Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

Να κάνουμε ζωή τις λέξεις





Οι λέξεις χάσκουν μπροστά μου. Κατάκοπες απ' την απραξία. Κατακόκκινες από το αίμα. Κάτωχρες από τις αναλύσεις.



σκέψεις, έμπνευση, επιθυμία, λέξεις: βραβείο έμπνευσης για το
a button on the moon


Δεν έχω πια λέξεις γι' αυτές τις λέξεις. Κάποιες τις έχασα στον αγώνα, τις χάρισα στην τέχνη, τις ξόδεψα στην ανάγκη. Άλλες τις έκλεψε η αισθητική, τις παραχάραξε η κοινωνία, τις κατάσχεσε η δικαιοσύνη.

 τέχνη, αισθητική, ανάγκη, θεαραπεία: βραβείο φιλοτεχνίας για το ΘΕΑΤΡΟ


Και τώρα, τι; Θα μείνω έτσι, άρρωστη; Γιατί άρρωστη είμαι δίχως έμπνευση... Και μόνη θεραπεία οι σκέψεις να βγουν απ' το κεφάλι... μα, δεν έχουν μέσο...

αγώνας, κοινωνία, ανθρωπιά, δικαιοσύνη: βραβείο ευαισθητοποίησης για το Woman's magazine


Κι όμως! Εκτός από την έμπνευση που θα ξαναδώσει πνοή στις λέξεις, υπάρχει κι άλλος τρόπος να βγουν οι σκέψεις! Η ανθρωπιά! Που γεννά την επιθυμία να κάνω ζωή το νόημα των λέξεων!



Χριστίνα, σ' ευχαριστώ για τα βραβεία, για τις εικόνες!!! Αλλά το βραβείο ομορφιάς που είναι, οέο;;;


Προσθέτω εδώ το υπέροχο ποίημα του Άρη Άλμπη. Για ακόμα μια φορά με τιμά με την έμπνευσή του!

Χάσκουν κατάκοπες λέξεις πολλές,
τραυματισμένες, ωχρές, τρομαγμένες,
άλλες αγώνων δεχτήκαν ριπές,
άλλες βορά στην ανάγκη ριγμένες.
 
Όμως η σπίθα μιας λέξης μπορεί
τις αδερφές της γοργά ν’ αναστήσει.
Είναι η έμπνευση που γρηγορεί,
σκότη τού νου στο λεπτό να διαλύσει.
 
 
 
 
 
 
 

26 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αλεξάνδρα μου!! Συγχαρητήρια και γι αυτά τα βραβεία σου και πόσο κατάλληλα και ταιριαστά!! :))
    Το λάτρεψα το κείμενό σου!! Για την έμπνευση , για τις περιττές λέξεις, για τις ανούσιες αναλύσεις!! Και για αυτή την ανθρωπιά που προσπαθούμε να την διαφυλάξουμε με νύχια και με δόντια!!
    Σε φιλώ πολύ!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Μαριλένα μου!
      Όπως μπορεί ο καθένας, ας τη διαφυλάξει, είναι τόσο πολύτιμη!
      Καλημέρα! Πολλά - πολλά φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  2. Ακόμα κι όταν μιλούσες για τις λέξεις, "ζωγράφισες", οπότε έτσι δικαιολογείς και τον τίτλο του δεύτερου βραβείου!
    ;-)
    Συγχαρητήρια και για αυτά τα βραβεία, κορίτσι μου! (Με κάνεις να χάνομαι στα λόγια σου και μου είχε λείψει αυτό, βρε 'συ!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου, να έχεις ένα ξεκούραστο και όμορφο Σαββατοκύριακο! Τα λόγια σου τόσο γλυκά, σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Αλεξάνδρα μου όλα καλά...να σε βραβεύουν
    πάντα κι αυτή η λέξη καλοσύνη βρε παιδί μου
    τι γλυκά χωράει παντού....

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντού, Ελένη! Αλλά, συχνά την αφήνουμε έξω από τις καρδιές μας...
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Χάσκουν κατάκοπες λέξεις πολλές,
    τραυματισμένες, ωχρές, τρομαγμένες,
    άλλες αγώνων δεχτήκαν ριπές,
    άλλες βορά στην ανάγκη ριγμένες.

    Όμως η σπίθα μιας λέξης μπορεί
    τις αδερφές της γοργά ν’ αναστήσει.
    Είναι η έμπνευση που γρηγορεί,
    σκότη τού νου στο λεπτό να διαλύσει.

    (Σ’ ευχαριστώ, Αλεξάνδρα, για το έναυσμα που μου έδωσαν οι λέξεις σου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ' ευχαριστώ!!! Δεν μπορείς να φανταστείς πόση χαρά μου δίνεις!!!! Οι στίχοι σου πολύτιμη συντροφιά! Να 'σαι καλά!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Αλεξάνδρα μου. Θαρρώ άξια τα βραβεία, άξια και η προσφορά σου εδώ στον κόσμο της δικτυακής γειτονιάς.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αλεξάνδρα μου συγχαρητήρια για τα βραβεία , σου αξίζουν ακόμα περισσότερα, για το τρόπο που σκέφτεσαι ,και για το συναίσθμα που βγάζουν τα κειμενά σου .Εμένα μου έλειψες !!Μ'αρέσει να σε διαβάζω. Να είσαι καλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα, Μεταξία, με έχουν ξετρελάνει οι κούκλες σου!!!!
      Να είσαι καλά για τα όμορφα λόγια. Καλό Σ/Κ εύχομαι!

      Διαγραφή
  7. Άσε κάτω το βραβείο ομορφιάς χρυσή μου! :)))))
    Με γεια τα βραβεία τής πάντα πρωτοπόρας Χριστίνας μας και καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα, μου άξιζε το βραβείο ομορφιάς. Αδικήθηκα! Περίμενα συμπαράσταση, αλλά πού...
      Τέλος πάντων, καλά να περάσεις!!!

      Διαγραφή
  8. Αλεξάνδρα μου συγχαρητήρια για τα βραβεία, αλλά και για το πλέξιμο των λέξεων που έκανες
    Και πόσο όμορφο και το ποίημα του Άρη!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, Μαράκι!
      Οι στίχοι του Άρη πραγματικά με συγκίνησαν!
      Καλό Σ/Κ να έχουμε!

      Διαγραφή
  9. Με υγεία τα βραβεία!
    Συμπαρίσταμαι και δηλώνω: Κακώς που δεν σου δόθηκε και το βραβείο ομορφιάς!
    Επίσης σου πρέπει κι ένα βραβείο καλαίσθητου βλογ!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Άννα!!! Μόνο εσύ με κατάλαβες! Με ένιωσες! Καλημέρα σου και καλό Σ/Κ!!!

      Διαγραφή
  10. Με γεια τα βραβειάκια σου! Τέλεια!
    Μου έλειψες... διάβαζα τα λόγια σου και σε κάθε γραμμή το συνειδητοποιούσα όλο και περισσότερο. Χαίρομαι λοιπόν πολύ που επέστρεψες!
    Καλό μήνα να έχεις, χαρούμενο και γιορτινό. Φιλιά πολλά!
    Υ.Γ. Το ποίημα του Άρη υπέροχο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη! Τι όμορφο σχόλιο! Μου έφτιαξες τη μέρα! Σ' ευχαριστώ πολύ - πολύ!!!
      Να περνάς καλά!!!

      Διαγραφή
  11. Πόσο όμορφα έπαιξες με τις λέξεις!
    Και πήρες και ωραία βραβεία! Τι το θες τση ομορφιάς;
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οταν θέλουν οι λέξεις να μπλεχτούν τοτε γίνονται τα όμορφα . έρχονται τα βραβεία... γράφονται ποιήματα.. και εμεις χαιρομαστε που επέστρεψες... να είσαι καλα Αλεξανδρα να περνας ομορφα καλή επιστροφή φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Ρούλα!!!! Σ' ευχαριστώ που έκανες τη βόλτα σου κι από 'δω!

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια για τα βραβεία και πάντα αξιόλογες διακρίσεις, Αλεξάνδρα μου! Τι υπέροχους συνδυασμούς λέξεων και εικόνων, που διαβάσαμε!!! Περιπλάνηση και συμβολισμός έπλεξαν με ισορροπία μια πραγματικότητα, στ' ανερμάτιστα διέξοδα του νου! Εξαιρετικό και το ποίημα του Άλμπη!
    Χαίρομαι που επανήλθες δυναμικά, φίλη μου! Να είσαι καλά και να έχεις ένα θαυμάσιο βράδυ! Φιλιά πολλά με μια ζεστή αγκαλιά! ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου, Κατερίνα! Κι εγώ χαίρομαι πάρα πολύ που σε ξαναδιαβάζω στο blogάκι μου!
      Να περνάς καλά και δημιουργικά εύχομαι! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης