λυγίσουμε!
    Αλεξάνδρα μου καλή χρονιά κι από δω,με υγεία, αγάπη, δημιουργία και χαρά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μας μέθυσε αυτό... Καλά χαρούμενα αντισώματα, δεν έχω τίποτα να σχολιάσω και τον λόγο τον ξέρεις! χαχαχα Τι τώρα πραγματικά παραδίδουμε παραγγελιές;
    Ουρέγια! :) Αντε καλή μας χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντισώματα να μας φέρει ο καινούριος χρόνος! Και φίλους υγιείς, να μη μας κολλάνε τις αρρώστιες τους!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Φίλη μου καλή σου εύχομαι να έχεις μια ευτυχισμένη χρονιά, να είσαι γερή και δυνατή.
    Σ΄ευχαριστώ πολύ για την αναφορά σου στις Ιστορίες της μέρας, αλλά πιο πολύ σ΄ευχαριστώ για το υπέροχο δώρο που μου έστειλες. Χάρηκα πάρα πολύ.
    Ιδού και η ανάρτηση:http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.gr/2016/01/blog-post.html

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά, Μαρία! Σ' ευχαριστώ για τις πολύ ωραίες φωτό!!!

      Διαγραφή
  22. Καλή χρονιά Αλεξάνδρα μου! Τώρα για το αν μέθυσα ή με μέθυσε το φεγγάρι δεν μπορώ να πω με σιγουριά, αλλά σίγουρα ήταν η πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια που ήμουν τόσο ευδιάθετη, ερωτευμένη με τη ζωή, αισιόδοξη για το αύριο. Σίγουρα θα έρθουν δύσκολα γεγονότα, αλλά τελικά είναι καλύτερα να τα χλευάζεις παρά να σε φοβίζουν... οπότε μαζί σου για ένα τρελό μεθύσι φεγγαριού, ήλιου, ουρανού.
    Σε φιλώ γλυκά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έτσι να συνεχίσεις και την καινούρια χρονιά εύχομαι, Νίκη μου!!!! Να μεθύσεις από χαρά! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά ,καλή χρονιά να έχεις Αλεξάνδρα μου ,γεμάτη αγάπη υγεία και πολύ έμπνευση!!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ αΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΥ περνα μια βολτα
    http://starsandicicles.blogspot.gr/2016/01/blog-post_8.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλύτερη καλή χρονιά Αλεξάνδρα.
    Το μεθυσμενο μας φεγγάρι βλέπουν και σκανουν.
    Κι όλους εμάς που κραταμε ακόμη την ανθρωπια μας.
    Πού θα πάει, θα το περάσουμε κι αυτό.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης