Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

Ο John Lennon κι εγώ σας ευχόμαστε happy christmas




Με αυτό το βίντεο (που το έφτιαξα πριν 2 χρόνια) θα ήθελα να σας ευχηθώ.
Κι αυτό θα ήθελα να μπορούσα να δείξω στους ανθρώπους που δεν είναι πια στη ζωή (μου) και μου λείπουν πολύ, για να τους πω ότι έτσι συνεχίζω...
Αυτό το βίντεο είμαι εγώ!


Χρόνια καλά και αγωνιστικά,
με υγεία.


"Η ζωή τραβάει την ανηφόρα", κάνει τη δουλειά της. Ας κάνουμε κι εμείς τη δική μας, ας βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον ν' ανέβει πιο ξεκούραστα... Ας στηρίξουμε ο ένας τον άλλον, ανάλογα με τις ανάγκες του κι ανάλογα με τις δυνατότητές μας.





Δεν θα χαρίσω τη χαρά των γιορτών σε κανέναν! Θα τη χαρώ με αγαπημένους ανθρώπους. Κι αν ξεμείνει δίπλα μου και κάποιος μη αγαπημένος, που δεν έχει πού να πάει, ας είναι. Αλλά μέχρι εκεί! 
Και θα αφεθώ φέτος μονάχα σε αρνητικές σκέψεις!


***Χαρούμενα Χριστούγεννα!***




36 σχόλια:

  1. Τί όμορφο βίντεο, βρε Αλεξάνδρα!!!
    Να είσαι καλά, κούκλα μου! Να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου!
    "Μην εγκλωβίζεσαι! Μην αφήνεις τις ετικέτες να σε οδηγούν. Ξεχώρισε αυτό που αξίζει, βρες αυτό που σου δίνει χαρά, διάλεξε το άρωμα που σου αρέσει..." Αυτό ακριβώς!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και μες τη γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ' αρέσει που βρίσκεις χρόνο και πηγαίνεις στους συνδέσμους!
      Χρόνια πολλά, Γιάννα!

      Διαγραφή
  2. Από που μου εύχεται ο John Lennon ήθελα να 'ξερα μόνο! Σκιάχτηκα Παναγία μου! Αχαχαχα! Είδα το βίντεο και είναι πολύ ωραίο! Και εκεί στο υστερόγραφο σου (κι αν ξεμείνει δίπλα μου και κάποιος μη αγαπημένος, που δεν έχει πού να πάει, ας είναι. Αλλά μέχρι εκεί!).. θα με βρεις απόλυτα σύμφωνη.. Καλή χριστουγεννιάτικη εβδομάδα Αλεξάνδρα μου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Αλεξάνδρα
    Δύσκολος ο ανηφορικός δρόμος αλλά πιστεύω πως αλληλέγγυα γίνεται πιο βατός κι εύκολος
    Καλά Χριστούγεννα με λιγότερες απώλειες

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το βίντεο που είσαι εσύ είναι πολύ ωραίο Αλεξάνδρα !!! Με όλα τα σημαντικά νοήματα και χωρίς ενοχές ας αφεθούμε στη μαγεία των γιορτών με Ανθρωπιά και τα αρνητικά που μας συντροφεύουν !!!
    Καλές γιορτές με αγάπη και ειρήνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές να έχουμε, Νικόλ μου! Με υγεία και χαρά! Πολλά γιορτινά φιλιά σου στέλνω!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το βίντεό σου, και με ένα πολύ-πολύ-πολύ αγαπημένο μου τραγούδι!
    Καλές γιορτές με αγάπη και γαλήνη, Αλεξάνδρα μου! Να είσαι καλά, να περάσεις καλά, και εύχομαι ο Νέος Χρόνος να σου φέρει τα καλύτερα και να σου πάρει όποια στενοχώρια σου έδωσε ο παλιός.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περάσεις όμορφα, Έλλη μου! Καλή χρονιά, με αγάπη και υγεία και χαρά! ♥♥♥
      Τι όμορφη η ευχή σου! Πολλά γιορτινά φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  6. Θα το υιοθετήσω αυτό που γράφεις: Αρνητικός ο κόσμος, αρνητικές οι σκέψεις. Γιατί δύο αρνήσεις κάνουν μια κατάφαση!
    Χρόνια καλά και αγωνιστικά, λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αγωνιστικά και χαρούμενα, Άννα!!! Μακάρι έτσι να είναι! Σ' ευχαριστώ που πάντα βρίσκεις χρόνο για τους συνδέσμους μου!
      ♥♥♥

      Διαγραφή
  7. Σε ευχαριστούμε κι εσένα και τον Lennon για τις ευχές!:)
    Πάρα πολύ ωραίο το βίντεο και μου άρεσε πολύ κι αυτό που γράφεις "η ευτυχία μας να τιμωρήσει εκείνους που μας ζητούν θετική σκέψη όταν ας καταδικάζουν σε δυστυχισμένη επιβίωση"
    Καλά Χριστούγεννα Αλεξάνδρα μου και χρόνια πολλά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O Lennon κι εγώ σου στέλνουμε την αγάπη μας και τις πιο θερμές ευχές μας για όμορφα Χριστούγεννα! ♥♥♥

      Διαγραφή
  8. Αλεξάνδρα διάβασα φυσικά την παραπομπή σου, και όχι μόνο, στο παραδοσιακά εξαίρετο περιοδικό σου. Από πρώτη άποψη μπορεί κανείς να εκλάβει ανάποδα τη σκέψη σου. Όμως αυτή περιέχει ένα καθαρό μήνυμα αγωνιστικότητας για καλύτερο αύριο και γιορτές.
    Για να απομακρυνθούμε από την επανάπαυση και να είμαστε στις επάλξεις διαρκώς.
    Από αυτή την πλευρά να σου ευχηθώ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ όπως ακριβώς τα οριοθέτησες καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο δυσνόητα κι αν γράφω, εσύ, Γιάννη, πάντα προσπαθείς να με καταλάβεις. Σ' ευχαριστώ!
      Από αυτή την πλευρά κι εγώ, λοιπόν, εύχομαι αγωνιστικά Χριστούγεννα!!!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Αλεξάνδρα μου!!πολύ ωραίο το βίντεο!κρατάω αυτό ''η ευτυχία μας η τιμωρία τους'και συμπληρώνω 'πάντα να χαμογελάς κάνει τους άλλους ν' ανησυχούν''
    Φιλιά πολλά και να περάσεις όμορφες γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι! Χρόνια πολλά και καλά! Η καινούρια χρονιά να είναι γεμάτη με όνειρα που πραγματοποιούνται! ♥

      Διαγραφή
  10. Αγαπημένη μου πέρασα να ευχηθώ να Καλές Γιορτές και καλά Χριστούγεννα.
    Λογω την ημερών εχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο και περνάω σήμερα απο ολα τα αγαπημενα μπλοκοσπιτακια για να ευχηθω γιατι δε ξερω ποτε θα προλαβω να το κανω καποια αλλη στιγμη.
    Να περασεις ομορφα και να ξεκουραστεις
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική, να περάσεις καλά και ο καινούριος χρόνος να είναι δημιουργικός! Σ' ευχαριστώ για το πέρασμά σου!

      Διαγραφή
  11. Αλεξάνδρα μου το βιντεο σου είναι γεματο συναιθηματα ..ομορφα δυσκολα... η ζωή μας ειναι και εμεις επιλεγουμε πως θελουμε να την ζήσουμε να κρατας αυτα που σε κανουν να νιωθεις καλα να σου ευχηθω να περασεις ομορφα τις γιορτες σου οπως θελεις εσύ.
    Αυτή η γειτονιά ειναι ομορφη φιλη μου αν την δούμε έτσι..
    Πολλες ευχες για Καλα Χριστουγεννα και ομορφες γιορτινες μερες φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχο τραγούδι έντυσε όμορφες εικόνες!
    Χαμογελούσα γλυκά!
    Εντάξει τις αρνητικές σκέψεις ως δυο αρνήσεις που θα κάνουν μία κατάφαση μόνο εσύ μπορούσες να την κάνεις! ☺
    Καλές γιορτές μάτια μου!
    Με αγάπη κι όσους θες εσύ δίπλα σου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γελάω ακόμα με το καπιταλιστικό πλυντήριο & συγκινούμαι με το βίντεο που έφτιαξες Αλεξάνδρα μου. Αυτό θα έπρεπε να ήταν το μήνυμα των γιορτών, αλλά μόνο επαναστατικό δεν είναι το κλίμα. Ας κρατήσουμε τουλάχιστον τις προσωπικές μας αντιστάσεις σ' ότι μας μαυρίζει την ψυχή.
    Καλά Χριστούγεννα να περάσεις Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, το κλίμα είναι βαρύ... Αλλά πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας...
      Καλά Χρισούγεννα!

      Διαγραφή
  14. Γλυκιά Αλεξάνδρα, γλυκέ μου Secret Santa Καλώς σε βρίσκω!
    Σου εύχομαι Καλές Γιορτές με Υγεία και Χαρά!

    Εδώ τα είπες όλα: ""Η ζωή τραβάει την ανηφόρα", κάνει τη δουλειά της. Ας κάνουμε κι εμείς τη δική μας, ας βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον ν' ανέβει πιο ξεκούραστα... "

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυστικό μου ταίρι! Χάρηκα που σε βρήκα και που πήρες το δώρο σου! Καλά Χριστούγεννα! Να περάσεις όμορφα!

      Διαγραφή
  15. A very merry christmas Αλεξανδρούλα μου!!! Καλά Χριστούγεννα με την ανθρωπιά και αλληλεγγύη για λάβαρο!! Δεν θα μπορούσες να χεις καλύτερο παραλληλισμό με το πλυντήριο!! Χρόνια πολλά με υγεία και συντροφιές να σε νοιάζονται!! Φιλάκια αγάπης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια καλά, Μαριλενάκι μου! Ας κρατήσουμε ψηλά αυτό το λάβαρο!!!!
      Καρδιές στέλνω εγώ: ♥♥♥♥

      Διαγραφή
  16. Υπέροχη ανάρτηση, Αλεξάνδρα μου!
    Ας ξεκινήσει η επανάσταση στις ψυχές μου κι ας έρθει από εκεί η ανατροπή στην απλή καθημερινή ζωή μας!
    Τις "αρνητικές σκέψεις" θα τις διαβάσω με την ησυχία μου...
    Φιλιά πολλά και Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και πολλές ευτυχισμένες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ξεκινήσει από'κει και μετά βλέπουμε! Μακάρι!!!
      Χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη,να περάσεις όμορφα τις άγιες μέρες των Χριστουγέννων.Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και εμενα μου άρεσε πολύ το βιντεάκι! Ας επαναστατησουμε για να αλλαξουμε εμεις τους εαυτους μας και θα αλλάξει και η ροή του εξω κόσμου (ελπίζω :P)
    Καλο μας ξημέρωμα!
    Φιλια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης